Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ja Windows on ainoa käyttis PC:lle? (ties kuinka monetta kertaa...) Kenties noita vertaillaan ihan vakioina eikä niin, että niihin on tungettu x-määrä erilaisia softia (vai tuleeko kenties vista tai xp maceissa vakiona?).
No alkaa vähän naurattamaan jo tuo "no mutta kun mä niinQ pelaan", aina sama lässytys ja nyt kun Macciin saa vaikka sen Winkun, niin sitten itketään että PC-koneeseen saa kanssa, vitut saa. OSX:n runkkaaminen PC-koneeseen on vähän isomman mutkan takana kuin bootata 45 sekunissa Winkkuun. Jos vakiona vertaillaan, niin vertaillaan vain rohkeasti niitä käyttiksiäkin, eikä vain haeta 15 minuutin eroa akkukestossa.

No alkaa vähän naurattamaan jo tuo "no mutta kun mä niinQ pelaan", aina sama lässytys ja nyt kun Macciin saa vaikka sen Winkun, niin sitten itketään että PC-koneeseen saa kanssa, vitut saa. OSX:n runkkaaminen PC-koneeseen on vähän isomman mutkan takana kuin bootata 45 sekunissa Winkkuun. Jos vakiona vertaillaan, niin vertaillaan vain rohkeasti niitä käyttiksiäkin, eikä vain haeta 15 minuutin eroa akkukestossa.

Missäs kohtaa väitin, että PC-koneeseen saa OSX:n asennettua?

Edit. ja mä en niiQ pelaa

Paragon NTFS on muuten hieno softa mäkille. Siihen loppui usb-levyjen yhteensopimattomuus windows/osx -käytössä.

Eroa akunkestossa oli 1,5 h, ei 15 min.

Paragon NTFS on muuten hieno softa mäkille. Siihen loppui usb-levyjen yhteensopimattomuus windows/osx -käytössä.

Tuota voisi joskus testata. Minulla oli macfuse ja ntfs-3g. Tuo yhdistelmä ei toiminut hyvin. Ntfs osiolle pystyi kyllä kirjoittamaan, mutta lukeminen ei oikein toiminut. Videot pätkivät muutaman sekunnin välein. Ilman tuota softaa ei toistossa ole ongelmia tuolta ntfs osiolta.

Tulipa kasattua tuossa uus kone. Parissa tunnissa osat paikoilleen ja laitteisto+ohjelmisto kuntoon. Eikä paha hinta, 800€:lla ihan kelpo kone tuplaydin-Intelillä, 24" näytöllä yms.

On näissä PC:issä puolensa.

Tulipa kasattua tuossa uus kone. Parissa tunnissa osat paikoilleen ja laitteisto+ohjelmisto kuntoon. Eikä paha hinta, 800€:lla ihan kelpo kone tuplaydin-Intelillä, 24" näytöllä yms.

On näissä PC:issä puolensa.
Onnea valitsemallanne tiellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fujitsun Lifebookin näppiksessä on ollut 0 ongelmaa lähes 8 vuoden aikana. MBP:n näppis temppuilee koko ajan milloin mistäkin. Tällä kertaa L-kirjain hajosi ja jos sitä painaa hiemankin yläviistosta, ei L-kirjainta tule. (Vuoden) Takuu loppuu viikon päästä.
Se siitä Applen "hyvästä" raudasta. Miqsun kanssa kyllä samaa mieltä raudan laadusta.

Jos aivan rehellisiä ollaan niin:
Siis eihän Applen läppäreissä ole mitään muuta hyvää kuin ulkonäkö ja se että OSX toimii niissä + toki trackpad. Paska näyttö, paskaa rautaa, huonot liitännät, surkea näppis. Aika omenarillit pitää olla päässä jos joku kehtaa edes muuta väittää.

Siis eihän Applen läppäreissä ole mitään muuta hyvää kuin ulkonäkö ja se että OSX toimii niissä + toki trackpad. Paska näyttö, paskaa rautaa, huonot liitännät, surkea näppis. Aika omenarillit pitää olla päässä jos joku kehtaa edes muuta väittää.

Kyllä mä väittäisin, että tämä MBP:n näppis on tuntumaltaan yksi parhaista millä olen koskaan naputellut. En toki kiistä, etteikö tottumisella voisi olla vaikutusta asiaan. Applen rauta on kyllä kallista :curs:

Viimeksi muokattu:

Miten voi noin kovaa puristaa kun hupen iki ihana "joka kodin viihdekeskus"-formaatti poistuu applelta nykyisessä muodossaan?

Miten voi noin kovaa puristaa kun hupen iki ihana "joka kodin viihdekeskus"-formaatti poistuu applelta nykyisessä muodossaan?
Ole huoleti, Huppe ehtii kääntää takkia vielä monta kertaa ennen kuin Steve lupaa jotain Parasta.:D Vie Huppe kone MacHuoltoon niin saat päivähuollossa sen takuuseen. Samalla voivat vaihtaa sen viallisen näytön..

Ole huoleti, Huppe ehtii kääntää takkia vielä monta kertaa ennen kuin Steve lupaa jotain Parasta.:D Vie Huppe kone MacHuoltoon niin saat päivähuollossa sen takuuseen. Samalla voivat vaihtaa sen viallisen näytön..
Joo, ajelen tänään tonne huoltoon, räplään uutta MacBookia, tsekkaan onko tossa näytössä nyt vikaa vai ei ja vaihdatan näppiksen. Otankin Time Machinet tosta ensin, jos vaikka tekevät Acerit ja formatoivat kovalevyn ja pistävät Vistan tilalle.

Eikä tässä nyt ole kyseessä mahdollisen Minin poistumisesta markkinoilta. Appelin näppikset ovat ihan hyviä, eivät vain tuossa "vanhassa" MBP:ssä.

Eipä kovin hyviä kokemuksia Saksan mäkkihuollosta. Soittelin tuonne ja kone pitäisi viedä sinne. Eivät kuulemma edes katso vikaa, vika katsotaan 2-3 päivän kuluessa, sitten tilataan uudet osat ja vaihdetaan kun on aikaa. Konetta ei saa käyttöönsä tuona aikana.

Eipä kovin hyviä kokemuksia Saksan mäkkihuollosta. Soittelin tuonne ja kone pitäisi viedä sinne. Eivät kuulemma edes katso vikaa, vika katsotaan 2-3 päivän kuluessa, sitten tilataan uudet osat ja vaihdetaan kun on aikaa. Konetta ei saa käyttöönsä tuona aikana.
Onneksi voi äänestää jaloillaan. Soitin toiseen ja lupasi jopa odotellessa fiksata.

Fujitsun Lifebookin näppiksessä on ollut 0 ongelmaa lähes 8 vuoden aikana. MBP:n näppis temppuilee koko ajan milloin mistäkin. Tällä kertaa L-kirjain hajosi ja jos sitä painaa hiemankin yläviistosta, ei L-kirjainta tule. (Vuoden) Takuu loppuu viikon päästä.
Se siitä Applen "hyvästä" raudasta. Miqsun kanssa kyllä samaa mieltä raudan laadusta.

Kerrankin tuli rehellinen mielipide johon yhdyn myös täysin.

Kyllä mä väittäisin, että tämä MBP:n näppis on tuntumaltaan yksi parhaista millä olen koskaan naputellut. En toki kiistä, etteikö tottumisella voisi olla vaikutusta asiaan. Applen rauta on kyllä kallista :curs:

En ole koskaan kokeillut. IMacissä tuleva "näppäimistö" on kyllä sitten maailman paskin. Hieno, se on mutta aivan susi.

Kerrankin tuli rehellinen mielipide johon yhdyn myös täysin.

En ole koskaan kokeillut. IMacissä tuleva "näppäimistö" on kyllä sitten maailman paskin. Hieno, se on mutta aivan susi.
Tarkalleen miten se on susi? Kerrotko, sillä tästä tulee hyvin kirjaimia? Tottumuskyssät nyt ovat toki asia erikseen, itse olen aina digannut lyhyistä painalluksista ja tämä on kyllä paras mitä olen testannut.

Eli osaatko Limp duck kertoa miltä osin tämä uusin näppis on täysin susi? Vai onko sun todellinen tarkoitus vain trollata kokoajan tässä ketjussa? Puuttuuko Applen näppiksestä jotain? Onko siinä jotain liikaa? Hajoaako se? Onko se väärän värinen? Vittuileeko se sulle verbaalisesti? Puhutko vain paskaa ja olet taas kuten aina, vitun ärsyttävä nalkuttava akka?

next-gen-imac-kb-070727-6.jpg

ps. Huppe on selkeesti joutumassa takaisin Pc-puolelle ja nyt alkaa vähän etukäteen jo varmuuden vuoksi mekkalointi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom