Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mistä helvetistä mä voin tietää ton kuvan perusteella, näytti ekaaksi että se päälimmäinen (joka on nyt airi) olisi kansi. En omista macceja.
No eihän sitä äkkinäinen mistään voi tietää.

Myöhästä peitellä kun trolli on jo postattu... :busted:

ooops:D

No tulee ainakin asiantuntijan suusta eikä macin fanipojan.
No mitäpä muuta foliohattujen kuninkaalta voisi odottaa? Onhan OS X pelottava järjestelmä purkkavirityksiin.

No mitäpä muuta foliohattujen kuninkaalta voisi odottaa? Onhan OS X pelottava järjestelmä purkkavirityksiin.

eli siis tykkäät siitä että ohjelmistoja ei saa vapaasti kehittää sun lempparikäyttöjärjestelmälle? jos saman tien moinen leimataan purkkaviritelmäksi...

Ootteko muuten huomanneet että digitodayssa järjestelmällisesti uutisoidaan negatiivisesti applesta. Siellä ei vissiin joku oikein tykkää =)

Tuon uutisen kommenteista löytyy alkuperäinen englanninkielinen uutinen joka menee näin

"I don't think they're equally flawed - I think Leopard is a much better system," he said. "(But) OS X in some ways is actually worse than Windows to program for. Their file system is complete and utter crap, which is scary."

Ei mielestäni ihan vastaa tuota suomennosta.

Ilmeisesti halusit tuoda tämän Torvaldsin sanoman esiin:

Torvalds:
"I don't think they're equally flawed - I think Leopard is a much better system," he said. "(But) OS X in some ways is actually worse than Windows to program for. Their file system is complete and utter crap, which is scary."

Jostain hassusta syystä Aleksi Moisioksi itseään nimittävä toimittaja-vitsi ei huomannut tuota mainita lainauksessaan.

OSX:n tiedostojärjestelmästä ja sen kommentoinnista voidaan jatkaa keskustelua jos uskot että sinulla riittää kompetenssi aiheeseen. Sama pätee ohjelmointiin.

edit: Hups. Metallimies ehti jo.

Ilmeisesti halusit tuoda tämän Torvaldsin sanoman esiin:

Torvalds:

Jostain hassusta syystä Aleksi Moisioksi itseään nimittävä toimittaja-vitsi ei huomannut tuota mainita lainauksessaan.

OSX:n tiedostojärjestelmästä ja sen kommentoinnista voidaan jatkaa keskustelua jos uskot että sinulla riittää kompetenssi aiheeseen. Sama pätee ohjelmointiin.

edit: Hups. Metallimies ehti jo.

no silti tuo ei muuta sitä pointtia mihinkään, että liinuksin mielestä mäkin tiedostojärjestelmä on syvältä.

mulla ei ole mitään mielenkiintoa tiedostojärjestelmiin ja ohjelmointiin (pl jotkut yksinkertaiset skriptit jotka helpottaa työntekoa) koska mulle riittää että ohjelmat ja tiedostojärjestelmät toimii.

mutta ainakin osaan olla pätemättä mun kore kompetensseilla ja ylivoimaisella vokabulaarilla.

e: vai kenen mielestä pelkästään toisen käyttiksen paskuus tekee toisesta paremman?

no silti tuo ei muuta sitä pointtia mihinkään, että liinuksin mielestä mäkin tiedostojärjestelmä on syvältä.

mulla ei ole mitään mielenkiintoa tiedostojärjestelmiin ja ohjelmointiin (pl jotkut yksinkertaiset skriptit jotka helpottaa työntekoa) koska mulle riittää että ohjelmat ja tiedostojärjestelmät toimii.

Niin. Tässähän se pointti lieneekin. Mitä mielenkiintoa täällä kenelläkään on sillä, että Torvalds, kernel-ohjelmoijan näkökulmasta arvostelee tiedostojärjestelmää ja siihen liittyvää ohjelmointia?

Aivan. Ei mitään paitsi että päätit käyttää aihetta Macin mollaamiseen ymmärtämättä alkuunkaan mistä artikkelissa oli edes kyse.

Niin. Tässähän se pointti lieneekin. Mitä mielenkiintoa täällä kenelläkään on sillä, että Torvalds, kernel-ohjelmoijan näkökulmasta arvostelee tiedostojärjestelmää ja siihen liittyvää ohjelmointia?

Aivan. Ei mitään paitsi että päätit käyttää aihetta Macin mollaamiseen ymmärtämättä alkuunkaan mistä artikkelissa oli edes kyse.

missäs tuo kernel-ohjelmointi mainittiin? muuten kun käsittääkseni irtonaisena juttuna lopuksi koskien käyttiksen virrankulutusta jne OLPC ym hankkeissa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom