Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu mä oon kujalla. Viesti jäi ihan keskeneräiseksi ja pistin vain lähettäen.^ no jos mielesi tekee vaihtaa iPhoneen niin miksi ihmeessä et sitten tekisi niin ?
Tekis mieli vaihtaa vanha ja uskollinen samsung galaxy s2 iphoneen. Nuorena tuli nokioita eniten käytettyä. N73 music edition oli viimeinen koska oli ihan läpipaska puhelimeksi. Sen jälkeen ollut vain Samsungeja ja en keksi oikeestaan mitään moitittavaa niistä ja nyt vain tekee mieli testata iphonea. Voiko miljoona kärpästä olla väärässä, paska on hyvää? Lähinnä softa on se juttu mitä kiinnostaisi testata. Applehan on tunnetusti softa puolella ihan omaa luokkaansa.
Vittu mä oon kujalla. Viesti jäi ihan keskeneräiseksi ja pistin vain lähettäen.
Heitän viivoilla vaan kysymyksiä mitä tulee mieleen.
- Minkälainen akkukesto on iPhone 5? Saako olla kokoajan laturissa?
- Onko minkälainen antenni? Omassa g2 olen huomannut, että wifi kentät on yleensä tosi huonoja verrattuna kavereiden puhelimiin.
- Mites synkronointi? Samsung tuntuu vähän heikolta tämän suhteen.
- Toimiiko kaikki oikeasti sen itunesin kautta? En voi siirtää tiedostoja kansioon?
- Onko se puhelinten kuningas?
Prkl, asia joka nyppii iPhonessa on se, jos joutuu vaihtamaan Apple ID:n.
Miks ihmeessä se ei päivity kaikkialle?
Oon joutunut päivittämään sen nyt 5 eri paikkaan puhelimessa, koska se ei jostain syystä päivity automaattisesti.
How many iPhones did Apple sell last weekend? Analysts dispute the numbers | The VergeApple iPhone 5s, iPhone 5c set a new record: 9 million sales in first weekend
Haters gonna hate, forever.
Daring Fireball: The iPhone 5S and 5Cthe biggest reason for the performance and power consumption improvements going from the A6 to A7 is the switch from the ARMv7 to ARMv8 architectures, not 32- to 64-bit. ARMv8’s improved instruction set alone has resulted in 15-20 percent performance gains while simultaneously using less power, from what I’ve been told by informed sources.
Apple on rakentanut brändinsä niin kulttimaiseksi aikanaan, että se aiheuttaa sitten vitutusta monissa. Ne jotka Applen laitteita käyttää, käyttää niitä tyytyväisinä ja pysyvät firman asiakkaina hyvinkin uskollisesti juuri tuon rakennetun imagon sekä laitteiden toimintavarmuuden takia. Jotkut merkit nyt vain tulevat enemmän kulttimaineen alueelle. Esim Mini autona taitaa olla merkkiuskolliisimpia malleja ja vaikka se onkin kusikoppi, niin on siinä oma vetovoimansa varmaan monen mielestä.
Ja kun Suomessa ollaan, niin meidän sisään on rakennettu pieni kommunisti ajan saatossa. Kaikki jotka menestyy, ovat oikkuja ja niitä pitää dissata. Se menee niin pitkälle, että monikansallinen yrityskin voi saada suomalaisen vihat niskaansa jos tekee kovaa tulosta. Applessa jengiä vituttaa suurimmilta osin juuri se, kun jengin vain ostaa ja ostaa. Jos Apple tekee karkkipatukan, niin kaikki ostaa sitäkin ja se vituttaa ihan älyttömästi yrityksen vihaajia vaikka se ei heidän elämäänsä mitenkään vaikuttaisi.
Kaikista pahin tilanne on se, jos Apple sitten tekee jonkun mielettömän tuotteen, siinä nämä vastustajat eivät kykene enää edes käsittelemään tilannetta, vaan heidän vastine on tyyliin "lampaat ostaa", "fanipojat sitä ja tätä". Ne unohtava kokonaan sen tuotteen ja keskittyvät purkamaan vihaansa sitten käyttäjiin. Heidän mielestään Applen tuotteita ei kukaan voi ostaa siksi, että ne olisivat hyviä tai sopisivat hyvin yksilön elämään ja työhön. Näiden mielensä pahoittaneiden mielestä tuotteita ostetaan joistain ihan muista syistä ja se niitä vituttaakin niin kamasti.
Loistofirma ja tuonut paljon siistejä tuotteita markkinoille, sekä potkinut etenkin iPhonella muita valmistajia perseelle kehittämään omaa tuotantoaan.