Olen tässä ajatellut vaihtaa puhelinta samsungista appleen (akku kuluu tällä hetkellä 4h loppuun) niin että sinnittelenkö iphone7 asti vai ostanko 6? Eli tuleeko 7 merkittäviä parannuksia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainahan ne paremmaksi tulee, seiskassa ei mitä ilmeisimmin ole enää kuulokeliitäntää, saavat sen taas pienemmäksi.Olen tässä ajatellut vaihtaa puhelinta samsungista appleen (akku kuluu tällä hetkellä 4h loppuun) niin että sinnittelenkö iphone7 asti vai ostanko 6? Eli tuleeko 7 merkittäviä parannuksia?
Seiskassa taitaa tuo uusi prossu vaikuttaa rajusti akkukestoon. Quad-core missä pari on kevyeen hommaan.Seiskassa muistaakeni akkukoko kasvo jotain 80mah mutta tuskin se itse akku mitään merkittävää muutosta tuo. Hyvin tässä 6s on akku kestänyt. Jatkuvaa käyttöä tais kestää sen 6-7h helposti kun joskus kokeilin Iltaisin usein puolet akkua jäljellä mutta lataan silti yön aikana taas täyteen.
Tehdääs tämmönen topic kun tuli hetki sitten julkaistua. Mitäs mieltä ihmiset ovat?
- ensimmäinen veden- ja pölynkestävä iPhone (IP67 eli kestää upotuksen veteen)
Tuota, eikö Apple juurikin parantanut noita kaikkia mainttuja ominaisuuksia? Muisti tuplaantui, laskentatehoa on taas tuntuvasti lisää ja akunkin pitäisi kestää vähän pidempään..... Iphone-arvostelijat tykittää (HeSari tänään)... "The Forbes -lehden mukaan Apple keskittyy puhelimiensa tekniseen hienosäätöön, vaikka Fluent-nimisen yrityksen Yhdysvalloissa tekemän kuluttajatutkimuksen mukaan puhelimen ostajille tärkeintä olisivat yksinkertaisemmat asiat: enemmän muistia, pidempään kestävä akku ja nopeus.
Vasta näiden ominaisuuksien jälkeen kuluttajat arvostivat esimerkiksi puhelimen ohuutta ja parempaa kameraa."
Ootellaan iphone8 ja pitäydyn 6:ssa
Itse en ihmettele tuota ollenkaan, kun katsoo sitä, kuinka huonosti langaton lataus on ottanut tuulta purjeisiinsa. Tätähän on yritetty saada yleistymään jo ikuisuus. Muistaaa kuinka 2012 täälläkin oli vahva usko Lumioihin ja langattoman latauksen yleistymiseen. Kahviloihin, neukkareihin ja lentokentille olla aivan pian tulla latauspyötiä.Onko muuten jotain juttua siitä miksi ei Apple lähde langattomaan lataukseen? Vai onko kyse vain siitä että se lisää komponenttia ja tyyliin milli paksuutta lisää?
Onhan langaton lataus kauhean mukava idea, ja itselle kun uusi luuri tulossa firman kautta niin löytynee semmonen. Tulen kyllä ostamaan himaan ja töihin alustat mitkä lataa luuria. Autossa olisi myös makea semmonen teline missä se itse teline on langattomasti lataava ja sitten audiot yms BT kautta.
Ei se mitään maailmaa kaada, mutta ihan mielenkiinnosta mietin.
Onhan langaton lataus kuitenkin tulevaisuutta.
Vai onko kyse siitä että Apple haluaa kehittää oman standardin, ja kun sen varmaan tulee olla paras niin voi kestää?
Eihän noita mAh voi tosiaan verrataan mitenkään Apple ja Android välillä.
Joo, tosiaan kyllähän tommonen GPS + Spotify + joku käyttö vie virtaa niin paljon ettei taida langaton lataus pysyä perässä.Itse en ihmettele tuota ollenkaan, kun katsoo sitä, kuinka huonosti langaton lataus on ottanut tuulta purjeisiinsa. Tätähän on yritetty saada yleistymään jo ikuisuus. Muistaaa kuinka 2012 täälläkin oli vahva usko Lumioihin ja langattoman latauksen yleistymiseen. Kahviloihin, neukkareihin ja lentokentille olla aivan pian tulla latauspyötiä.
Langattoman latauksen edut ja haitat eivät ole kovin suotuisassa suhteessa edelleenkään. Nykyisin kehitys isompien akkujen ja nopeampien latausten eli suurempien tehojen muodossa ajaa kehitystä kohti lankaa. Vielä joku aika sitten ajattelin, että autossa tuollainen langaton lataus olisi mainio juttu, mutta nyt kun olen käyttänyt Android Autoa jonkin aikaa, mielipiteeni on muuttunut. Android Auto vaati piuhan joka tapauksessa ja ainakin S7 lämpenee siihen malliin latautuessaan ja navigoidessaan AA:n läpi, etten tosiaankaan toivo siihen enää yhtään lisää lämmönlähteitä kypsyttämään puhelimen akkua.