Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Joo sillaihan siinä lopussa sanotaankin.
Kappas, fiksumpia olivat IS:n uutisoinnissa. Tosin onhan kirjoittaja sentäs pitkän linjan IT ukkeli Tapio Berschewsky.
Luin meinaan vain tuon ulkomaalaisen lähteen, kuten yleensä teen. Etenkin jos on kyseessä IL/IS, koska usein se alkuperäinen lähde on aivan erilainen stoori. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musiikin jakoon löytyi toimiva yhdistelmä.

Koneelle PS3 media server ja luuriin AcePlayer. Molemmat ilmaisia. Aika monta toimimatonta tai kökköä yhdistelmää tuli kokeiltua.

^Tuossa AcePlayerin ilmaisversiossa onkin näköjään rajoituksia, mutta taidan kyllä täysversion ostaa, kun tuntuu muuten toimivan. Ei noita muita maksullisia, missä ei ole edes ilmaista kokeilua viiti riskillä ostella.

Ei jaksa odottaa :). Mulla oli joskus aikanaan aikaisemmin toi PS3 media server, sillä voi jakaa mihin vaan clienttiin. Jäi silloin kyllä DVD soittimeen jako vähiin, kun sen käyttöliittymä oli mitä oli ja tuli hommattua AppleTV. Anyway, nyt homma hoidossa.

Rupesinkin striimailemaan lapsen vanhalla android luurilla, niin jää käyttöpuhelin vapaaksi :).

Nakataampa vähän vanhemmasta Omenasta kysymyksen ;

Iphone 4s. Onko kellää ollu näitte kans probleemoja?

Itellä nyt 2pv vanha puhelin ja vastaanottaja ei kuule mun ääntä puheluissa... sanotaanko että puolet puheluista oon mykkänä.

Puhelin ei ole ottanut minulla ainakaan iskua.

Perheessä on pari iPhone vitosta ja aika tyypillisesti ei ekalla puhelulla tule äänet läpi. Ei muuta kuin punaista luuria ja uusi yritys.

Täällä oli vähän samanlaista vikaa. Vaimo yritti soittaa mulle eilen 4S:llä useamman kerran mutta juuri mitään en kuullut, muutaman sanan sieltä täältä sai selvää. Puhelimen uudelleenkäynnistyksen jälkeen toiminut normaalisti.

Perheessä on pari iPhone vitosta ja aika tyypillisesti ei ekalla puhelulla tule äänet läpi. Ei muuta kuin punaista luuria ja uusi yritys.
Ompa jännäksi menny nämä puhelimet :D Kumminkin karsittu alkuperäisen tarkoituksen toimintaa :D.. Katomma, on tulossa takuuhuollosta, et alkaako pelittää paremmin..

Täällä oli vähän samanlaista vikaa. Vaimo yritti soittaa mulle eilen 4S:llä useamman kerran mutta juuri mitään en kuullut, muutaman sanan sieltä täältä sai selvää. Puhelimen uudelleenkäynnistyksen jälkeen toiminut normaalisti.

Mulla autto se uudelleen käynnistys hetken, mutta seuraavan päivänä ei toiminut.. Mutta Applella meinasivat että tehdasasetukset palauttaa kans, --> Ei ollut hyötyä.

Netistä löytyy monen näköstä tietoo mut, millon tää iphone 6s pitäs tulla myyntiin suomessa. Vanha iphone meinaa olla jo aika väsynyt ja pitäs saada nopeasti uus.Odotanko vai käynkö vaan hakemassa ton iphone6?

Netistä löytyy monen näköstä tietoo mut, millon tää iphone 6s pitäs tulla myyntiin suomessa. Vanha iphone meinaa olla jo aika väsynyt ja pitäs saada nopeasti uus.Odotanko vai käynkö vaan hakemassa ton iphone6?

Huhuja on että 18.9 olis julkkarit, jokatapauksessa ei mene kauaa.

Suomeen veikkaan noita sitten joulun tuntumaan, ja silloinkin nopeat vievät hitaat ja jonotellaan pitkään ja hartaasti.

Mullakin puhelimen vaihto edessä talvella kun 5s täyttää 2v.

Onko tästä uudesta mitään tietoja ulkona vielä? Olisi mukava jos tuo 16gb malli olisi täysin unohdettu ja pienin muisti olisi vähintään 32gb. Nykyään tuntuu että sovellus kuin sovellus vie sen yhden gigan tilaa.

16gb 5 ässässä ei ole muutakuin kuvia ja muutama sovellus ja tuntuu että tilaa ei ole kuin juuri ja juuri 1gb koko ajan. Turha ajatella että laittaisi musiikkia puhelimelle yhtään. Onneksi 5-6v vanha ipod nano vielä toimii ja akkukin kestää ~10h.

Mitä mieltä arvon toverit ovat sellaisesta asiasta, että menisikö tuollainen tunnoton kotinappula takuuseen vaihdettavaksi? Alkaa olemaan pikkuhiljaa vuosi ikää iphone kutosella ja takuu sitämyöten loppusuoralla. Nappi toimii kaikinpuolin hienosti mutta se on vain täysin tunnoton eikä ikäänkuin napsahda niinkuin tuo nappula yleensä toimisi. Huomasin vain tuollaisen asian, kun kävin testailemassa 6plussaa kaupassa ja miettimässä, että viitsisikö päivittää 6s plussaan ja kaupan luurissa nappi tuntui huomattavasti paremmalta kuin omassa luurissani...

Bulkkitavaraahan tuo periaatteessa on mitä puhelinten sisältä löytyy, sen takia niitä joitakin kappaleita löytyy aina missä on heti paketista otettuna jotain vikaa.

Onpa erikoista että puhelimesta on kahta aivan erilaisella piirillä varustettua versiota. Ihan siis eri valmistusprosessilla tehtyä, 16nm vs 14nm.

Ei mitenkään harvinaista että löytyy samoista vehkeistä eri fabeissa tehtyä matskua, mutta yleensä prosessi on sentään "sama" ja die size. 16 vs 14 nyt on kuitenkin aika lähellä ja aina eri prosesseissa on eroja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom