Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pieni ripauskin huumoria on liikaa. Voi jeesus teitä, jos Windows on tylsä, niin olette kyllä tekin. Ja ihan oikeasti, pitää olla jo umpi vitun tyhmä, jos ei tajua, että suoraan määrättyyn rautaan suunniteltu käyttöjärjestelmä vain yksinkertaisesti ON toimivampi. Ja joka toisin väittää, puhuu pelkkää paskaa eikä asiasta vittuakaan tiedä. Eli nyt voimme kaikki yhtyä tähän faktaan, että vaikka kuinka periaatteellisella tasolla onkaan se vastustus, niin sen voi myöntää, että Apple on tunnettu juurikin koneissaan siitä jouhevasta toiminnasta ja Windows taas enemmän sen ongelmista.

Ei hyvä luoja sentään:wtf:

Jätkä selittää faktoista ja sit kun kysytään sun lähdettä tulee pelkkää vittuilua ja bullshittiä. Ihan miten vaan haluat. Kaikki ei ehkä ole sun kanssa samaa mieltä että macci on parempi kuin pc, capiche?

Sano yksikin suomalainen suuryritys?

No ainakin Nokian Kallasvuo kovasti kehui Applea viime viikolla joten oliskohan siellä se ensimmäinen iso installaatio tulossa :)

Wayne Gretsky: "I skate to where the puck is going to be, not where it has been." Pointti ei ole siinä, mikä on tämän päivän tilanne, vaan mihin suuntaan markkinoilla liikutaan.

No ainakin Nokian Kallasvuo kovasti kehui Applea viime viikolla joten oliskohan siellä se ensimmäinen iso installaatio tulossa :)

Wayne Gretsky: "I skate to where the puck is going to be, not where it has been." Pointti ei ole siinä, mikä on tämän päivän tilanne, vaan mihin suuntaan markkinoilla liikutaan.

Uskon että macci jatkaa nousuaan, hyvä niin.

En kuitenkaan lähtisi arvailemaan mitä nokia tekee, se olisi liian iso muutos niille IMO. Ehkä se kuitenkin kertoo macin aseman tällä hetkellä yritysmarkkinoilla, ts pc vie.

ja miten oli se ostosuhde? 30:1? jenkeissä macci onkin erittäin suosittu.

edit. jaha, meen nukkumaan...jatketaan huomenna :)

Ei hyvä luoja sentään:wtf:

Jätkä selittää faktoista ja sit kun kysytään sun lähdettä tulee pelkkää vittuilua ja bullshittiä. Ihan miten vaan haluat. Kaikki ei ehkä ole sun kanssa samaa mieltä että macci on parempi kuin pc, capiche?
No eikö se nyt jumalauta ole päivänselvää. Applella on muutama hassu kone ja yksi käyttöjärjestelmä, joka on konffattu vakioraudalle vain muutamaan koneeseen. PC-kokoonpanoja on miljoona erilaista ja käyttiksiä Windowsilla monta ja taas monta. Miten tyhmä pitää olla, jos tästä ei osaa jo vetää johtopäätöksiä, että ehkä se Macci on hiottu vähän toimivammaksi kun se on niin rajattu? Päivänselvät asiat pitäisi edes myöntää vaikka kuin helvetin vaikeaksi muuten heittäytyisi. Ja miksi kaikki jotka Macciin vaihtaa, kehuu juurikin sitä toimivuutta? Siksi koska se vain on toimivampi. Mikä tässä on niin helvetin vaikeaa myöntää? Välillä tuntuu, että oikeasti pc-käyttäjissä löytyy ihmisiä, jotka haluaisivat macin, mutta ovat niin periaatteen miehiä, että ei vain voi. Sitten sitä ollaan niin vastaan, että oikein heikottaa, ei edes selkeitä fysiikan lakejakaan enää myönnetä.

Otetaan ihan järjellinen ratakiskoesimerkki. Yksi firma valmistaa yhtä auton moottoria vuosia ja taas vuosia, keskittyy vain omaan moottoriinsa ja hieroo sitä paremmaksi ja paremmaksi. Toinen firma tekee tuhansia erilaisia moottoreita erilaisilla viritelmillä, kumpihan noin niinkuin oletuksena on varmempi ja toimivampi?

ja miten oli se ostosuhde? 30:1? jenkeissä macci onkin erittäin suosittu.

MS käyttäytyisi rauhallisesti jos tilanne olisi 30:1 ja pysyisi vakaana. Vaikka tilanne viime vuoden tilastojen mukaan olisikin ollut maailmanlaajuisesti 30:1 (en voi väittää vastaan), Steve Ballmerin Apple-itkuraivarit osoittavat että jokin on pielessä. Miksi MS arvostelisi kolmekymmentä kertaa pienempää kilpailijaa, jos kilpailija ei olisi heille vakava uhka?

Selvennätkö Limp Duck, että mihin viittaat tällä pc:n yleisyydellä yrityspuolella? Tarkoitatko, että yleisyys korreloi paremmuuteen vai että wintoosaa yksinkertaisesti on enemmän ja sillä on määräävä markkina-asema? Ei meinaa hitaana oikein nyt pysyä kärryillä...

Kuten jo sanoin, jos joku ohjelma ei ole esteenä tai pelaa läppärillä, niin en yksinkertaisesti näe mitään järkeä pc:n ostossa. Se nyt vain on fakta, että se on huonompi käytettävyydeltään ja tämä nyt on tieteellinen fakta, ei muutu vaikka kuinka vänkäisit.

Sulla varmaan oli myös vuosien kokemus Macin koneista? Eikö niin? Ihan vertailuksi vain.

Mä en ole missään vaiheessa sanonut, että mac ei ole toimiva kone. Mä olen sanonut monta kertaa, että tietyt ohjelmat, joita käytän töissä, eivät toimi macissa.
=mac ei ole mulle toimiva kone.

Pelaamista on turha tuoda tässä esiin, työkoneella kun en pelaa yhtään mitään, se kun on nimenomaan työkone.

Eli kuten jo aiemmin sanoin, mac on varmasti sulle paras vaihtoehto, mulle se ei ole vaihtoehto lainkaan. Kyllä tuo nyt pitäisi pystyä hyväksymään ja se ei ole mitään macin haukkumista. Ehkä joskus tulevaisuudessa ohjelmistotuet muuttuvat ja mulla on mac työkoneena, mutta tällä hetkellä ei näytä kovin todennäköiseltä. Ihan mielenkiinnolla kyllä ottaisin sellaisen kokeiluun duunikoneeksi, mutta ei vaan tosiaan ole mahdollista.

Otetaan ihan järjellinen ratakiskoesimerkki. Yksi firma valmistaa yhtä auton moottoria vuosia ja taas vuosia, keskittyy vain omaan moottoriinsa ja hieroo sitä paremmaksi ja paremmaksi. Toinen firma tekee tuhansia erilaisia moottoreita erilaisilla viritelmillä, kumpihan noin niinkuin oletuksena on varmempi ja toimivampi?

Ihan totta, jos puhutaan OS X:stä. Ei ole edes Applen ansiota tuo vakaus, kun pohjalle on valittu Unix. Mutta kuitenkin, hyvä ja varmatoiminen käyttis.

Voi kun raudasta vaan voisi sanoa samaa...

Ihan totta, jos puhutaan OS X:stä. Ei ole edes Applen ansiota tuo vakaus, kun pohjalle on valittu Unix.

Repesin :D
Eli jos koodaan illalla unix-pohjaisen käyttiksen ja teen siitä helvetin hyvän, niin se ei ole mun ansioo vaan unixin?
Eli käyttis kuin käyttis on hyvä, jos unix on pohjalla?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Repesin :D

Eli käyttis kuin käyttis on hyvä, jos unix on pohjalla?
Esim Linuxin 1001 eri versiota, joita osaa käyttää "out-of-the-box" mun mutsikin? :lol2:
Eikös jokainen osaa kääntää kernelin ja mounttailla komentotulkista eri asioita oudoilla koodeilla...?

Esim Linuxin 1001 eri versiota, joita osaa käyttää "out-of-the-box" mun mutsikin? :lol2:
Eikös jokainen osaa kääntää kernelin ja mounttailla komentotulkista eri asioita oudoilla koodeilla...?

Tuohan on sitä nykypäivää. Ubuntu? Mikä se on? Onko se jotain syötävää?

No eikö se nyt jumalauta ole päivänselvää. Applella on muutama hassu kone ja yksi käyttöjärjestelmä, joka on konffattu vakioraudalle vain muutamaan koneeseen. PC-kokoonpanoja on miljoona erilaista ja käyttiksiä Windowsilla monta ja taas monta. Miten tyhmä pitää olla, jos tästä ei osaa jo vetää johtopäätöksiä, että ehkä se Macci on hiottu vähän toimivammaksi kun se on niin rajattu? Päivänselvät asiat pitäisi edes myöntää vaikka kuin helvetin vaikeaksi muuten heittäytyisi. Ja miksi kaikki jotka Macciin vaihtaa, kehuu juurikin sitä toimivuutta? Siksi koska se vain on toimivampi. Mikä tässä on niin helvetin vaikeaa myöntää? Välillä tuntuu, että oikeasti pc-käyttäjissä löytyy ihmisiä, jotka haluaisivat macin, mutta ovat niin periaatteen miehiä, että ei vain voi. Sitten sitä ollaan niin vastaan, että oikein heikottaa, ei edes selkeitä fysiikan lakejakaan enää myönnetä.

Ubuntu hoitaa saman asian ellei paremmin, pistä se PC:seen. Saat pienemmällä rahalla todella luotettavan ja hyvän tietokoneen. Kuvitteletko että windows on ainoa vaihtoehto?

Mä en ihan periaatteesta osta macciä kun vituttaa joka ikinen niiden käyttäjä ja niiden jeesustelu. Siinä olet oikeassa.

PS. yllättävän paljon vittumaisia ongelmia "täysin hiotulla" macilläkin on + niiden älyttömät suunnittelut. (MM, näppis ja se vitun hiiren kiihtyvyys) jo noi kolme on mun ostoa rajottavia tekijöitä.

Ubuntu hoitaa saman asian ellei paremmin, pistä se PC:seen. Saat pienemmällä rahalla todella luotettavan ja hyvän tietokoneen. Kuvitteletko että windows on ainoa vaihtoehto?

Mä en ihan periaatteesta osta macciä kun vituttaa joka ikinen niiden käyttäjä ja niiden jeesustelu. Siinä olet oikeassa.
Tartten Adoben softia tärkeimpänä työkalunani, niitä ei Ubuntuihin taida saada, joten vaihtoehdoksi jää Win tai Mac. Mua ei vituta yhtään ihmiset kuten sinä, jotka periaatteesta ovat vain vastaan, ihmettelen vain tuota angstia, ikäänkuin kaappihomo, jolla on älytön homokammo.

Mutta joo, jos olet vain periaatteesta tässä ketjussa vänkäämässä, niin vapautan sut nyt vastuusta kirjoittaa tähän ketjuun mitään enää. Eli joko olet hiljaa, kirjoitat objektiivisesti tai sitten tulet kaapista ulos ja annat sen tunteen tulla valloilleen, ostat sen macin jonka kuitenkin haluaisit pöydällesi oikeasti kiiltelemään. Olet vaiheessa "denial".

Tartten Adoben softia tärkeimpänä työkalunani, niitä ei Ubuntuihin taida saada, joten vaihtoehdoksi jää Win tai Mac. Mua ei vituta yhtään ihmiset kuten sinä, jotka periaatteesta ovat vain vastaan, ihmettelen vain tuota angstia, ikäänkuin kaappihomo, jolla on älytön homokammo.

Mutta joo, jos olet vain periaatteesta tässä ketjussa vänkäämässä, niin vapautan sut nyt vastuusta kirjoittaa tähän ketjuun mitään enää. Eli joko olet hiljaa, kirjoitat objektiivisesti tai sitten tulet kaapista ulos ja annat sen tunteen tulla valloilleen, ostat sen macin jonka kuitenkin haluaisit pöydällesi oikeasti kiiltelemään.

En mä vain periaatteesta ole, olen molempia käyttänyt ja kerron vain oman mielipiteen. Mielelläni ottaisin tollasen uuden macin pöydälleni jos vain rahaa olisi sen verran ylimääräistä.

Tämä koko ketju on pc vs macistien vittuilua puolelta toiselle, en taida olla yksin veneessä mukana.

Mutta normikäyttäjä ei välttämättä tarvitse. Jos joku Eila 56v tarvitsee konetta irkkaukseen ja nettiherutukseen niin pitääkö sitä varten ostaa 1200e macbook vai riittääkö toi 479e Fujitsu + Ubuntu tosta gigantin etusivulta. Voi ostaa tolla 720 eurolla vaikka virtuaalisohvia habbohotelliin.

No jos macci on X6 (kallis ja ah niin turha), niin ehkä tässä silloin Toyota Land Cruiserilla ajellaan...
Land Cruiserin v8 maksaa 145 000 euroa. Eikös sun jutun mukaan juuri pitänyt päästä mahdollisimman halvalla? Eli se on tyhmä joka maksaa liikaa, kuten Tojotasta 145 tonnia?

Meitsi ostais kyllä Land Cruiserin anyways. Pointti oli vain se, että ihan turha siellä on huudella halvimmalla mahdollisella Acerilla Applen Airille, HIEMAN eri koneet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom