Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos, mutta tämä olikin jo tiedossa samoin kuin vastaavia palveluja myyvät firmat. Ajattelin, että onko joku ihan omatoimisesti tehnyt unlockin, kun sellainen näyttäisi olevan mahdollista muidenkin kun operaattorien toimesta. :) Lisäksi näyttäis, ettei kovinkaan moni Aasian operaattori tarjoa tuota unlock palvelua.

Joo on, vuonna 2007.

Kyllä ainakin siihen aikaan jailbreak ja unlock oli kaksi ihan eri asiaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo on, vuonna 2007.

Kyllä ainakin siihen aikaan jailbreak ja unlock oli kaksi ihan eri asiaa.

Joo, eri asiathan ne on edelleen. Tuossa vaan mietittiin, että ratkaisisko jailbreak unlock ongelman.

Miten iso ja hankala homma toi unlock oli? Jos sen sais itse tehtyä, niin luurin käyttö olis varmastikin miellyttävämpää kuin jailbreakin jälkeen.

iClaridiedin sivuilta pääset katsomaan saako sinun puhelin/softa versioon tehtyä jalbreikkiä ja unlockia. Jos saa, löytyy sieltä step by step ohjeet ja pitäisi olla helppoa kuin heinän teko. iPhone 3,4 ja 4s on aikoinaan tullut unlockattua.

iClarified - Wizards

iClaridiedin sivuilta pääset katsomaan saako sinun puhelin/softa versioon tehtyä jalbreikkiä ja unlockia. Jos saa, löytyy sieltä step by step ohjeet ja pitäisi olla helppoa kuin heinän teko. iPhone 3,4 ja 4s on aikoinaan tullut unlockattua.

Hienoa, kiitos! :) Tiedätkö onko sillä mitään merkitystä mille operaattorille puhelin on lukittu, vai toimiiko ohjeet kaikille?

Ei pitäisi olla mitään väliä operaattorilla, itse olen tehnyt muutamiin Suomalaisten operaattorien lukitsemiin ja yhteen Amerikasta tuotuun ja kaikissa operaatio oli sama.

Onkohan kellään käuny niin että iphonen näytössä näkyy taustalla ''himmeällä'' toinen näyttö/kuva? Itellä pääsykoodia laittaessa näkyy taustalla tekstikenttä mikä olis jääny auki jostain sovelluksesta sekä muiden appejen pikakuvakkeita. Onko mitään hajua miten ton sais korjattua?

iOS 8.4 julkaistiin juuri. Muutama minuutti latausta jäljellä... Kokeillaan sitten miten skulaa.

ios84releasenotes-800x708.jpg

Apple Music on uusittu musa sovellus missä myös tuo internet-radio mahdollisuus, Beats1 lähetys siellä 24/7. En tiedä toimiiko Suomessa, pitäis toimia nyt yli sadassa maassa muttei Suomi varmastikaan ole vielä listalla.

Eikös se Music ole ihan Applen oma Spotify
Kuukausimaksut ja kaikkea. Maksulla voi kuunnella koko kirjastoa myös offlinessä.
Käytännössä siellä on iTunes koko tarjonta, mutta oikeasti artistien pitää erikseen hyväksyä että niiden musaa voi striimaa tuolla Music puolella. Apple maksaa kuitenkin vissiin jopa 58% maksuista artisteille, joten kai aika moni tuohon suostuu. Onhan kuitenkin moni jo Spotifyssä.
Vissiin aukesi sitten Suomessakin tänään. Ainakin jenkeissä on se 3kk kokeilujakso, jos se on täälläkin niin siitä vaan kokeilemaan.
https://pakkotoisto.com/threads/apple-music.127371/

Voi vittu. Musiikin kotijako lähti pois tuossa samalla.
Olen aiemmin kotisalille, keittiöön ja terassille streamannut iTunes kirjastosta iPhonella.
Saatana.

Tuossa jutussa epäilevät, että saattaa tulla jatkossa takaisin. Toisessa jutussa epäiltiin, ettei koskaa palaa. Apple ei ole ilmeisesti itse ottanut kantaa.

Ylläolevaan liittyen -kellään tiedossa iOSiin hyvää (mieluusti ilmainen, mutta ei haittaa, jos maksaa muutaman euron) DLNA tai vast. clienttiä?
Tarkoitus siis puhelimella striimata tietokoneella olevaa musiikkia lähiverkossa, joka aiemmin onnistui tuolla kotijaolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom