Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tarvi olla ajastettu tekemään mitään "full scannia", vaan ihan käytönaikainen tarkistus jumittaa. Ei se muuten tunnu erityisen hitaalta, mutta saa aina välillä noita kohtauksia.
Löytys break.comista vaa äskö
Eikö olisi parempi vaihtoehto siirtyä käyttämään sellaista käyttöjärjestelmää, jossa ei tarvita torjuntaohjelmaa rohmuamaan konetehoa?Ei. Jos kone on niin mopo että ei jaksa pientä palomuurisoftaa pyörittää on aika päivittää kone. Tai kytkeä kone rautamuurin taakse.
Yllättävän positiivisesti otat nuo viat ja olet valmiina ostamaan toimivamman laitteen ongelmien korjaamiseksi. Täydellinen asiakas.
Ei ku tuo on mun oma. Hupella on sininen samanlainen aina kun käydään aerobikissä.Katos, tossahan on Neuvostoliitto. Hupelta lainannu sen jumppapuvun.
Ja sitten ihan asiaakin. Saiko siis MacBookin 2 samanaikaista VGA-ulostuloa defaulttina?
Tai vaihtaa käyttöjärjestelmää... Itse päädyin viimeiseen vaihtoehtoon. Ei valittamista. Tulisi liian kalliiksi päivittää konetta puolentoista vuoden välein. Toki f-securen mäkeen heivaaminen, kovon formatointi ja xp:n uudelleen asennus olisi tuonut myös lisäaikaa. Samalla vaivalla tosin vaihtoi koko käyttiksen.Jos kone on niin mopo että ei jaksa pientä palomuurisoftaa pyörittää on aika päivittää kone. Tai kytkeä kone rautamuurin taakse.
:hyvä: hienoa, olipa hyvä.
Ja sitten ihan asiaakin. Saiko siis MacBookin 2 samanaikaista VGA-ulostuloa defaulttina?
Hei miten mä nyt pystyn boottaa tän takas leopardiin tästä bootcampin kautta asennetusta xp:stä, kun se aina automaattisesti käynnistää tän xp:n... Toinen ongelma, et tää xp on nyt service pack 1:nä ja ton service pack 2:n asentaminen ei onnistu, et hyvin toimii täl macil jee.
Teillä on siellä työpaikalla varmaan sitten eri versio F-Securesta. Ainakin minun työpaikallani on vähän erilainen softa kuin kotikoneella, ja molemmat ovat kyllä uusia. Työkoneella käytönaikainen tarkastus ei aiheuta jatkuvaa kovalevyn rouskutusta ja kaiken toiminnan aivan järkyttävää tahmaamista. Ei tietysti töissäkään sitä silti päällä voi pitää, koska sitten kun pitäisi tehdä oikeita töitä ja käsitellä isohkoja tiedostoja, F-Secure pitää kyllä huolen siitä, että asioita ehtii miettimään huolella.Jännä, mulla ei ole mitään ongelmia F-securen kanssa. Eikä 300 muullakaan meidän toimiston koneella. F-secure vie sen ~50-60Mb muistia parista gigasta, ei tunnu missään. Viruksiakaan ei koneilla ole näkynyt.
NT4 aikana kun koneetkin oli mopoja tuntu F-secure helvetin raskaalta ja se hidasti konetta tuntuvasti. Nyt Core 2 aikakaudella ei ole niin mitään ongelmia kyseisen ohjelman kanssa. Ja jatkossa mennään ehdottomasti samalla ohjelmistolla.
ps. jos kone on ajastettu tekemään full scannin esim koneen käynnistyksen yhteydessä on ihan ymmärrettävää että Fsecure syö prosessoritehoa normaalia enemmän.
Tuo lienee Applen vika jos MS:ltä asiasta kysytään :hyvä:Voi vitsi! Voiko macin määräminen työryhmään kaataa vanhan windows palvelimen? Annoin tänään töissä MacBook Prolle:ni työryhmäksi "workgroup":in, niin koko palvelin meni jumiin! Tarkoitus oli päästä smp jakoon, mutta kilahti...
On se saatana pieni!
Kuvassa on MacBook ja MacBook Air. Arvaa kumpi on kumpi?mikä toi on, näyttää laatikolta...ei ainakaan mikään hieno ole.
Aika pieni tosin näyttäisi olevan jos toi on cd-asema(jee ne sai sen siihen) .
mikä toi on, näyttää laatikolta...ei ainakaan mikään hieno ole.
Aika pieni tosin näyttäisi olevan jos toi on cd-asema(jee ne sai sen siihen) .