Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on pari viikkoa ollut käytössä 4s ja hitto, en olisi uskonut miten hyvälle tää luuri tuntuu sgs 3 jälkeen. Sampassa ei ollut mitään vikaa mutta silti siitä puuttui jotain. Ei voi olla kun tyytyväinen, ainakin toistaiseksi. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko horisontaalipyyhkäisy jotenkin helpompi kuin vertikaalipyyhkäisy?
Lumiat ovat pitkulaisen mallisia kuten käytännössä kaikki puhelimet (2 laatikko-ikonia vierekkäin, 4 päällekkäin), joten horisontaalipyyhkäisyllä saadaan laakista enemmän kamaa näkyviin. Voisi olla myös vertikaalipyyhkäisy mahdollista edelleen eli käyttäjä saisi vaikka määritellä minkä kokoisen määrän haluaa neliöitä vaaka- / pystysuuntaan.

Millä helvetillä saan iphone 4S takas vanhan päivitykseni? Aamulla aloin kattelee että olis uus päivitys tiedossa ja latasin. Nyt oon tullu tulokseen että aivan täys paska tää uus... Joten minua viisaammat: Millä saan vanhan ohjelmani takasi?

mites tos uudes iOS6:ssa.. on se toiminta "älä häiritse", niin itsellä se ei pysy "Päällä" kun sen yhden ajastuksen verran.. eli mitä vittuu... eiks toimi oikein (ajastettu että mykistää puhelut 22-06) mutta ei tuo "toista" sitä eli toimii vaan sen yhden kerran.. tai ainakana ei näytä sitä kuun kuvaa yläpalkissa..

Ihan ok ominaisuus, mitä en ikinä vanhoihin noksuihin jne jaksanut ottaa käyttöön, mutta nyt ajattelin kokeilla..

(Puhelimena siis iPhone4)

Eilen salin pukkarissa kuulin kun kaks teiniä keskusteli iphonesta ja se toinen sano että mun tästä iphonesta tuli eilen iphone 5 kun tähän tuli uus käyttöjärjestelmä :D Siis jumalauta kuinka tyhmä voi olla, mut kuitenkin kun mulla on tää iphone niin oon miettinyt ipadin ostoo mutta en oo varma onko siitä nyt sitten mitään niin suurta hyötyä että kannattais hankkia?? osaisko joku kellä on nää molemmat käytössä sanoo mitä hyötyä siitä nyt sitten olis mulle??

kun mulla on tää iphone niin oon miettinyt ipadin ostoo mutta en oo varma onko siitä nyt sitten mitään niin suurta hyötyä että kannattais hankkia?? osaisko joku kellä on nää molemmat käytössä sanoo mitä hyötyä siitä nyt sitten olis mulle??
Mulla on molemmat. En omista mitään tietokonetta (en ole omistanut 90-luvun jälkeen), joten iPad korvaa mulla tietokoneen. Täydentää hyvin iPhonea.

Millä helvetillä saan iphone 4S takas vanhan päivitykseni? Aamulla aloin kattelee että olis uus päivitys tiedossa ja latasin. Nyt oon tullu tulokseen että aivan täys paska tää uus... Joten minua viisaammat: Millä saan vanhan ohjelmani takasi?

Et ymmärtääkseni saa, mutta jailbreakilla pystyy luultavasti customoimaan ärsyttävimmät ominaisuudet kuten sen uuden puhelinnäppiksen joka painaa "Soita" "0" sijasta...

Eilen salin pukkarissa kuulin kun kaks teiniä keskusteli iphonesta ja se toinen sano että mun tästä iphonesta tuli eilen iphone 5 kun tähän tuli uus käyttöjärjestelmä :D Siis jumalauta kuinka tyhmä voi olla, mut kuitenkin kun mulla on tää iphone niin oon miettinyt ipadin ostoo mutta en oo varma onko siitä nyt sitten mitään niin suurta hyötyä että kannattais hankkia?? osaisko joku kellä on nää molemmat käytössä sanoo mitä hyötyä siitä nyt sitten olis mulle??

Tämä nyt vain kuva hyvin tätä uusinta nollapäivitystä.

iPad tipahtaa tavallaan iPhonen ja macin/tietokoneen välille, eli jos kaipaat isompaa ruutua esim. surffailuun, videoiden katseluun ym, mutta et kuitenkaan halua käyttää isompaa/raskaampaa laitetta, niin sellaiseen se on vallan mainio.

Eilen salin pukkarissa kuulin kun kaks teiniä keskusteli iphonesta ja se toinen sano että mun tästä iphonesta tuli eilen iphone 5 kun tähän tuli uus käyttöjärjestelmä :D

Heh, ihan hauskasti heitetty (ja on siellä totuudenjyvänenkin, jos asian huumorilla ottaa) ;)

Tämä nyt vain kuva hyvin tätä uusinta nollapäivitystä.
Miksi sunkin pitää pyöriä täällä ketjussa jos vain vihaat applea? Mää en käy sun nokia ketjussa moittamassa kuinka paskoja puhelimia ne on koska mua ei niin kiinnosta. Sulle on nyt joku elämän tehtävä vihata mahdollisimman paljon applea.

On muuten iTunes ärsyttävä laitos. Jos oot siirtäny musiikkia puhelimeen ja huomaat että levyissä ei ole albumikuvitusta, voit painaa iTunesista "hae albumikuvitus" että tulee levynkannetkin albumeihin. Mutta eipä ne albumikuvitukset enää puhelimeen siirry vaikka kuinka synkronois. Joutuu poistamaan puhelimesta levyt ja synkkaamaan uusiks.

E. pätee muuten myös muihin biisin tietoihin.

Melkoisen paljon on tullut parannusta. Tuo pimeässä kuvaaminen on imo niin turhaa hommaa ylipäätänsä että järkkäreilläkin pitää olla jalustat. Keskittyisivät mahdollisimman hyvään laatuun kunnon valossa. Pimeässä tulee paskaa ihan sama mikä puhelin on.

Jos kenno optimoitais vain suhteellisen hyvässä valossa, niin laatukin voisi olla entistä parempi.

Melkoisen paljon on tullut parannusta. Tuo pimeässä kuvaaminen on imo niin turhaa hommaa ylipäätänsä että järkkäreilläkin pitää olla jalustat. Keskittyisivät mahdollisimman hyvään laatuun kunnon valossa. Pimeässä tulee paskaa ihan sama mikä puhelin on.

Jos kenno optimoitais vain suhteellisen hyvässä valossa, niin laatukin voisi olla entistä parempi.

Johan noissa näyttää jo moneen käyttöön riittävä kuvanlaatu hyvissä olosuhteissa. Huonossa valaistuksessa on enemmän petrattavaa. Itselläni olisi eniten käyttöä sellaiselle luurille, joka napsisi onnistuneita kuvia epämääräisesti valaistun baaripyödän päällä tangon ympärillä kiehtovasti kiemurtelevista eliöistä.

Johan noissa näyttää jo moneen käyttöön riittävä kuvanlaatu hyvissä olosuhteissa. Huonossa valaistuksessa on enemmän petrattavaa. Itselläni olisi eniten käyttöä sellaiselle luurille, joka napsisi onnistuneita kuvia epämääräisesti valaistun baaripyödän päällä tangon ympärillä kiehtovasti kiemurtelevista eliöistä.

Imo mahdollisimman monipuolisissa olosuhteissa kohtuullisesti toimiva kamera on tärkein puhelimissa, ei absoluuttisen hyvä toiminta jossain tietyssä olosuhteessa.

Niin, kyllähän kovimmankin Apple-fanin täytyy havahtua tähän iPhone5:n ongelmavyyhtiin. Nythän on tiedossa seuraavat:

- kartat ovat vähintäänkin hivenen pielessä
- mustassa mallissa on suoraan paketista otettuna naarmuja
- antenniongelmista on kerrottu
- ja viimeisimpänä myös kosketusnäyttö on ollut joillakin viallinen = ei reagoi tai reagoi vähän liikaakin

Niin, kyllähän kovimmankin Apple-fanin täytyy havahtua tähän iPhone5:n ongelmavyyhtiin. Nythän on tiedossa seuraavat:

- kartat ovat vähintäänkin hivenen pielessä
- mustassa mallissa on suoraan paketista otettuna naarmuja
- antenniongelmista on kerrottu
- ja viimeisimpänä myös kosketusnäyttö on ollut joillakin viallinen = ei reagoi tai reagoi vähän liikaakin

Kartat on kuulemma joo pielessä. Googlelta on tulossa karttaosaajia ja tomtom on itse myös tarjonnut osaamisensa applen käyttöön.

Mustasta oli jossain juttua, että saattaa olla vaan jonkun erän ongelma??

Antennivittuilua saa nyt aina kuulla, jos sen luurin työntää perseeseen, niin saattaa ollakin antenniongelmaa.

Katsotaan nyt kun edes ensiksi saadaan nämä luurit suomeen perjantaina!!!

Antennivittuilua saa nyt aina kuulla, jos sen luurin työntää perseeseen, niin saattaa ollakin antenniongelmaa.
Hahahhaha, ai helvetti repesin täällä. :lol2:

Joo, voi olla ongelmia. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom