Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Voisitteko kertoa siitä SIM-kortin avaamisesta macilla? En uskalla tilaa tuota puhelinta ennen kuin olen varma että saan mun Elisan SIM-kortin toimimaan... Onko se vaativa operaatio vai olisiko siihen joku ohjelma? Olisi kyllä kova hinku saada tuo puhelin! Mike varmaan ainakin tietää miten macilla saa avattua ton iPhonen, kun taidat käyttää molempia?

Ajat yhden ohjelman läpi ja toimii, sillä selvä.

http://download.ziphone.org/

Muitakin löytyy, mutta en muista juuri minkänimisiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisitteko kertoa siitä SIM-kortin avaamisesta macilla? En uskalla tilaa tuota puhelinta ennen kuin olen varma että saan mun Elisan SIM-kortin toimimaan... Onko se vaativa operaatio vai olisiko siihen joku ohjelma? Olisi kyllä kova hinku saada tuo puhelin! Mike varmaan ainakin tietää miten macilla saa avattua ton iPhonen, kun taidat käyttää molempia?

Lue ohjeita vaikka Hopeisesta omenasta. Ohjeita on netti pullollaan, kun vähän iPhonea Googlelle vilauttaa. Tsekkaa myös www.iClarified.com

3G-Iphonen hinta jää alle sataseen?
http://www.prosessori.fi/uutiset/uutinen2.asp?id=52104

Jutun mukaan ensi viikolla julkaistus? Pitääkö paikkansa vai?

Huhuja: GPS ja 22% ohuempi. Nice.

Kuulostaa melko järjettömältä tuo hinta mutta jos oikeasti saa satasella iPhonen niin ostan sen kyl tuon N95:n rinnalle. Outoa tuollainen penetraatiomarkkinointi, eikö nyt olisi kuitenkin hyvä tehdä tulostakin eikä vaan napsia markkinaosuutta.

Kuulostaa melko järjettömältä tuo hinta mutta jos oikeasti saa satasella iPhonen niin ostan sen kyl tuon N95:n rinnalle. Outoa tuollainen penetraatiomarkkinointi, eikö nyt olisi kuitenkin hyvä tehdä tulostakin eikä vaan napsia markkinaosuutta.

iPhonen ja iPodin suosiolla niitä iMacceja ja Bookkejakin myydään. Enemmän iPhoneja, enemmän muitakin omenoita.

En usko hinnan olevan 99€ ilman liittymää. Kuka uskoo?

Ei toki ilman liittymää, mutta ongelma ei ole suuri jos liittymäsopimuksen saa kierrettyä ja puhelimen kräkättyä.

Ei toki ilman liittymää, mutta ongelma ei ole suuri jos liittymäsopimuksen saa kierrettyä ja puhelimen kräkättyä.

Kai tuohon riittää SIM kortin vaihtaminen kuten muissakin kytkykännyissä. Silti postiluukusta tipahtaa kk-lasku tappavaan tahtiin? Tai siis kaksi, toinen sen Applen kytkylle ja toinen sille vaihdetulle SIM kortille.

Puhuu varmaan jostain muusta. Järkytyitkö vai?

No mistähän minä nyt olisin järkyttynyt. Yates laittoi linkin sivulle missä kerrotaan että Nokian mobiiliselain pohjautuu Applen WebKitin komponentteihin, ja minä sain sellaisen käsityksen että hän luuli asian olevan toisinpäin.

Jos käsitin väärin, joka on ihan todennäköistä, niin kertoisitteko mitä Nokian tekemää iPhonessa sitten on? Minua kyllä kiinnostaa ihan oikeasti jos jotain löytyy. Se on minusta ihan hieno juttu jos kilpailevat yritykset hyödyntävät toistensa teknologioita.

No mistähän minä nyt olisin järkyttynyt. Yates laittoi linkin sivulle missä kerrotaan että Nokian mobiiliselain pohjautuu Applen WebKitin komponentteihin, ja minä sain sellaisen käsityksen että hän luuli asian olevan toisinpäin.

Jos käsitin väärin, joka on ihan todennäköistä, niin kertoisitteko mitä Nokian tekemää iPhonessa sitten on? Minua kyllä kiinnostaa ihan oikeasti jos jotain löytyy. Se on minusta ihan hieno juttu jos kilpailevat yritykset hyödyntävät toistensa teknologioita.

Tais mainita kuitenkin että Apple on käyttänyt Nokian komponentteja, eikä sen spesifisemmin maininnut tuotteita.

Ja yleistä puhetta selvästi siitä, että on ihan tavallista että yritykset ostavat toisiltaan komponentteja. Kaikkea kun on turha tehdä itse.

Ei kai se nyt noin ihmeellistä ole...

Based on KHTML and KJS from KDE's Konqueror open source project

Jos Bassolla on jotain tietoa siitä mitä Apple on tohon tehnyt niin olen kiinnostunut kuulemaan. Munsta molemmat käyttää samaa open source browserihässäkkää.

http://webkit.org/

Millos tuo N96 julkastaan? Taitaa olla Nokialla aika hermostuneita johtajia tälläkin hetkellä kun pukkaavat ulos tuollaisen nooanarkin juuri silloin kun pitäs olla uutta karkkia tarjolla.
EDIT: 19/8/08
Onhan se julkaistu jo ajat sitten, MWC:ssä Barcelonassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom