Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL, ja tähän asti ne 4S:n speksit olivat ihan taivalliset? Nyt ne eivät enää millään riitäkään? Piti tämän jälkeen oikein katsoa uudelleen tuo yllä postattu video.Mulle tuossa vitosessa on paljonkin uutta tai paranneltua:
mm.
-kestävämpi akku
-parempi kuuluvuus
-parempi kamera
-uusi käyttis
-isompi näyttö ja parempi näyttö
-kevyempi
-ohuempi
-paremmat kuulokkeet (tosin yleensä nuo luurien mukana kautta linjan on paskoja, siksi mulla onkin aina erikseen ostetut laadukkaammat kuulokkeet)
Neloseen(tavalliseen) verrattuna tuossa on paljonkin parannusta.
Nyt ei keltään varmaan tule "wow"-luuria vähään aikaan, vaan parannukset on pienempiä.
Kertokaa tyhmälle mikä tämä "ekosysteemi" on?
Vaikka esimerkiksi iCloud, AirTime vai mikä ny oli Appstore plus muut valmistajan laitteet jotka käyttävät näitä samoja palveluita. Appstore on vaikka maa ja sitten siinä kasvaa iPhone ja iPad.
Miksi nano-sim? Onko tuohon siis muuta syytä kuin että ollaan erilaisia kuin muut? "Uniikkeja".
Eiköhän toi ole suora seuraus siitä että puhelimesta tehtiin pienempi, sama varmaan tuossa laturin johdossa. Nokialla tätä ongelmaa ei ole, muutama malli eteenpäin ja tohon käy normi-usb, sitä vauhtia kasvaa ja muuttuu raskaammaksi.
Isompihan tuo iPhone 5 on kuin 4. Kevyempi ja ohuempi mutta siinä tuskin tulee sim kortin rajat vastaan
no normi usb nyt kaikkein paras vaihtoehto toistaiseksi olisikin.. Saisi kaikki laitteet (tikku, printteri, yms) suoraan kännyyn kiinni
LOL, ja tähän asti ne 4S:n speksit olivat ihan taivalliset? Nyt ne eivät enää millään riitäkään? Piti tämän jälkeen oikein katsoa uudelleen tuo yllä postattu video.
No ei siinä mitään, kukin tekee kuten parhaaksi näkee. Itse en koe julkistuksen jälkeen minkäänlaista tarvetta vaihtaa 4S:ää pois.
Se voi vaikuttaa se paksuuskin tuossa, ei niissä paljoa eroa ole, mutta kun mennään noin ohueen puhelimeen siellä millin kymmenyksetkin vaikuttaa.
Puhuinkin nelosesta suhteessa vitoseen. Mulla jäi 4s väliin eli mulle hyppy vitoseen tuntuu jo. Missään muussa luurissa ei ole mulle mitään parempaa. Eli vitonen hankintaan.
Paksuudesta on vähän paha lähteä karsimaan.