Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Uuttakin saa ilman liittymää, ei tosin Suomesta.
Taitaa Australia olla tällä hetkellä ainoa, josta varmasti saa iPhone 3G:n ilman operaattori/SIM-lukitusta. Sielläkin moisesta lystistä täytyy maksaa 80 paikallista taalaa ylimääräistä. No, odotellaan mitä esimerkiksi Italiassa ja Belgiassa tulee tapahtumaan.

Mulle tuo Soneran kytky ei ole mikään kynnyskysymys. Mutta mulla on firman työsuhdepuhelimena uudehko N95, joten en tässä vaiheessa koe järkevänä hankkia iPhonea omaan piikkiin, vaikka se todella houkutteleva vimpain onkin. Mieluummin sijoitan nekin rahat johonkin muuhun viihde-elektroniikkaan, hankin vaikkapa Mac Minin olohuoneen mediakeskukseksi. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jooh kyllä toi jää multa ainakin toistaiseksi ostamatta uusi iHupelin tuon soneran hinnoittelun takia. Vanhalla mallilla tulee toimeen ihan hyvin vielä:thumbs:

While you can have both personal and Exchange email accounts on the new iPhone, if you synchronize with Exchange calendars and contacts, your personal calendar and contacts are erased.
Tuo vaikuttaisi olevan hieman hanurista. Kuinkahan homma toimii, jos sulla on sekä Exchange että MobileMe? :D

Saisikohan ton iPhonen niin että ottaa minun sonera-liittymän ilman mitään paketteja. Kuukausimaksu on 1,99e. Kräkkää puhelimen ja käyttää sitten vaikka tele finlandia.

Joo siis saa sen. Lähinnä tarkotin että onnistuukohan toi kräkkääminen ja toisessa liittymässä käyttäminen?
Eiköhän niitä ohjelmia tule kunhan puhelin ensin julkaistaan.

Noinpa se taitaa toimia wm5/6 laitteissakin. Miksi olla kaksi eri kalenteria ylipäätänsä
Mulla ainakin on Macin iCalissa useita eri kalentereita käytössä. Toki voishan ne kaikki synkata tyyliin oma iCal -> iPhone -> firman Exchange, mutta mieluummin valitsisin itse mitä kalentereita/osoitekirjoja haluan synkata (kuten vaikkapa Macin iSyncissa voi tehdä).

Mulla ainakin on Macin iCalissa useita eri kalentereita käytössä. Toki voishan ne kaikki synkata tyyliin oma iCal -> iPhone -> firman Exchange, mutta mieluummin valitsisin itse mitä kalentereita/osoitekirjoja haluan synkata (kuten vaikkapa Macin iSyncissa voi tehdä).
Saanko kysyä miksi ylipäätänsä käyttää useita kalentereita?
Firman kalenteriin kun voi merkata yksityiset juttunsa piiloon muilta.

Saanko kysyä miksi ylipäätänsä käyttää useita kalentereita?
Macin iCalissa "eri kalenterit" näkyy "yhdessä kalenterissa" eli samassa näkymässä. Mulla on muutama eri kalenteri: Koti, Työ, Syntymäpäivät, Nimipäivät, Juhlapäivät, yms.
Näitä kalentereita voi sitten käyttää eri tarkoituksiin eri ohjelmien välillä. Synkatessa iSyncilla voi valita mitä kalentereita synkkaat kännykän kanssa ja mihin kalenteriin puhelimeen lisätyt uudet merkinnät menevät.

Firman kalenteriin kun voi merkata yksityiset juttunsa piiloon muilta.
Totta kai. Mutta se ei silti poista tuota "ongelmaa".

luultavasti voit mikäli siellä on varaamattomia 16gb malleja :P

Nimenomaan vain silloin, jos on varaamattomia, mutta niillekin on jo uusi jonotuslista. Ennakkoon varattuja puhelimia (siis joita ei ole lunastettu) aletaan antaan jonotuslistalaisille sitten kai lauantaina.

Tänään soitin soneralle ja tilasin IPhonen, kuulemma lähes loppu, varsinkin 16G, mutta 8G voi vielä jokusia olla jossain liikkeissä.
Uuden satsin saapumisesta ei ollut vielä tietoa.

Mitenkä käytännössä riittää 250MB/kk data määrä? Jos ei imuttele, vaan ihan tavallista surffailu, lähinnä siis sivujen lukemista. Mihin siis tuollainen riittää?

Pakko kysyä kun ei ole kokemuksia.

Vakaasti kyllä ajattelin ottaa minun sonera liittymän ja siihen sen megasen "rajoittamattoman" datapaketin (19,90e/kk?).

En kyllä ole ainakaan ensimmäisten joukossa muna pystyssä hakemassa iFööniä. Kunhan ensimmäinen aalto saa datarajoitusvitutuksessaan Soneran muuttamaan tuon "rajattoman" rajattomaksi, sitten tulen paikalle keräämään hedelmät :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom