Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Onko tosta uudesta iPhonesta edes vähän valistuneempia arvauksia hinnan suhteen? 400e on aika paljon puhelimesta mutta vähän pelottaa että lähempänä kuutta toi uudempi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko järkevää ostaa enää tota vanhaa? Näyttää pyörivän 300-350e hinnat. Onko uuteen tulossa ominaisuuksia joiden puolesta pitäisi olla valmis tuplaamaan hinta?

Iphone kyllä kutkuttaa, ja varmasti myös sellaisen ostan, kunhan ensin näen, missä hinnoissa uusi malli tulee olemaan. Ainut vaan kun mulle on melkein tärkeämpi tuo musiikkipuoli, ja tohon uuteenkaan iPhoneen ei ole tulossa kuin max 32gb, joten ei mahdu edes tämänhetkisen iPodin musat tuohon. Oisit niin coolia, kun ois yks vehje taskussa, jolla pystyisi tekemään KAIKEN. Tai emmä oikeestaan tarviis kun sata gigaa tallennustilaa. Ja toi ei seuraavaan viiteen vuoteen tule tapahtumaan. Ehkä.

Mulla on ollut toi ekan sukupolven nano melkein julkaisusta asti ja hyvin on neljään gigaan mahtunut kaikki musat. Mulla huoli on että meneekö se mun hellässä käsittelyssä rikki, ei ole moni asia mukana pysynyt ehjänä.

Mä en ymmärrä, miten jollain riittää neljä gigaa?! Mulla on tällä hetkellä ipodissa 36gigaa musaa, ja pelolla odotan kun toi 80 täyttyy. Mä inhoan sitä, kun joutuu poistamaan musaa. Ei sitä voi tietää, milloin se mielenhäiriössä ladattu Arja Korisevan Parhaat pelastaa mun hengen.:rolleyes:

Tällä hetkellä 743 megaa musiikkia. Eikä tarvii kahta biisiä kahdesti kuunnella kun pitää koko työpäivän päällä.

Nokiaa on täällä verrattu dinosaurukseen ja ties mihin, mutta kyllä tämä on oikea suuntaus.
Hyvä ratkaisu imo.

tämä suuntaus alkoi jo 2005...
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_770

tällä hetkellä alkaa nokialla olla jo hyvää peruskokemusta linukseista. jokin aika sit tuli päivitetty versio 3. tabletista (wimax - versio). uusimmissa vehkeissä (n810) on siis wimax, wlan, bt, gps, kosketusnäyttö, paska kamera, sähköpostisoftat, mesesoftat, microwin(ff) nettiselain johon muutamia pluginejä jne jne... ja ainut ero normi puhelimeen on gsm/3g-piirin puute. tyhmiähän nokialla olisivat ellei olisi koodia väännetty myös tuota 3g-piiriä ajatellen ja testailtu miten toimii...

e: ja kaiken lisäks ainakin n800 ja n810:ssä pyörii kde 5 minsan asenteluilla. linuksimiehille tiedoksi

Mitä mieltä pakkiksen omenamiehet on, kannattaako tässä vaiheessa myydä vanha iPhone 300 euroon? (sen verran maksoin itse 6 viikkoa sitten)

Mitä mieltä pakkiksen omenamiehet on, kannattaako tässä vaiheessa myydä vanha iPhone 300 euroon? (sen verran maksoin itse 6 viikkoa sitten)
Eiköhän tollaset pelimiesliikkeet vaatis jo jonkun kristallipallon. Omani sattuu olemaan huollossa. Itse en ainakaan myy vanhaa iPhonea vielä pois. Katselen nyt ensin millanen se uusi on ja minkä hintanen.

tämä suuntaus alkoi jo 2005...
http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_770

tällä hetkellä alkaa nokialla olla jo hyvää peruskokemusta linukseista. jokin aika sit tuli päivitetty versio 3. tabletista (wimax - versio). uusimmissa vehkeissä (n810) on siis wimax, wlan, bt, gps, kosketusnäyttö, paska kamera, sähköpostisoftat, mesesoftat, microwin(ff) nettiselain johon muutamia pluginejä jne jne... ja ainut ero normi puhelimeen on gsm/3g-piirin puute. tyhmiähän nokialla olisivat ellei olisi koodia väännetty myös tuota 3g-piiriä ajatellen ja testailtu miten toimii...

e: ja kaiken lisäks ainakin n800 ja n810:ssä pyörii kde 5 minsan asenteluilla. linuksimiehille tiedoksi

Juu, mutta tarkoitin siis sitä, että on tulossa ihan ns. oikea puhelin Linuxilla. Nuo aiemmat, kun ovat sellaisia vehkeitä, jotka eivät läheskään kaikille käy niiden GSM ominaisuuksien puuttumisen takia.

Micro PC -lehdessä oli iPhone arvostelu ja muutama seikka kiinnitti huomioni:

- eli luuri ei tunnista soittajaa jos numero ei ole täsmälleen samalla tavalla? Käytännössä siis joutuu tallentamaan soittajat kahdella eri numerolla?
- Ei mahdollisuutta kopioida yhteystietoja suoraan SIMmiltä tai suoraan SIMille?

Onko nämä totta, tai siis onko esim. jotain päivityksiä yms. olemassa jolla voisi pelata?

Micro PC -lehdessä oli iPhone arvostelu ja muutama seikka kiinnitti huomioni:

- eli luuri ei tunnista soittajaa jos numero ei ole täsmälleen samalla tavalla? Käytännössä siis joutuu tallentamaan soittajat kahdella eri numerolla?
- Ei mahdollisuutta kopioida yhteystietoja suoraan SIMmiltä tai suoraan SIMille?

Onko nämä totta, tai siis onko esim. jotain päivityksiä yms. olemassa jolla voisi pelata?
Ensimmäinen ongelma korjaantuu asentamalla installerista paremman suomalaisen soittajatunnistuksen. Toinen ongelma korjaantuu asentamalla esim. ohjelman nimeltä simport.

On totta molemmat defaulttina. iPhone myös sössii matkapuhelinumerot väärin sulkumerkkeineen mutta se nyt on kosmetiikkaa.

Mä en ole enää pitkään aikaan jaksanut lukea netistä 1.o iPhonea koskevia uutisia, koska ne on suurimmaksi osaksi täyttä paskaa.
Iso osa Nokian käyttäjistä luulee yhä, ettei omenapuhelimeen saa asennettua softia.
Tärkeintähän on, että itse tietää omistavansa parhaan ; DD

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom