Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
IL testasi uuden iphonen
http://www.iltalehti.fi/digi/200807107931981_du.shtml

eniten hämmennystä aiheutti seuraava teksti:
3G-puhelimen ostajan on hyvä tietää, että iPhone käynnistetään tietokoneen kautta asentamalla kännykkään iTunes 7.7 -ohjelma. Asentaminen voi osoittautua kimurantiksi, mutta iTunes -palvelua ei voi käyttää kuin langattoman lähiverkon alueella.

Eihän se kertakaikkiaan nyt voi olla noin.
Pikkusen asiantuntevaa touhua taas. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla lähti iphone huoltoon. Kosketusnäyttö lakkas toimimasta. Softapuolella kokeiltu vaikka mitä ja jos tämä "huolto" ei saa softapuolelta kuntoon, niin menee rautapuolen hommiks ja puhelin pitää avata. Voi olla että näytön piuha on irronnut, mikä on kylläkin todella harvinaista. Noo 3G luuri tilattu (ei kytky)ja pitäisi olla käytössä n. 4 viikon päästä:dance2:

Onko tää nyt se "kohuttu" Iphone mitä Suomesta ei saa kuin kytkykauppana? Eli kukaan ei Suomessa myy pelkkää puhelinta pelkästään?

Viimeksi kun mä kysyin keväällä miten vaihdetaan kieli tmv. niin tuli ensin viis viestiä paskaa niskaan ja sitten käskettiin mennä Hompusta etsimään. :lol2:

Viimeksi kun mä kysyin keväällä miten vaihdetaan kieli tmv. niin tuli ensin viis viestiä paskaa niskaan ja sitten käskettiin mennä Hompusta etsimään. :lol2:

Niin tulee tästäkin jos ei käyttöohjetta avaa.

Sivu 109
Set the language for iPhone: Choose General > International > Language, choose the
language you want to use, and tap Done.

On tää metka peli. Miinusta ainoastaan Soneran asiakas"palvelusta". Hohhoijakkaa kun oli väsynyttä ja HUONOA palvelua. Totta kai ymmärrän, että on pitkä ja hyvin työntäyteinen päivä takana ja edessä, mutta silti. Kassan tyttö tiesi puhelimesta/liittymistä/kaikesta naurettavan vähän. Mulla oli kaikki hommat ennalta selvät. Tiesin mitä halusin jne. En paljon valehtele, jos sanon, että hiemankin osaavamman kassan kanssa asioidessani koko homma olisi kestänyt minuutin ja rapiat päälle. Nyt meni melkein 15, mikä oli HYVIN nopeaa toimintaa muihin verrattuna. Ihmiset jäivät munimaan ja miettimään parasta liittymävaihtoehtoa puoleksi tunniksi, kun takana oli kahdenkymmenen ihmisen jono. Siihen päälle mistään mitään tietämätön kassaneiti ja avot!

Onko tää nyt se "kohuttu" Iphone mitä Suomesta ei saa kuin kytkykauppana? Eli kukaan ei Suomessa myy pelkkää puhelinta pelkästään?
Verkkokauppa.com ottaa ennakkotilauksia, saa nähdä mitä tuosta tulee, tuleeko mitään. Itse heitin sisään (olin kolmas tilaaja :) ) Jos ei tule ilman kytkyä, niin eihän tuossa ainakaan mitään menetä :dance2::dance2::dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom