Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Ei minun tarvitse sitä näytönohjainta vaihtaa, mutta kun sitä valinnan varaa on jo ostaessa useita kymmeniä ellei satoja. Alkaako tippua? Vai pitääkö hakea rautakanki?

No, olet sanonut esim. tällaista. Sata näytönohjainta pitää olla valittavana, että olet tyytyväinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos kerran Macciin saa samat tehokkaat 3d ohjaimet (Nvidia 8800-sarjaa ->) niin ei se pelaaminen ainakaan raudasta ole kiinni. Eikös ongelma ole lähinnä ollut peleissä, jotka ei kaikki ole Mac-tuettuja? Onko tämä muuttunut viime vuosina?

http://www.apple.com/games/

No, olet sanonut esim. tällaista. Sata näytönohjainta pitää olla valittavana, että olet tyytyväinen.
En todellakaan ole noin sanonut. Olen sanonut, että jos on saatavilla useita satoja näytönohjaimia, niin miten voi olettaa, että Microsoft kykenee tarjoamaan kaikkiin 100%:n yhteensopivuuden.

(Mä veikkaan että HTH tai Stanner tulee kohta tänne pitämään lyhyehkön tietoiskun siitä miten ei läheskään kaikki osaa suojata Windowsiaan oikealla tavalla)

No tuonhan näkee kun vilkaisee jotain Windows-aiheista keskustelupalstaa.

No mulla on tämmönen 286:nen, 32Mb muistia ja 13" mustavalko näyttö. Tähän mä olen ollu tyytyväinen vuodesta -90 enkä ole nähnyt tarpeelliseksi vaihtaa uudempaan.

:jahas: 286 osaa käyttää vain 16MB muistia.

No kerro mulle miten 32Gb:n muisti liittyy pelaamiseen? Tai missä vaiheessa minä olen sanonut, että tarvitsen 100 näytönohjainta?
No sulle ollaan jo hei vittuiltu tässä kun olet jo ihan mahdoton. Macille löytyy hyviä näytönohjaimia, mutta siinäkin sun argumentti on, että pitää olla ainakin 100 mistä valita. Olet periaatteesta vain vastaan, vaikka sulle lyötäisiin eteen Macci jolla parhaillaan pelataan.

En todellakaan ole noin sanonut. Olen sanonut, että jos on saatavilla useita satoja näytönohjaimia, niin miten voi olettaa, että Microsoft kykenee tarjoamaan kaikkiin 100%:n yhteensopivuuden.

Ei minun tarvitse sitä näytönohjainta vaihtaa, mutta kun sitä valinnan varaa on jo ostaessa useita kymmeniä ellei satoja. Alkaako tippua? Vai pitääkö hakea rautakanki?

Eli sun ylläoleva kommentti pitää ymmärtää niin, että on kova juttu että valinnanvaraa on, mutta hälläväliä toimiiko ne. Eli yksi 100% varmasti toimiva näytönohjain ei riitä, pitää olla satoja ehkä toimivia vaihtoehtoja?

No sulle ollaan jo hei vittuiltu tässä kun olet jo ihan mahdoton. Macille löytyy hyviä näytönohjaimia, mutta siinäkin sun argumentti on, että pitää olla ainakin 100 mistä valita. Olet periaatteesta vain vastaan, vaikka sulle lyötäisiin eteen Macci jolla parhaillaan pelataan.
En ole. Edelleenkin kuten jo alussa mainitsin hommaisin Mac Pro:n tai MacBook Pro:n jos olisi nappulaa. Nyt kun nappula ei riitä, kun näihin PC:n paskoihin Microsoftin roska käyttiksillä niin on pakko käyttää näitä. Enkä edelleenkään ole sanonut, että pitää olla 100 mistä valita. Lukutaito ja luetun ymmärtäminen on kiva asia. ;)

Eli sun ylläoleva kommentti pitää ymmärtää niin, että on kova juttu että valinnanvaraa on, mutta hälläväliä toimiiko ne. Eli yksi 100% varmasti toimiva näytönohjain ei riitä, pitää olla satoja ehkä toimivia vaihtoehtoja?
Annetaan Ryssä olla, me ei puhuta samaa kieltä, sinä et ymmärrä minua vaikka mitä tekisin. On se hyvä (paras), jos ei ole kun yksi vaihtoehto.

Tästä nyt on ehkä turha vääntää. Tietenkin on parempi että on esim. 20 eri näytönohjainta valittavana oman tarpeen mukaan kuin 1 tai 2.. Ja tietenkin on parempi jos 100% peleistä on tuettu versus 50%. Se nyt vaan on niin. Nille joille se pelaaminen on tärkeää.

Ei kai nyt Maccia pelikoneeksi kukaan ole hankkimassakaan? Vaan muuhun hyötykäyttöön. Se ei kuitenkaan tarkoita _etteikö Macilla myös pysty pelaamaan_.

On se hyvä (paras), jos ei ole kun yksi vaihtoehto.
Eli jos pc:lle olisi vain yksi 100% toimiva ja Fabelle riittävän tehokas näytönohjain ei se olisi hyvä juttu. Pitäisi olla kymmeniä tai jopa satoja vaihtoehtoja joista jotkut saattaisivat olla yhteensopivia.:haart:

Alkaa kyllä mennä melko huvittavaksi tämä kinastelu. Mitäs, jos yritettäis palata hieman takaisin päin alkuperäiseen aiheeseen...?

Jokaiselle toki kone tarpeen mukaan, mutta edelleen olen sitä mieltä, että (pelaamisen lisäksi) ei ole mitään syytä olla hankkimatta Maccia. Olisi mielenkiintoista kuulla hyvinperusteltuja eriäviä mielipiteitä. ;)

En oikein ymmärrä kinastelua. Onko Toyota parempi kuin muut jos siinä on vähemmän tai enemmän valinnanvaraa? Eiköhän tärkeintä ole, että se tekee sen mitä sen pitää. Jos haluaa maksaa statuksesta lisää, niin voi ostaa mäkin tai mersun. Mersulla saa ehkä lisäarvoa mäkistä nyt en ole varma.

Eiköhän tärkeintä ole, että se tekee sen mitä sen pitää. Jos haluaa maksaa statuksesta lisää, niin voi ostaa mäkin tai mersun. Mersulla saa ehkä lisäarvoa mäkistä nyt en ole varma.
Minä en (tietääkseni) maksanut statuksesta, kun hankin Macin. Hankin tietokoneen, joka tekee sen mitä sen pitää. ;)

Minkäsmoinen kokemus sulla muuten on Mac-maailmasta?

Jos haluaa maksaa statuksesta lisää, niin voi ostaa mäkin tai mersun. Mersulla saa ehkä lisäarvoa mäkistä nyt en ole varma.

Mä yritin iskeä samalla Mersu-kortilla aikaisemmin, mutta joku rasvanäppi tiesi kertoa, että Mersukin on epäluotettava ja jättää tien varteen siinä missä Lada.

Edit: tähän ketjuun on tainnut muuten ilmoittua vain yksi joka on siirtynyt Macista takaisin Pc:seen. Montas meitä Pc:stä maciin siirtyneitä on? Kaikki?

Alkaa kyllä mennä melko huvittavaksi tämä kinastelu. Mitäs, jos yritettäis palata hieman takaisin päin alkuperäiseen aiheeseen...?

Jokaiselle toki kone tarpeen mukaan, mutta edelleen olen sitä mieltä, että (pelaamisen lisäksi) ei ole mitään syytä olla hankkimatta Maccia. Olisi mielenkiintoista kuulla hyvinperusteltuja eriäviä mielipiteitä. ;)
En oikein ymmärrä kinastelua. Onko Toyota parempi kuin muut jos siinä on vähemmän tai enemmän valinnanvaraa? Eiköhän tärkeintä ole, että se tekee sen mitä sen pitää. Jos haluaa maksaa statuksesta lisää, niin voi ostaa mäkin tai mersun. Mersulla saa ehkä lisäarvoa mäkistä nyt en ole varma.
Minä en (tietääkseni) maksanut statuksesta, kun hankin Macin. Hankin tietokoneen, joka tekee sen mitä sen pitää. ;)

Minkäsmoinen kokemus sulla muuten on Mac-maailmasta?
Ja heti taas lähti... :hyper:

Minä en ole siirtynyt PC:stä mihinkään, vain pois Micro$oftin tuotteista.

tähän ketjuun on tainnut muuten ilmoittua vain yksi joka on siirtynyt Macista takaisin Pc:seen. Montas meitä Pc:stä maciin siirtyneitä on? Kaikki?
Tämä tyyppi taitaa olla ainut, jonka olen koskaan kuullut moisen tempun tekevän. Joo, kyllä niitten Maccien täytyy olla ihan paskoja, kun porukka ei siirrykään takaisin Windows PC -käyttäjiksi.

Suurimmat Mac-asiantuntijat tuntuvat sen sijaan olevan niitä jotka eivät ole Macceja käyttäneet.

Raha tässä on iso kynnyskysymys. Mitä jos mäkin saisi 100€ halvemmalla kuin vastaavan PC:n? En usko, että kuitenkaan kaikki ostaisivat mäkkiä.

Ala-asteella oli joku hieno apple joskus -87, siinä minun mäkki kokemus.

Raha tässä on iso kynnyskysymys. Mitä jos mäkin saisi 100€ halvemmalla kuin vastaavan PC:n? En usko, että kuitenkaan kaikki ostaisivat mäkkiä.

Vastaava PC ei ole Maccia halvempi, on tullut selväksi jo monta kertaa. Halvimmat PC:t ovatkin sitten huomattavasti halvempia kuin halvin Mac.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom