Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Saisi tuo luuri nyt toimia jotenkin järkevästi ulkoisena tallennusvälineenä: ei mua ainakaan haittaisi, että sinne saisi nakattua leffat, musaa etc. ihan tuosta vaan lennosta ilman jotain helvetin mukavaa iTunesia. Suurin syy tuohon, ettei iPhone toimi noin on iTunes Store ja sen ympärillä pyörivä bisnes. Kiusa se on pienikin kiusa... Kohta ei varmaan toimi enää Spotify, Netflix, you name it- palvelut, koska ööööö.... ei niitä tarvita kun Applella on omat palvelut noille.
Ai niin, ne on unohtanut, että sun pitää saada warettaa ne kamat sinne, meinaan muilla ei ole vastaavan laajuisia palveluita mitä Appstore ja iTunes. Jostakin sä ne musat ja leffat olet hommannut, niin jos kerran maksat niistä, niin miksi et käyttäisi ihan vitusti kätevämmin juuri noita dissaamiasi palveluita? Vai onko se kätevämpää, että ostat DVD-leffan, rippaat sen ja sitten himassa siirtelet sen puhelimeen? Jengi tahallaan jumittuu jonnekin 90-luvulle ja lässyttää miten eteenpäin menevät palvelut ovat huono juttu. Millään mittarilla iTunes tai Appstore ei voi olla paska juttu, nehän on aivan loistava lähde materiaalille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä mitään wareta. Mua vaan kiinnostaa esim. autossa käyttää tota USB- tikkua musalähteenä esim. Suomen kielisiä äänikirjoja kuunnellessa, jotka olen ripannut ostetuista CD- levyistä.

Mä mitään wareta. Mua vaan kiinnostaa esim. autossa käyttää tota USB- tikkua musalähteenä esim. Suomen kielisiä äänikirjoja kuunnellessa, jotka olen ripannut ostetuista CD- levyistä.

Kun sä läimäset CD-levyn kiinni koneeseen, niin se rippaa sen iTunesiin heti ja voit sieltä sen lisätä normaalisti puhelimeen. Sitten se näkyy sulla puhelimessa musiikeissa. Sit vain luuri autossa kiinni soittimeen ja menoksi. iTunes on vain tapa hallita sitä musiikkia, ilmeisesti osa on edelleen jossain 90-luvulla ja veivaa kansioita.

Mulla oli kiintolevyllä biisejä, jotka importtasin iTunesiin ja luulin, että ne jää sinne ---> poistin biisit kansiosta tämän jälkeen ja eipä ne enää iTunesissa soi. Puhelimessa kyllä toimii edelleen. Arvaappa vaan kuinka kiva on siivota iPhonesta ~ 1000 kappaletta sen mahtavilla tiedostonhallintaominaisuuksilla? Ainakaan iOS7 ei anna poistaa kuin yhden biisin kerrallaan ja iTunes synkkaus ei niitä sieltä poista.

Mulla oli kiintolevyllä biisejä, jotka importtasin iTunesiin ja luulin, että ne jää sinne ---> poistin biisit kansiosta tämän jälkeen ja eipä ne enää iTunesissa soi. Puhelimessa kyllä toimii edelleen. Arvaappa vaan kuinka kiva on siivota iPhonesta ~ 1000 kappaletta sen mahtavilla tiedostonhallintaominaisuuksilla? Ainakaan iOS7 ei anna poistaa kuin yhden biisin kerrallaan ja iTunes synkkaus ei niitä sieltä poista.

Joo ja mä ajoin kerran auton seinään, arvaa mikä vitun soppa korjauttaa se kun huoltokaan ei mikään halvin ole.

Oikeesti se menee niin, että jos sä kerran olet synkannut iTunesista kansion sinne luuriin ja sitten deletoinut ne iTunesista, niin ne edelleen tosiaankin on siellä sun puhelimessa. Mutta ne poistuu heti kun synkkaat uudestaan iTunesissa. Näin se oikeasti menee ja anna kun veikkaan, sulla ei just ainoona maailmassa tee niin.

Deletoin ne kansiot ihan Windowsin alla ja sen jälkeen on tullut aina sama määrä, kuin oli biisejä, herjoja synkkauksen yhteydessä.

- - - Updated - - -

Niin, ja negatiivinen asia muuten on myös tuo, ettei biisejä voi poistaa iPhone:sta kuin yksi kerrallaan.

Nyt vittu oikeesti, eikös tässä kuitenkin puhuta ihan puhelimesta?

Vaikka iPhonella pystyykin tekemään paljon niin on se kumma että sillä pitäisi saatana syöpä parantaa ja nälänhätä korjata myös. Ihme nilitystä jostain pikkuasioista.

Nillitystä oo kuin tuo sun muka hauska kommenttisi jostain nälänhädästä. Vai onko tämä ketju vain iPhonen ylistystä varten vai keskustelua siitä yleisesti?

- - - Updated - - -

Ai sitä ollaan Windowsissa, en kuules ihmettelis yhtään jos joku bugaa.

Ok.

Tuppaa vain olemaan, että iPhonen kohdalla sen pitäis tehdä kaikki maailman asiat. Unohdetaan kokonaan mitä se kykenee tekemään ja keksitään kaikenlaista ihmeellistä kuten usb-tikku autossa, että voitais jostain marista.

- - - Updated - - -

Niin, ja negatiivinen asia muuten on myös tuo, ettei biisejä voi poistaa iPhone:sta kuin yksi kerrallaan.
Sä voit ne kaikki sieltä deletoida kerralla.

Settings - General - Usage ja sitten dellaat Music.

Kaveri päivitti juuri Facebookkia "iPhonen iOS 7.0 ohjelmistopäivitys <3 puhelinta ei saa ladattua, fak." Onko muilla ollu vastaavia ongelmia tuon kanssa?

Onko jossain puhelimessa lukitus, jota kukaan ei ole onnistunut purkamaan? Jos ei ole, niin ollaan kaikki ihan hiljaa vain. Joka systeemi hakkeroidaan aina kuitenkin. Applen kohdalla tosin siitä tehdään karmee meteli.
Apple visioi, että tuota sormenjälkisysteemiä käytettäis ostoksiin. Sen takia eivät kai ole lähteneet tukemaan NFC:tä. Siltä kantilta vähän harmi kieltämättä, että näin nopeasti murrettiin. Ei kyllä iso yllätys, monet firmat on kieltäneet läppäreissä noiden sormenjälkitunnistimien käytön läppärin avaamiseen, kun ovat niin helppoja murtaa.

Sama juttu kun joku coca cola.Hiilihapotettua värjättuä sokerivettä joista yks sitten on parempaa kun toinen.Kannattaa välillä ottaa ne mainos lasit silmiltä.

Mä luulin että tosta vois mäihällä saada 120e. Tiedän sen tyypin joka osti ton uutena. Se on töissä työkkärin pajalla.Se omena mies makselee varmaan vieläkin jotain osaria tosta! Kaikkee se leipä elättää :D

- - - Updated - - -

http://www.pakkotoisto.com/elektroniikka/118465-m-iphone-5-64gb-uudenveroinen/#post4317111

:D

Jos teillä jollain on liikaa rahaa niin antakaa ennemmin unicefille! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom