Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja jos tahdot navigoida padilla, kannattaa ostaa 3G+wifi -malli (wifi-versiossa ei ole GPS:ää). Itse ostin taannoin tuollaisen ja kaveriksi DNA:lta prepaid-dataliittymän.Okei kiitos vastauksista, tuli nopeasti.
Pakko saada jotain Iphone nälkään, vaikka edes se iPad..
Eihän Iphone 5 toimi edes Suomen 4G verkossa? Vai toimiiko osittain, mennyt vähän ohi kun on uutisoitu ainakin että ei toimi.Pitää erikseen ottaa 4g liittymä, jos haluaa LTE:tä hyödyntää. Sitten napsuu sopivassa paikassa jo 50-100mb nopeudet :D
Mun mielestä taasen kakkosia saa sen verran halvemmalla vaikka käytettynä, etten ite viittisi pelkästään hiukan tarkemman näytön takia eroa maksaa. Ostin ukolle puolisen vuotta sitten kolmosen ja sain siltä vanhan alta pois - nyt molempia säännöllisesti käytettyäni olen entistä vakuuttunempi tästä. Valokuvat on toki mukavampi kattella kolosessa, mutta nettikäytössä ei merkitystä. Ykkönen tosiaan selkeästi eri maata sitten...Ei ole paljoa eroa kolmosen ja kakkosen hinnassa joten kolmonen vaan.