Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Kameran kehittyminen on mulle sitä, että kuvat ovat parempia. Pikselien määrä ei siihen suoraan liity.
Vaihdoin 5S:ään 808 Pureviewstä, eikä kieltämättä tule kyllä paljoa kännykällä kuvattua enää, ainakaan aikaisempaan verrattuna. Päivänvalossa ulkona laatu on OK, kaikki muu on tuohon Nokialaiseen verrattuna kohinaista paskaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaihdoin 5S:ään 808 Pureviewstä, eikä kieltämättä tule kyllä paljoa kännykällä kuvattua enää, ainakaan aikaisempaan verrattuna. Päivänvalossa ulkona laatu on OK, kaikki muu on tuohon Nokialaiseen verrattuna kohinaista paskaa.

Iso kenno on perinteisesti kova juttu, varsinkin heikossa valaistuksessa. Harmi vaan, ettei isoa kennoa optiikoineen taida saada pakattua ohueen puhelimeen.

Niin. Kai se NFC tulee yleisesti toimimaan kaikkeen (kaiuttimet jne) kun iPhone 7 julkaistaan. :D
Mutta keep it simple, itellä ei edes käyttöä NFC:lle, joten eipä haittaa yhtään.

iPhone 6:n arvostelut on julkaistu: Näistä asioista kriitikot pitävät - Puhelinvertailu

Tuossa on listattu muutamia testejä. Näyttö ja kamera ovat saaneet aika laajasti kehuja, mutta akunkestoa moni kritisoi. Itse allekirjoitan tuolta pari parannusehdotusta. Vaihtaisin millin tai kaksi ohuutta mielelläni parempaan akun kestoon ja nuo isot reunat näytön ympärilla saisivat kadota. En edes pidä siitä, miltä nuo reunat näyttävät. Lyhyemmät reunat näyttävät jotenkin tuoreemmilta.

Edit: tässä vielä yksi esimerkki vanhasta tekniikasta: http://etn.fi/index.php?option=com_...ivaa-qualcommin-etumatkaa&catid=13&Itemid=101

Perkele. Kuvat sovellus on mennyt "huonoksi". Eli albumit kohdasta on hävinnyt kansio mistä löytyy kaikinpuolin kuvat. Pitää mennä kokoelmat kohtaan ja sieltä löytyy sekavasti kaikki kuvat.

Kertokaas joku mikä ihme tää kasin salaushössötys on? Siis mitä se nyt oikeasti tekee ja mihin vaikuttaa. J miten tää nyt eroaa normaalista muistin salaamisesta?

Apple ei saa sitä auki, väittävät. Eli jos teet hämärähommia ja laitat vehkeen itsetuholle mikäli koodi menee 10 kertaa väärin niin virkavalta on voimaton saamaan laitettasi auki jos eivät koodiasi saa selville.

Ios7 on heillä (Apple) vielä sertifikaatti-tempulla ohittaa lukko - näin olen jostain lukenut, en ole jaksanut tutustua tarkemmin.

Näemmä taas ympäri maailman jengi jonotellut kutosta kuin ilmaisia ämpärejä :D

iPhone-6-Launch-Lo_3044263b.jpg

Olenko ainoa, joka on todella pettynyt iPhone 6:sen muotoiluun? Mielestäni se vaikuttaa enemmän samsungien luurien kaltaiselta kuin koskaan ennen. Esimerkiksi sen takaosa muistuttaa HTC:n puhelimii ja sileät kulmat samsungin. Lisäksi kameran kennon koko on liian suuri puhelimessa, voin kuvitella että se vaurioituu ajan myötä kun sen pistää pöydälle. Ylipäätäänsä puhelimen design ei ole lainkaan premiumin tuntuista kuin mitä vitosessa se oli. Tässä videossa käy hyvin ilmi tuosta muotoilusta: iPhone 6 Impressions! - YouTube .Taidan edelleen pysyä vitosessani.

Sony Xperia-z3 numeroilla viedään iPhonen 'maailman parasta puhelinta' sata-nolla. Eli se mitä haen niin puolueetonta arvostelua ja mielipideettä uudesta iPhonesta. Kaikki näkee sen, että Applen on askeleen jäljessä, mutta onko se sen arvonen puhelin silti? Ja harkinnan alla ostaa iPhone, eli turha alottaa vinkuminen, että Apple henkeen ja vereen ja haista vittu kun dissat Applea.

Numeroilla viedään. Minäkin vaihdoin Iphone 4:n numeroissa selvästi vahvempaan ensimmäiseen Xperia Z:taan. Vaihto takaisin Appleen seurasi melko nopeasti. Numeroiden mukaan paljon kovempi Xperia ei käytössä ollut edes lähelle yhtä hyvä mitä Iphone oli ollut. Käytännössä hitaampi, bugisempi, kosketusnäytön tuntuma reilusti huonompi jne.

Tollasta postausta mä oon odottanutkin, että joku kertoo totuuden. :)
Että onko numerot vain numeroita. Siksi mainitsin omassa tekstissä, että vie numeroilla.

Kävin just hakemassa 6:sen. Vähän tuntuu kädessä isolta, mutta menee kuitenkin kivasti farkun taskuun. Plussa tuntu ihan helvetin isolta.

Kävin just hakemassa 6:sen. Vähän tuntuu kädessä isolta, mutta menee kuitenkin kivasti farkun taskuun. Plussa tuntu ihan helvetin isolta.
Mä oon kelannut, viittiikö plussaa ottaa kun se on ihan tolkuttoman iso ja taidan päätyä kutoseen. Ei puhelin voi olla mikään kahdella kädellä käytettävä vehje.

Olenko ainoa, joka on todella pettynyt iPhone 6:sen muotoiluun? Mielestäni se vaikuttaa enemmän samsungien luurien kaltaiselta kuin koskaan ennen. Esimerkiksi sen takaosa muistuttaa HTC:n puhelimii ja sileät kulmat samsungin. Lisäksi kameran kennon koko on liian suuri puhelimessa, voin kuvitella että se vaurioituu ajan myötä kun sen pistää pöydälle. Ylipäätäänsä puhelimen design ei ole lainkaan premiumin tuntuista kuin mitä vitosessa se oli. Tässä videossa käy hyvin ilmi tuosta muotoilusta: iPhone 6 Impressions! - YouTube .Taidan edelleen pysyä vitosessani.

Olen kyllä samaa mieltä.

Kasvoko noi puhelimet taas vaan korkeutta, ei leveyttä? Vai näyttääkö vaan kuvissa siltä? Eihän tossa oo mitään järkeä venyttää kokoa vaan yhteen suuntaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom