Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Ai vitsi että vitonen on makea kädessä. Tuntuu melkoisen kevyeltä ja huomattavasti lituskammalta kuin nelonen. Näin ensivaikutelma on lelumaisempi kun on niin helvetin kevyt, mutta samalla jämäkän tuntuinen. Painohan on yleensä vähän hämäävää, esim kalliit hifilaitteet painaa paljon ja paino tuo laatuvaikutelmasta illuusiota vaikka se paino olisi lyjyä. Eniten tossa kuitenkin uudelta tuntuu tuo paksuuden pieneminen. Kun iPhonea on pidellyt käsissään tässä jo useamman vuoden, niin tämä on melkoinen muutos kädessä, eikä huonolta tunnu tosiaankaan.

Pohja menee aivan salettiin naarmuille mulla parissa päivässä kun pidän samassa taskussa avainten kanssa, mut siinähän menee sitten.

Uskaltaiskohan tuota simmiä leikellä? Soneralta sanoivat kun liikkeessä kävin, että perjantaina aamulla klo 09 nano-simmejä saa. Eli niillä apinoilla on sitä siellä jo, mutta eivät suostuneet antamaan. Ihme pelleilyä, olen kuitenkin niiden asiakas ja tartten uuden simmin puhelimeen, kumma kun ei saa.
Uskaltaisin (jos tarttis). Ei puhelin niin ronkeli noiden kanssa ole.
Tosta ohjeet
http://www.redmondpie.com/how-to-convert-micro-sim-to-nano-sim-for-iphone-5/

Ja printattava ohjekuva:
http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2012/09/microSIM_to_nano_SIM_iPhone_5_guide.png
Näyttäis siltä, että onnistuis ilman ohjeitakin kunhan vetelee tarkasti..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis ei mua kiinnosta jos sinne naarmuja tulee, pakostakin puhelimet kärsii ajan kanssa, näkisitte mun nelosen missä kuosissa sen etulasikin on, on sekin saanut naarmuja kun on lennellyt pitkin poikin, tosin rikki ei lasi ole. Siksi en mitään kortsuja luurissa pidä, en edes tajua niiden tarkoitusta. Ei nämä mitään esittelykappaleita ole, vaan käyttöelektroniikkaa joiden ulkokuori kuluu ajan kanssa.

- - - Updated - - -

Uskaltaisin (jos tarttis). Ei puhelin niin ronkeli noiden kanssa ole.
Tosta ohjeet
http://www.redmondpie.com/how-to-convert-micro-sim-to-nano-sim-for-iphone-5/

Ja printattava ohjekuva:
http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2012/09/microSIM_to_nano_SIM_iPhone_5_guide.png
Näyttäis siltä, että onnistuis ilman ohjeitakin kunhan vetelee tarkasti..
Voishan tuota koittaa, koska saa kai sitä uuden simmin soneralta jos toi sitten ei toimikaan. Joutuu sitten muuten olemaan pari päivää tavoittamattomissa.

Ei se niiden päätettävissä sim kortin anto ole, suuremmalta tahdolta tullut käsky.

Mike on saanu mut vakuutettua niin hyvin, etten pistä mitään takakansi suojaa. Näyttöön kyllä pistän kalvon, koska vittumainen katsoa jos se on naarmuilla. Kalliimmat näytönsuojat on niin hyvin läpinäkyviä, ettei huomaa eroa. :)

En ole ikinään iPhonessa käyttänyt kortsuja enkä näytönkalvoja. Nyt esim. nelonen(ei s) ollut alusta asti, 1,5 vuotta? ja luurista ei löydy yhtäkään naarmua!!! Joskus testasin 3geehen asentaa kalvoa ja vittu se meni ihan vituilleen... ei nää mitään tarvi!!!

aika mulkkui Soneral kyl.. sopiiks tiedustella et mistä Mike hommannu i5:n?
Briteistä tutun kautta kun sillä oli luottokortti sinne. Soneran perseily on vähän ikävää, mä haluan liittymäni toimimaan puhelimessa, joten mikä ongelma antaa sitä simmiä? Eri asia että antaisi iPhonen ennen julkaisua. Simmi on kuitenkin vain kortti, jolla soittelen ja tuon rahaa Soneralle.

Niin ja Soneralta sanoivat, ettei vanhaa simmiä tartte vaihdossa kun niillä ei ole laitteita siirtää tietoja uudelle simmille. Puhelinnumero saadaan siirrettyä uudelle kortille. Mut mitäs tietoja siellä edes kortilla olisi, ei mitään.

Mulla on tossa reilu 2 vuotta käytetty 3GS enkö ole siinä mitään suojia tai kalvoja pitäny. Alusta asti periaatteella että jos hajoo ni sittenhän hajoo. Enemmän se liika varovaisuus siinä vituttaa. Ja tuossa on näyttö edelleen priimakunnossa, takana on naarmuja helvetisti mutta ei se mitään haittaa. Toi on lennelly taskusta asfalttiin lukuisia kertoja. Ja pyöriny milloin missäkin.

Just luin huhuja, että nano-simejä saattaa tulla rajoitettu erä alkuunsa ja ne on varattu iPhonen ostajille. Mikä on sitten totuus, sen varmaan kuulee perjantaina.

Mikähän operaattori olis vaihtoehtona Soneralle kun tekis mieli vaihtaa kun homoilivat tuon kortin kanssa vaikka niillä sitä siellä liikkeellä oli. Mulla on siis puhelin, mutta en voi käyttää sitä kun operaattori ei myy sim-korttia.

Saunis on halvempi ja ainakin jyväskylässä vie kuuluvuudella ja toimivuudella soneraa ku litran mittaa.

Saunis on halvempi ja ainakin jyväskylässä vie kuuluvuudella ja toimivuudella soneraa ku litran mittaa.

Saunis ja iPhone 4S pelannu täällä yhteen kuin junan vessa. Suosittelen. Kuuluvuus täällä landellakin voittaa Soneran aivan 6-0.

Jos vähääkään liikkuu balttiassa niin kannattaa muistaa Soneran sama hinnoittelu puheluille ja datalle. Syy minkä takia harkitsen takaisin Soneraan palaamista...

Vastapainoksi,

Ite jouduin vaihtaan saunalahden pois kun ei ollu ollenkaan kenttiä kämpässä sisällä, joutu parvekkeella puhumaan. Sama tapahtui myös nykysessä kämpässä. Nyt siis soneran liittymä. Lisätään vielä, että kavereitten DNA/Saunalahti liittymät eivät myöskään ole toimineet.

Sitten ite luurista, paljonkohan maksaa 3G S:n taustavalon korjaus, kastu puhelin pahasti ja ei taustavalo toimi enää, onneksi on 4S käytössä mutta kannatteekohan tuota 3G S:ää edes korjata enää? Entäpä ns. epävirallinen korjaus, joku asiaatunteva vaihtas tarvittavat varaosat tuohon. Niitäkin ilmeisesti löytyy, mitä oon tuolla hopeisella omena foorumilla surffaillu.

Kuulokkeista, eihän noi uudet mitkään superit ole. Tarkemmat ovat, parempi disu ja basso, mutta vähän universaalin huonot korvassa ja toisto nyt ei ole lähelläkään parempia. Tosin alkuperäisiin verrattuna kova ero. Menee varmaan todella mukavasti monelle, koska hirveen paljon niitä valkoisia ihmisillä näkee ja ne aikaisemmat olivat kyllä paskat.

Mikähän operaattori olis vaihtoehtona Soneralle kun tekis mieli vaihtaa kun homoilivat tuon kortin kanssa vaikka niillä sitä siellä liikkeellä oli. Mulla on siis puhelin, mutta en voi käyttää sitä kun operaattori ei myy sim-korttia.

Voishan tuota koittaa, koska saa kai sitä uuden simmin soneralta jos toi sitten ei toimikaan. Joutuu sitten muuten olemaan pari päivää tavoittamattomissa.

Kokeile leikkoa se sun nykyinen sim:is microksi. Jos ei onnaa ja simkortti menee rikki, niin kyllä sä soneralta saat tavallisen simin tilalle heti. Eihän se uusikaan sim iPhonessa tietenkään toimi, mut et jää ilman simiä siihen asti kun saat microsimin.

Mut kopio kuitenkin numerot muistiin ennen kuin aloitat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom