Yli tonni puhelimesta kuulostaa äkkiseltään paljolta, mutta ohan nuo autotkin maksaneet aina sen +50 kiloeuroa kipale.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai pirun hyvän näköinen! Vaihdoin just luurin, ja piti taas tilata kuoret: Kung Fu grip arkeen ja Quadlock ryönäämiseen / salille / pyörään kiinni. Latercase olis... juhlaan?Unbox threrapylla on joku uusi kuori, oli tilattava.
Latercasessa kiinnostaa se textuuri, että luuri on hyvällä gripillä. Tilasin ja about tunnin päästä tuli jo shipped.Ai pirun hyvän näköinen! Vaihdoin just luurin, ja piti taas tilata kuoret: Kung Fu grip arkeen ja Quadlock ryönäämiseen / salille / pyörään kiinni. Latercase olis... juhlaan?
Aivan liian liukas paljaana, muuten en pitäis kuoria.Olin pitkään sitä mieltä, että kotelo pilaa iLuurin, mutta pari kallista pudotusta Siperia-opettivat. Tää ei putoa handusta vahingossa.
Näkyiskö sulla siellä lokaali ja sitten iCloud tallennus?Oma iPhoneni luo tallentaa usein muistiinpanot tuplana. Luon ne siis vaan kertaalleen, mutta myöhemmin palatessani katsomaan niitä, huomaan, että näkyvät muistiinpanot-apissa tuplana. Mistähän tämä johtuu?
Mulla on iphone 6 ja siinä on tosiaan ollut alusta asti tuo "pakkasongelma". Hyvä jos uusissa korjaantunut. Nyt oon kanssa kohta tässä hankkimassa uutta luuria itse itse otan sen 11pro:n ihan sen takia että siinä on se telephoto zoom linssi eli 2x optinen zoom. Ne kaksi muuta linssiähän on identtisiä ja täysin sama kuvanlaatu siinä perus 11:ssa. Eli jos et oikeasti aio luurilla kuvata paljon silleen että optisesta zoomista olis hyötyä ja et tarvitse sitä telelinssiä ja sulle riittää se keskinkertaisempi näyttö (mikä on ihan riittävän hyvä) niin ei kannata maksaa ehkä extraa pro:sta. Sanoisin että sulle riittää hyvin se perus 11.Itsellä ainoana ja ensimmäisenä iphonena ikivanha 5x. Siinä aina harmittanut akun hyytyminen pakkasella. Onko Apple päässyt jo siitä ongelmasta eroon uusissa puhelimissa?
Ja toinen kysymys. Onko tavallisella puhelimen käyttäjällä mitään järkeä ostaa 11pro:ta vai riittääkö perus 11 normitarpeisiin? Siis tässä lähinnä kameraa ajatellen. Onko kameran ero niin suuri että kannattaa kalliimpaan sijoittaa?
Ja anteeksi jos näitä on puitu täällä jo aiemmin. Just vasta tämän ketjun huomasin enkä jaksa alkaa vanhoja viestejä selaamaan.
Mulla on iphone 6 ja siinä on tosiaan ollut alusta asti tuo "pakkasongelma". Hyvä jos uusissa korjaantunut. Nyt oon kanssa kohta tässä hankkimassa uutta luuria itse itse otan sen 11pro:n ihan sen takia että siinä on se telephoto zoom linssi eli 2x optinen zoom. Ne kaksi muuta linssiähän on identtisiä ja täysin sama kuvanlaatu siinä perus 11:ssa. Eli jos et oikeasti aio luurilla kuvata paljon silleen että optisesta zoomista olis hyötyä ja et tarvitse sitä telelinssiä ja sulle riittää se keskinkertaisempi näyttö (mikä on ihan riittävän hyvä) niin ei kannata maksaa ehkä extraa pro:sta. Sanoisin että sulle riittää hyvin se perus 11.
Tilasin just työpuhelimeks 11 pro