- Liittynyt
- 16.1.2007
- Viestejä
- 59
Nyt käytössä olevassa koneessa tuo onsite -takuu on kuulunut koneen hintaan (joka onkin ollut aikamoinen). Uusissa voi ollakin lisähintainen, kiinalaiset pilanneet tämänkin.Ja tuo esittelemäsi "huoltomies tulee ja korjaa pc:n" -skenaario pätee ainoastaan yritysasiakkaisiin, joilla on onsite-huoltosoppari. Mitä tekee yksityishenkilö, jolla on temppuileva Acer-merkkinen läppäri? ...lähettää sen kiltisti muutamaksi viikoksi huoltoon.
Acer -merkkisen läppärin ostanut henkilö saa tehdä mitä haluaa, mitäs meni ostamaan sutta ja sekundaa - niin paljon huonoa palautetta on ko. firman huolloista netissä näkyvillä.
Heh, uskon kun joku kertoo saaneensa Suomessa on-site huoltoa Applen koneeseen tuolla takuulla/laajennuksella. Hompun väki lähettelee ilmeisesti huvikseen viallisia koneitaan huoltoon tai vaihdettavaksi kun eivät osaa pyytää huoltoa paikan päälle.Applen pöytäkone + AppleCare tuo yksityishenkilöllekin Omppu-valtuutetun teknikon vaikka kotiin konetta fiksaamaan (pieni präntti Applen sivuilta: "Paikan päällä tapahtuvaa huoltoa ei ole saatavilla kaikilla alueilla. Lisätietoja Sopimusehdoissa."). Vaikka ei olisi AppleCarea, vuoden takuuaikana huolto tapahtuu Applen valtuuttamassa huollossa (AASP).