Crimson jo vuodesta 2001
Sama mies.btw, crimson/pakkotoisto == crimson/hopeaomena ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama mies.btw, crimson/pakkotoisto == crimson/hopeaomena ?
Olisiko sun sitten aika lopettaa keskustelu tässä ketjussa? Olemme jo tietoisia asenteestasi Maccia kohtaan ja jos tämä ketju on mielestäsi vain minun ja minun perseennuolijoiden lässytystä, niin etköhän sinä löydä sitten ylivertaista keskustelua sieltä murosta.
Sinä se vaan jaksat. Olisiko sittenkin näin:.........Tai ehkä ketään ei puhu macista mitään koska katsoo että PC-läppäri on parempi? Luulisi jos macci niin ylivoimanen olisi tietokonefoorumilla sitä hehkutettaisiin maasta taivaisiin, kaikissa osiossa.
Sinä se vaan jaksat. Olisiko sittenkin näin:
Kellottelijoilla tuskin on omakohtaisia kokemuksia Maceista. Jos olisi, he tuskin olisivat enää kellottelufoorumilla. :whip:
.........Tai ehkä ketään ei puhu macista mitään koska katsoo että PC-läppäri on parempi? Luulisi jos macci niin ylivoimanen olisi tietokonefoorumilla sitä hehkutettaisiin maasta taivaisiin, kaikissa osiossa.
:kippis1:
Mä olen sun kanssa samaa mieltä. Samasta syystä ei Opel Forumilla jutella Mersuissa ja Bemareista. Opel on siis kiistatta parempi auto kuin nuo sakemannit.
No sen käsityksen täällä vähän saa...mutta kaippa se macci ihan hyvä on. Täällä nyt vaan on hauskat väännöt ja menee aika töissä nopeemmin.
...Eli jos on samaa mieltä miken kanssa jostain asiasta, niin koittaa nuoleskella häntä?
...Niin ja alkuperää kysymykseesi. Meetkö sä kysyy neuvoja Audi-liikkeeseen jos sun volvossa on vikaa? Mitä helvettiä mac-mies tekis pc-käyttäjien keskustelupalstalla?
EDIT: oltiinpa sitä taas hitaita
Sama mies.
Kyllä niitäkin on siellä jotka maccia suosittelee en mä sitä väitä. Itsekin mietin pöytäkoneeksi iMacciä mutta se on sen ajan kysymys....ehkä.
Eikö muuten mäkkiä voi ylikellottaa esimerkiksi nostamalla FSB:tä? Tai voiko siihen vaihtaa prossun tai lisätä kiintolevyjä jos puhutaan pro:sta?
http://img166.imageshack.us/img166/595/mactutkimuset9.jpg :evil: :thumbs:http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1299392&s=m
haha :D
sinäänsä ironista että apple on bout vähiten ympäristöystävällinen elektroniikanvalmistaja (ympäristöjärjestöjen mustalla listalla) ja narahtanut lapsityövoimasta ym tuotannossaan.
Lyökää kysymysmerkkiä perään ni toimii..
Pöljä, kyse oli näytön kirkkaudesta jota en todellakaan pc:llä osaa säätää.:D Joku muu ei osannut säätää äänenvoimakkuutta.Täällä on meuhkattu myös helppokäyttöisyydestä. Neuvostoliittokin on niin käsi jätkä, ettei se osaa säätää läppärissä funktionäppäinten avulla äänenvoimakkuutta, saati että tekisi sen saman valikoiden kautta. Tällaisissa tapauksissa on vaihtoehtona joko opetella käyttämään, tai totta kai lompakon paksuudesta riippuen ottaa se malli, jossa ongelmaa ei synny.
Ihan hauska vertaus. Tosin hieman ontuva tässä tapauksessa. Macin läppärillä hoituu samat hommat kuin PC-läppärilläkin. Jos ei muuten, niin Boot Campin kautta. Vaan miten on toistepäin? ;)Ihmeen hanakasti jaksatte vängätä pc:n ja macin PAREMMUUDESTA. Ei tuolla auto-osiollakaan vängätä eri autojen paremmuudesta, vaan keskitytään kuitenkin pääaosin faktoihin. Ei Pohjois-Norjassa asuva Landcruiserin omistaja pilkkaa Suomen pääkaupungissa asuvaa Smartin omistajaa, ettei Smartissa riitä maavara ajamaan Repparfjordenin parhaalle kalapaikalle. Eikä se Smartin omistaja pilkkaa lantikan omistajaa suuresta kulutuksesta ja siitä miten iso auto on vittumaista iskeä taskuparkkiin.
Juuri näin. Edelleen olen sitä mieltä, että ei ole olemassa yhtään hyvää syytä (pelaamisen lisäksi) olla ostamatta Mac-läppäriä PC:n sijaan.Huudatte täällä miten pc on MINULLE paras, joten se on PARAS. Sitten tulee toinen huutamaan, miten MINULLE on mac paras, joten sen täytyy olla myös kaikille muillekin PARAS vaihtoehto.