Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
varasimpa sitten ittellenikin tuollaisen 8gt, toivottavasti en jää kaipaamaan 8 lisäkikaa, no mut voihan tiedostoja poistaa, vaikken osaa tehdä sitä ees ipodilla. eikai tuo ohjelmisto koneella oo yhtä vaikee kun ipodilla on?

E: will lokitek mm50 --> http://www.pc1.hr/Img/Artikli/8223.jpg toimia on iphone? muuten en oo saanu mailman helpoimman ohjelman ohjeita, kun ostin podin käytettynä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
varasimpa sitten ittellenikin tuollaisen 8gt, toivottavasti en jää kaipaamaan 8 lisäkikaa, no mut voihan tiedostoja poistaa, vaikken osaa tehdä sitä ees ipodilla. eikai tuo ohjelmisto koneella oo yhtä vaikee kun ipodilla on?
Jos puhut iTunesista niin kyse on kyllä yhdestä yksinkertaisimmistä ohjelmista. Lukee ohjeet niin ei kyllä pitäisi jäädä asiat epäselviksi.

Onko jollain 2G iphonen omistajalla tietoa kuinka isoksi iTunes muuntaa normaalin 700mb dvdrip leffan, kun sen laittaa iPhoneen?

Onko jollain 2G iphonen omistajalla tietoa kuinka isoksi iTunes muuntaa normaalin 700mb dvdrip leffan, kun sen laittaa iPhoneen?

Ei iTunes osaa muuntaa mitään, mutta varmaan n. 400 megaiseksi tuon saa vielä siedettävällä laadulla.

Varasin itelleni sen 16gb mallin. Perjantaina sitte kärppänä kympiltä hakemaan. Lauantaina yritin saada liittymää mutta vastaus tuli että jos perjantaina on liittymän siirto kesken en saa edes luuria:eek:
Joten nyt sitten teen sen sopparin samalla kun haen luurin ja oottelen sitte seuraavalle viikolle että voin sitä käyttää. Nice!
Olis pitäny olla aiemmin liikkeellä sen liittymän kanssa.

Varasin itelleni sen 16gb mallin. Perjantaina sitte kärppänä kympiltä hakemaan. Lauantaina yritin saada liittymää mutta vastaus tuli että jos perjantaina on liittymän siirto kesken en saa edes luuria:eek:
Joten nyt sitten teen sen sopparin samalla kun haen luurin ja oottelen sitte seuraavalle viikolle että voin sitä käyttää. Nice!
Olis pitäny olla aiemmin liikkeellä sen liittymän kanssa.
Kyllä nuo tuntuu Soneran edustajat olevan rehellisen pihalla koko iPhonen kanssa. Mulle taas myyjä suositteli (tänään) liittymäsopimuksen tekemistä heti, kun kävin jättämässä varausta 16 gigasesta. Eli siirto olisi tasan tarkkaan kesken tämän viikon perjantaina. Myyjä ei siis kuitenkaan tiennyt kuinka paljon heille noita luureja ekasta satsista tulee, eli minkään valtakunnan varmuutta ei ole siitä, että saisin tuon luurin perjantaina. Kerroin mieluummin tekeväni sen Soneran sopimuksen siinä vaiheessa kun saan puhelimen käteeni, ei mahda mittään että täytyy sitten odotella liittymän aktivoitumista.

Soneran sivujen kautta ennakkovaranneet ja varauksensa vahvistaneet ovat kuulemma etusijalla, varauslistalla olevien odotetaan noutavan puhelimensa perjantaina, muuten ne menevät myyntiin muille halukkaille. Minä pääsin siis jollekin myymälän omalle varauslistalle, joille aletaan ilmoittelemaan sen jälkeen jos puhelimia jää näiden ennakkovaranneiden jäljiltä. Puuh.

On tuo kapine silti pakkohankinta :haart:

Kyllä nuo tuntuu Soneran edustajat olevan rehellisen pihalla koko iPhonen kanssa. Mulle taas myyjä suositteli (tänään) liittymäsopimuksen tekemistä heti, kun kävin jättämässä varausta 16 gigasesta. Eli siirto olisi tasan tarkkaan kesken tämän viikon perjantaina. Myyjä ei siis kuitenkaan tiennyt kuinka paljon heille noita luureja ekasta satsista tulee, eli minkään valtakunnan varmuutta ei ole siitä, että saisin tuon luurin perjantaina. Kerroin mieluummin tekeväni sen Soneran sopimuksen siinä vaiheessa kun saan puhelimen käteeni, ei mahda mittään että täytyy sitten odotella liittymän aktivoitumista.

Myyjät ei todennäköisesti tiedä vielä tässä vaiheessa iPhonesta mitään, eivätkä välttämättä tule tietämään ennenkuin puhelinta tulee liikkeisiin(jos tulee). Myyjähän on(ihan oikein) yrittänyt tehdä myyntiä tekemällä sulle nyt soneran liittymän, siitä sille maksetaan.

Myyjät ei todennäköisesti tiedä vielä tässä vaiheessa iPhonesta mitään, eivätkä välttämättä tule tietämään ennenkuin puhelinta tulee liikkeisiin(jos tulee). Myyjähän on(ihan oikein) yrittänyt tehdä myyntiä tekemällä sulle nyt soneran liittymän, siitä sille maksetaan.
Aivan aivan, viittasinkin tällä siihen, että toisaalla taas oli kerrottu, ettei puhelinta saa jos siirto on kesken kun laitetta menee hakemaan. Ei se tosiaan myymälöiden henkilökunnan vika ole, että tietoa on aika nihkeästi saatavilla ennen kun iPhone on konkreettisesti myynnissä. Mutta noin asiakkaana ristiriitaisen tiedon saaminen ei toki ole mukavaa.

Ensin myyjä oli sitä mieltä, että liittymän on oltava aktiivinen Soneran verkossa, että puhelimen saa mukaansa. Esitin mielipiteeni siitä, että käytännössä tälle ei ole tarvista, koska luottotarkistus tehdään ennen laitteen luovuttamista, ja jos vanha numero ei jostain syystä ole siirtokelpoinen (siirto hylkäytyy ja laite on jo asiakkaalla) vaikkapa vanhan operaattorin määräaikaisen sopimuksen vuoksi, niin Sonerahan saattaa sopimuksen voimaan avaamalla asiakkaalle uuden liittymänumeron omasta numeroavaruudestaan. Edustaja varmisti tämän vielä soittamalla jonkin sortin tukinumeroon ja myyjän palvelualttiuden osalta ei kyllä jäänyt mitään valittamista :)

Itekin aatellu ton iLuurin ostamista, onko tietoa miten kauan akku kestää käyttöä?

http://www.apple.com/fi/iphone/specs.html sanoi:
Puheaika:
jopa 5 tuntia 3G-verkossa
jopa 10 tuntia 2G-verkossa

Valmiusaika: jopa 300 tuntia

Internet-käyttö:
jopa 5 tuntia 3G-verkossa
jopa 6 tuntia Wi-Fi-verkossa

Videotoisto: jopa 7 tuntia
Äänentoisto: jopa 24 tuntia
aaaa

Vai että nyt ei edes olla varmoja saako ennakkovaranneet ja -vahvistaneet kaikki sen puhelimen? Mulle ainakin puhelimessa myyjä sanoi että voin noutaa puhelimen perjantaina. Eli syytä olla siellä!

Soneran sivujen kautta ennakkovaranneet ja varauksensa vahvistaneet ovat kuulemma etusijalla, varauslistalla olevien odotetaan noutavan puhelimensa perjantaina, muuten ne menevät myyntiin muille halukkaille. Minä pääsin siis jollekin myymälän omalle varauslistalle, joille aletaan ilmoittelemaan sen jälkeen jos puhelimia jää näiden ennakkovaranneiden jäljiltä. Puuh.

On tuo kapine silti pakkohankinta :haart:

Monessa asiassa on kyllä tullut niin ristiriitaista tietoa. No itse olen sen iLuurin ennakkovarannut ja sen vahvistanutkin soittamalla joten pitäs sen luurin odottaa mua perjantaina.
Tosin nyt laukes kone taas niin saa väkisin odottaa ens viikkoon sen luurin käytön kanssa.
Olettaen siis että luurin aktivointiin tarttee koneen/itunesin. Tästäkin on tullut kahdenlaista tietoa...

Monessa asiassa on kyllä tullut niin ristiriitaista tietoa. No itse olen sen iLuurin ennakkovarannut ja sen vahvistanutkin soittamalla joten pitäs sen luurin odottaa mua perjantaina.
Tosin nyt laukes kone taas niin saa väkisin odottaa ens viikkoon sen luurin käytön kanssa.
Olettaen siis että luurin aktivointiin tarttee koneen/itunesin. Tästäkin on tullut kahdenlaista tietoa...

Vanha iphone aktivoitiin kotona, mut mun käsittääkseni toi uus aktivoidaan liikkees, jolloin ei voi ostaa luuria halvalla ja aktivoida ja purkaa lukitukset kotona ja haistattaa operaattoril eli ei saa ulos kaupasta ilman liittymää, kuten vanhalla kävi kun niitä täälläkin pyörii ilman at&t liittymiä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom