Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Munki mielestä 6 ja 6s helvetin liukkaita kädessä että saa varovainen kyllä olla ellei tiputa. Ebaystä tilasin 70 sentillä läpinäkyvän silikonikuoren ja nyt tuntuu puhelin paljon paremmalta kourassa eikä tuonut minkäänlaista bulkkimaisuutta edes. Suosittelen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenkäs porukalla on kun on pitäny 6s taskussa niin onko ilmaantunut minkäänlaisia naarmuja? En ole itse vielä uskaltanut kokeilla, kun melkeinpä kaikkien puhelimien näytöt on naarmuuntunu ennemmin tai myöhemmin enkä haluaisi suojakalvoja sun muita hommata, koska näyttää melkosen rumalta näytön päällä kun ei peitä sitä kuitenkaan kokonaan. Avaimien kanssa ainakin varmasti jossain vaiheessa naarmuuntuu, mutta entä ilman niitä?

Ei ole tullut naarmuja. Taskussa ei ole luurin lisäksi muuta. En käytä kuoria.

Kutonen oli taskussa reilun vuoden, 5S paittiarallaa yhtä kauan. Eli ainakaan vuodessa ei naarmuunnu. Kutosessa oli kyllä vähän damagea muuten, kun joku ohikulkija huitaisi sen mun kädestä kaaressa asfaltille.

Kyllä tekis mieli päivittää 6s tohon SE malliin, en itsekään diggaa yhtään isoista luureista, pidän niitä lähinnä helvetin epäkäytännöllisinä. Hienoa että Apple vetää tohon suuntaan kun muut valmistajat keulii näytön koolla.

Minä vaihdan normi kutosen tuohon SE:hen. Vitosessa on mielestäni ylimoimaisesti paras design ja se on just sopivan kokoinen!

Sipaisulla vasemmasta reunasta oikealle pystyt peruuttamaan edelliselle sivulle esimerkiksi juuri nettiä selaillessa. Samalla tavalla menee myöskin valikoissa. Asetuksissa pystyt myöskin menemään taaksepäin samalla tavalla mutta asetuksien perusnäkymästä ei enään pääse kotinäytölle kuitenkaan vaan siinä täytyy napauttaa home-näppäintä. Vastaavasti jos olet palannut esimerkiksi edelliselle sivulle netissä juuri niin voit vastaavasti siirtyä takaisin sille sivulle mistä palasit niin sipaisemalla oikealta vasemmalle. Minusta tämä on varsin näppärä kun ei tarvitse kurotella näytön vasempaan yläreunaan painaakseen takaisin nappulaa. :)

Juu no onhan tuo mukava ominaisuus, tuo oli kyllä jo hanskassa itselläkin. Mitä tulee tuohon luurien kokoon yleensäkin niin minun mielestä tämä 6S on juuri passelin kokoinen. Honor oli isompi eikä sekään tutunu liian suurelta, meni hyvin vielä farkkujen taskussa esim, autolla ajaessa. Pienempää luuria en kyllä enään hommais kun menee netin selaamisen ilo vaan huonommaksi. Tosin se 6S+ oli itselle liian iso ja siksi se jäikin kaupan hyllylle.

Makuasioista ei voi kuin kiistellä :D

Juu no onhan tuo mukava ominaisuus, tuo oli kyllä jo hanskassa itselläkin. Mitä tulee tuohon luurien kokoon yleensäkin niin minun mielestä tämä 6S on juuri passelin kokoinen. Honor oli isompi eikä sekään tutunu liian suurelta, meni hyvin vielä farkkujen taskussa esim, autolla ajaessa. Pienempää luuria en kyllä enään hommais kun menee netin selaamisen ilo vaan huonommaksi. Tosin se 6S+ oli itselle liian iso ja siksi se jäikin kaupan hyllylle.

Makuasioista ei voi kuin kiistellä :D

Juu koko on varsin passeli :)

42kk vanha vitonen turposi ja puski näytön irti. Tuli haettua 6s ja onhan tämä hieman iso alkuun, mutta viikon surffauksen jälkeen jo mukavempi. Silikonikuoret oli kyllä must. Kaikinpuolin ollut tyytyväinen, vaikka vitutti nyt vaihtaa kun tarkoitus oli mennä vitosesta seiskaan syksyllä.

Ja se vitonen, vein huoltoon ja tuli uusi luuri takuuna takaisin. Ihan hyvää palvelua :)

Seiska on tulossa näillä näkymin samoihin kuoriin kuin 6s ja 6s+. Kotelovalmistuksen kuvia vuotanut nettiin.
Tohon en usko, koska jokaisen numeromuutoksen kohdalla on form factor muuttunut. Ja kun poistavat kuulokeliitännän, niin tulee litteempi.

Täytynee sen verran kehua Applen tukea et toimii kyllä loistavasti ainakin omalla kohdalla. Jouduin oleen pojan luurin takia tukeen yhteydessä ja netin kautta laitoin niille soittopyynnön niin ei menny montaa sekunttia ku soittivat sieltä, kerkesin entteriä painaa niin samantien tuli soitto. Tämä oli jo toinen kerta kun hoitivat homman hienosti.

Ihmeesti nuo muut firmat saavat normijackille reiän porattua kolme milliä littanampaankin luuriin. Mutta onhan tuo kuuloke rca jo aikansa elänyt kolo.

Joo hei miten te siirrätte kaikista nopeiten tiedostot iphonesta suoraan tietokoneeseen? Icloudin kautta oon yrittäny ja oon saanu ne pilvipalveluun mutta tietokoneella ei vain näy yhtään mitään. Varmuuskopioitu myös kaikki mutta ei apua. itunesikaan ei löydä puhelinta ollenkaan.

Joo hei miten te siirrätte kaikista nopeiten tiedostot iphonesta suoraan tietokoneeseen? Icloudin kautta oon yrittäny ja oon saanu ne pilvipalveluun mutta tietokoneella ei vain näy yhtään mitään. Varmuuskopioitu myös kaikki mutta ei apua. itunesikaan ei löydä puhelinta ollenkaan.

Sainkin jo toimimaan. Näkyi melkosella viiveellä tuolla icloudissa tietokoneen puolella. Bluetoothilla kyllä täysi mahdottomuus sekä itunesilla. iCloud softaakaan ei saanut tietokoneeseen asennettua millään kun herjasi jostain asennusohjelmista. On kyllä melkosen hankalaks tehty jälleen kerran niin yksinkertainen asia että hermot meinaa mennä :D

Kutonen on paskin iPhone ulkoisesti tähän asti. Tykkäsin vitosesta, mutta halusin isompaa näyttöö silloin. Tuo SE kiinnostaisi kyllä. Tekisi mieli vaihtaa.

iPhone 6 vaihtu SE-malliin. Muutaman päivän kokemusten perusteella loistava päätös. Olin unohtanut miten paljon mukavempaa tuommoista pienempää luuria on kantaa mukana ja pitää kädessä. Akun kesto yllätti positiivisesti. Muuten mielestäni samaa tuttua ja toimivaa settiä mitä iPhonet ovat ennenkin olleet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom