Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
... ja onneksi en päivittänyt vielä, eiliseltä tuttavan FB-status:

Mental note: päivitä vasta 8.1:seen. Luulin, että noi WiFi-ongelmat olisi koskeneet vain vanhempia iPadeja, mutta näköjään ei. 5S:stä en ole kuullut vastaavia valituksia, onko muut?

On ollut ipad retina minillä ongelmia. Eilen huomasin ekaa kertaa kun käytin pidemmän tovin (~2h) tuntuu verkkosivut jäävän lataamaan eikä auta välttämättä refresh vaan pitää sammuttaa ja wifi laittaa uudelleen päälle. Puhelimessa (5S) en ole vastaavaa ainakaan vielä huomannut. Ja ekan kerran kun teki tuon niin muistin aiheesta lukeneeni ja hain koneen joka on samassa wifissä. Seuraavalla kerralla kun pätkäs niin nopsaa testailin kannettavaa ja se pelas ok.

Ei nyt ihan paras mahdollinen testi, mutta kumminkin...

Ipadin asentamisessa oli muutenkin melkoista murotusta kun tein asennuksen kolme tai neljä kertaa. Aina vaan bootin jälkeen vanha ios sisässä. Noh, meni se sinne kun vaan useammin runttas. En lueskellut onko known issue vai ihan vaan mulla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
5S:stä en ole kuullut vastaavia valituksia, onko muut?

Itseasiassa nyt kun tästä ongelmasta luin niin täytyy myöntää että viime päivät on WLANin kanssa ollut todella vaikea elää kun jatkuvasti on data poikki. 5S kyseessä, pädiin (iPad2) en oo laittanut.

Muro on siis jonkin sortin tietokoneasiantuntija? Olen vain ymmärtänyt että muro oli jotenkin huono asia. Ymmärsin väärin :D

Aina, jos kritisoi/haukkuu jotain Applen tuotetta, muroa käytetään negatiivisella äänensävyllä.
Ja eipä sitä kovin moni muu kuin Mike käytä kun loppuu argumentit ;)

Wi-Fiä lukuunottamatta mulla ei oo Airissa ollu ongelmaa. I5:ssa (ei s) Wi-Fi toiminu mutta toi akku menee hetkessä. Ilmeisesti background refresh saa suurimmat syyt niskaan, isken sen offille täks päiväks ja katon josko ois iloa.

Teknosivustojen ios8 juttujen kommentit on aika karuja myös. Otin screenshotin ja aioin postata... Mutta wifi kuoli alta.
Ei olisi Steven aikana....

2af8fccfb4e337b4c96b9c4b1f326b9e.jpg

Ei mulla ole ollut muita ongelmia kuin se että Teknavi ei suostunut lataamaan uutta lehteä. Piti poistaa koko appsi ja asentaa uusiksi niin toimii.

Ja eipä sitä kovin moni muu kuin Mike käytä kun loppuu argumentit ;)
Perusmuron kommentti taas. Muro siis kenenkään osallistumatta keskusteluun kokee tarpeelliseksi joka kerta Applen julkaistessa tuotteen, tulla tähän ketjuun keksimään jotain valitettavaa Applesta. Muro ei ole koskaan omannut Applen tuotetta, eikä aio hommatakaan, mutta hänellä on joka kerta kova tarve itkeä Applesta. Muro yleensä vertailee pixeleitä ja kellotaajuuksia innoissaan ja virittelee puhelintaan päivittäin. Murolle on tärkeää, että puhelimen voi kellottaa, murolle ei ole tärkeää laitteen perustoiminta, vaan speksit ja laitteen virittely.

Perusmuron kommentti taas. Muro siis kenenkään osallistumatta keskusteluun kokee tarpeelliseksi joka kerta Applen julkaistessa tuotteen, tulla tähän ketjuun keksimään jotain valitettavaa Applesta. Muro ei ole koskaan omannut Applen tuotetta, eikä aio hommatakaan, mutta hänellä on joka kerta kova tarve itkeä Applesta. Muro yleensä vertailee pixeleitä ja kellotaajuuksia innoissaan ja virittelee puhelintaan päivittäin. Murolle on tärkeää, että puhelimen voi kellottaa, murolle ei ole tärkeää laitteen perustoiminta, vaan speksit ja laitteen virittely.

Multa löytyy kyllä 5S ja MacBook Pro Mike :) En virittele mitään mutta en valitettavasti koe järkeväksi iLuuri kutosen hankintaa missään muodossa. En vain koe itseäni applen fanipojuksi ja tuon myös tarvittaessa negatiivisia näkemyksiä brändistä/tuotteista esille. Retina näyttöä olen esimerkiksi kehunut "negaamisen" sivussa.

... ja onneksi en päivittänyt vielä, eiliseltä tuttavan FB-status:

Mental note: päivitä vasta 8.1:seen. Luulin, että noi WiFi-ongelmat olisi koskeneet vain vanhempia iPadeja, mutta näköjään ei. 5S:stä en ole kuullut vastaavia valituksia, onko muut?

Itellä 5S suuria ongelmia LTE ja WiFin kanssa iOS8 päivityksen jälkeen. Puhelimelle annettava nappia pari kertaa päivässä ja yleisesti ottaen lähes kaikki datayhteyttä vaativa tuntuu toimivan tuskattuvan hitaasti.

Mulla ei tullut vitosen kanssa mitään ongelmia, päinvastoin datayhteydet toimii nyt selkeesti paremmin kuin ennen, toki voi olla että Elisa on tällä viikolla vaan vähemmän paska.

Multa löytyy kyllä 5S ja MacBook Pro Mike :) En virittele mitään mutta en valitettavasti koe järkeväksi iLuuri kutosen hankintaa missään muodossa. En vain koe itseäni applen fanipojuksi ja tuon myös tarvittaessa negatiivisia näkemyksiä brändistä/tuotteista esille. Retina näyttöä olen esimerkiksi kehunut "negaamisen" sivussa.
Joo mut alkaa olemaan aika säälittävää katsoa kun jos tästä ketjusta kaivaisi jokaisen iPhonen julkaisun ajankohdan, niin samat naamat itkee JOKA kerta samat jutut. Ensimmäisenä huudetaan "nollapäivitys", vaikka samaan aikaan muut valmistajat tekee yhtälailla "nollapäivityksiä". Sitten alkaa linkkien metsästäminen ja postataan kaikki mahdolliset bugit, vaikka bugeja on muilla valmistajille moninverroin enemmän. Ja tämä sama ralli toistuu joka vuosi joka ikisen julkaisun kohdalla täsmälleen samalla kaavalla. Ja näillä samoilla päätään aukovilla muroille ei koko aikana ole ollut koko puhelinta, kuhan vain niitä niin maan saatanasti häiritsee Apple. En vain koskaan tule ymmärtämään miksi vitussa edes näkee vaivaa valmistajasta, joka ei miellytä? Mä en jaksa hetkeekään törsää elämääni heittelemällä android-ketjuun linkkejä bugaaviin paskoihin.

Ja traditiona mä sanon tämän saman jutun joka julkaisun jälkeen kun tämä ketju saa taas samat naamat kitisemään.

Ei varmaan kauaa mee kun tulee päivitys. Tässä vaiheessa pitäis melkein olla aika selvillä tekniikassa, että uusi päivitys vain vaihtaa bugeja. Ei bugitonta laitetta kukaan ole vielä keksinyt.

Kyllä on aika paskasti tehty testejä jos wifi, joka on lähes jokaisella päällä, tippuu verkosta koko ajan.

Ymmärrän kyllä että bugeja on ja tulee jatkossa olemaan, mutta että tällaiset perusasiat on päivityksen jälkeen paskana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom