Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis selvyyden vuoksi pitänee vielä tarkentaa, että haluaisin listauksen niistä numeroista, joille en ole soittanut tiettynä ajanjaksona ihan samalla tavalla, kun saan listauksen niistä numeroista, joille olen soittanut/vastannut tiettynä ajanjaksona.
Melkoisen paha olo joka toisella tässä ketjussa. Mitä te täällä teette kun tämä teitä ei kiinnosta kuin vain itkeä ihan sama mitä Appelta ulos tulee? Teillä on Nokia tai Samsung, joten miksi noin kova hätä? Mä ostan Applen tuotteita kun pidän sen firman tavasta tehdä laitteita. Ihan omilla aivoilla sen olen keksinyt. Mun aivoja ei kutkuttele se, että puhelimessa pitäis olla keltaisia boxeja, joita voi sitten säätää, vaan mä käytän puhelinta mihin se on tarkoitettu. Sä voit ostaa lapsille tarkoitetun palikkapelin ja pelata sitä rauhassa.Sä kehut vähän väliä applen innovatiivisuutta ja sitä, että aloitti uuden trendin ymsp. ja nyt kun joku muu tekee jotain innovatiivista niin sit sä vaan haluutkin soittaa puhelimella. Yritä nyt hyvä mies päättää mitä sä haluat puhelimelta. Pitääkö siinä olla innovatiivisuutta vai pelkkä puhe ja sms ominaisuus. Pitääkö sen olla laadukas yhdestä palasta alumiinia jyrsitty kapula vai sellainen jonka kestää laittaa laatikkoonsa tehtaalla naarmuuntumatta. Sä soudat ja huopaat applen tahdissa edes takaisin, etkä osaa ajatella omilla aivoilla. Mutta sun onneksi on apple joka tekee ajattelun sinun puolestasi.
Melkoisen paha olo joka toisella tässä ketjussa. Mitä te täällä teette kun tämä teitä ei kiinnosta kuin vain itkeä ihan sama mitä Appelta ulos tulee? Teillä on Nokia tai Samsung, joten miksi noin kova hätä?
ps. keltaisissa laatikoissa ei ole mitää innovatiivista.
Herää vai yksi kysymys, WTF? Selitätkö mikä tossa on pointtina? Mulle ei aukea ainakaan ollenkaan. Voin katsoa vaikka puhelinluettelosta ison kasan numeroita, joihin en ole soittanut.Ok, hyvä tietää, että se on tulossa. Siis selvyyden vuoksi pitänee vielä tarkentaa, että haluaisin listauksen niistä numeroista, joille en ole soittanut tiettynä ajanjaksona ihan samalla tavalla, kun saan listauksen niistä numeroista, joille olen soittanut/vastannut tiettynä ajanjaksona.
:wtf: Siis jos sulla on kontakteissa se normit useampi sata hevonpaskanumeroa vuosien varrelta, olet soittanut viimeisen parin viikon aikana kymmenelle, niin lisäksi haluaisit listaukset niista 290:stä joille et ole soittanut?
Olis kyllä melkoinen killer-sovellus.
Mun mielestä storet peleineen on tota varten. Siellä on ihan tarkoituksen mukaisia palikkapelejä. En tosin sano, että on huono juttu jos jotain ruutua voi muokkaa, mutta että se olis innovatiivista, vitut. Se on vain pelkkä silmänkarkki käyttiksessä. Kohta joku tulee sanomaan, miten Galaxy S3:n luontoaiheiset äänet ja lock screenin naputtelu sormella kun se kivasti väreilee, on innovatiivista.ps. Laatikoiden väriä voi muunnella fiiliksen innovatiivisuuden mukaan!
Okei, pitänee tarkentaa asiaa vertauskuvan kautta. Kaikkihan tietävät, että lehdissä on myydään/ostetaan -palsta, jonne ihmiset voivat laittaa ilmoituksen, mikäli haluavat myydä tai ostaa jotain. Eikö teidänkin mielestä ko. palstaa pitäisi laajentaa siten, että siellä olisi ei-myydä/ei-osteta -palsta, jonne ihmiset voisivat laittaa ilmoituksen tavaroista, joita he eivät halua myydä tai ostaa? Sama juttu tuon ei-soitettujen puheluiden kanssa.
e. Oho, nyt itse foorumin isäntäkin puuttui asiaan. Tarkoituksenani oli oli vain hieman keventää tunnelmaa, kun täällä oli niin totinen vääntö käynnissä :D
Lopeta trollaaminen, ihan tarpeeksi muutenkin tässä ketjussa viestejä, ei tänne kaivata pelleilyä enempää.Okei, pitänee tarkentaa asiaa vertauskuvan kautta. Kaikkihan tietävät, että lehdissä on myydään/ostetaan -palsta, jonne ihmiset voivat laittaa ilmoituksen, mikäli haluavat myydä tai ostaa jotain. Eikö teidänkin mielestä ko. palstaa pitäisi laajentaa siten, että siellä olisi ei-myydä/ei-osteta -palsta, jonne ihmiset voisivat laittaa ilmoituksen tavaroista, joita he eivät halua myydä tai ostaa? Sama juttu tuon ei-soitettujen puheluiden kanssa.
e. Oho, nyt itse foorumin isäntäkin puuttui asiaan. Tarkoituksenani oli oli vain hieman keventää tunnelmaa, kun täällä oli niin totinen vääntö käynnissä :D
Mut en näkis myöskään että silmäkarkki olis pahasta kun ei se käytettävyyttäkään huononna mitenkään? Mitä Lumiaan muuten tulee, niin en tiedä voiko paljon helpompaa käyttistä olla olemassa jos sovellukset on aakkosjärjestyksessä? Toki kaikki voi kaikki haluamansa sovellukset voi myös halutessaan laittaa aloitus ruudulle "ikonimaisesti".
Mitä käytettävyyteen tulee, niin toi neliöjuttu ainakin näyttää vähän hankalalta ja sekavalta.
Varmaan tottuisi kun käyttäisi, olihan OSX ekalla kerralla ihan saatanasta, mutta kun lopetti Windows-ajattelun, niin loogista oli. Mietin vain miten Nokiassa saisi noi 28 softaa etusivulle helposti käytettäväksi?
Sama vika oli itelläkin kun ekan kerran OSX-laitteen hommasin.Varmaan tottuisi kun käyttäisi, olihan OSX ekalla kerralla ihan saatanasta, mutta kun lopetti Windows-ajattelun, niin loogista oli. Mietin vain miten Nokiassa saisi noi 28 softaa etusivulle helposti käytettäväksi?
Lumiassa (jo nykyisissä) kaikki valokuvaukseen ja niiden muokkaukseen tarkoitetut sovellukset löytyvät "Kuvat" "neliön" takaa. Samaten kaikki musiikkiin liittyvät sovellukset löytyvät "Musiikki ja Videot" "neliön" takaa. Hankalaa ja sekavaa, eikö? Jos on, niin kyllä niille saa ihan omankin keltaisen boxin.Kategoriat toimii paremmin, eli omaan kategoriaansa vaikka nyt valokuvaussoftat jne. Mulla on 28 softaa ekalla sivulla ja osa niitattuna nätisti yhteen kuvakkeeseen. Mitä käytettävyyteen tulee, niin toi neliöjuttu ainakin näyttää vähän hankalalta ja sekavalta.
Nokia voisi laajentaa tota omaa settiään niin, että sivupyyhkäisyillä tulisi lisää välilehtiä ja samanmoisia neliöitä - saisi ainakin hiukan enemmän settiä järkevästi löydettäväksi. Mulla ei ole ihan noin paljon usein tarvittavia sovelluksia ja siksi olen pärjännyt firman Lumiallakin.