Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ps. jenkit on tyhmiä, ne eivät tiedä edes omaa pressaansa

what_is_obamas_last_name-144370.webp

Mulle tuossa vitosessa on paljonkin uutta tai paranneltua:

mm.

-kestävämpi akku
-parempi kuuluvuus
-parempi kamera
-uusi käyttis
-isompi näyttö ja parempi näyttö
-kevyempi
-ohuempi
-paremmat kuulokkeet (tosin yleensä nuo luurien mukana kautta linjan on paskoja, siksi mulla onkin aina erikseen ostetut laadukkaammat kuulokkeet)

Neloseen(tavalliseen) verrattuna tuossa on paljonkin parannusta.

Nyt ei keltään varmaan tule "wow"-luuria vähään aikaan, vaan parannukset on pienempiä.

Minä en juurikaan mitään puhelimista tiedä, mutta sen verran ymmärrän, että jos päivität parin vuoden kehitystyön tuloksella puhelimeen vähän lisää muistia
ja gramman pois elopainosta niin saattaa siinä jos toinenkin fani pettyä. Jotain oikeasti uutta luuriin pitäisi saada kuten täällä on jo kirjoitettukin.
Tosin, jenkkien 200$ kipalehinnoillahan porukka ostaa luuria ihan vain heräteostoksen merkeissäkin. Suomen hinnoilla tuskin kovin moni innostuu nyt kun kilpailukin on
poikkeuksellisen kovaa. Itse en läppärin kokoisia puhelimia osta, jos olisin nainen ja mulla ois aina käsilaukku messissä, jonne sujauttaa luuri kätevästi niin sitten ehkä.
Ymmärrän kyllä ne henkilöt ketkä duunin puolesta tarvitsevat puhelinta jatkuvasti, silloin uusi läppärin kokoinen puhelin on kätevä. Laadultaan Applen vehkeet ovat loistavia
jos laatu on pysynyt samana kun jenkeistä vuosia sitten ostamassani ipod classicissa. Enpä ole yhtä hyvää akkua ja laitteen kestävyyttä tavannut missään muussa elektroniikkalaitteessa.
Tämmöstä turhanpäivästä jaarittelua vähän tähän väliin :dance:

Apple myy ekosysteemillään muita merkkejä paremmin, aina uuden laitteen tullessa markkinoille. En usko, että monikaan 4s käyttäjä vaihtaa tuohon vitoseen, ellei ole juuri rahasta kiinni tai muuten haluaa hifistellä teknologialla. Itse mietin uuden puhelimen hankkimista ja venailin Nokian ja Applen uutuuksia, mutta kyllä se Nokia olisi. Onneksi en ole ekosysteemi riippuvainen. Droidista en ole jotenki ikinä syttynyt, liekkö sitten vaan kokeilun puutetta.

Hankala paikka valita, mutta sillä välin olen ylpea N9:sin kantaja. Voi olla, että odotan, mitä Jolla tuo tullessaan.

Kertokaa tyhmälle mikä tämä "ekosysteemi" on?

Vaikka esimerkiksi iCloud, AirTime vai mikä ny oli Appstore plus muut valmistajan laitteet jotka käyttävät näitä samoja palveluita. Appstore on vaikka maa ja sitten siinä kasvaa iPhone ja iPad.

Mulle tuossa vitosessa on paljonkin uutta tai paranneltua:

mm.

-kestävämpi akku
-parempi kuuluvuus
-parempi kamera
-uusi käyttis
-isompi näyttö ja parempi näyttö
-kevyempi
-ohuempi
-paremmat kuulokkeet (tosin yleensä nuo luurien mukana kautta linjan on paskoja, siksi mulla onkin aina erikseen ostetut laadukkaammat kuulokkeet)

Neloseen(tavalliseen) verrattuna tuossa on paljonkin parannusta.

Nyt ei keltään varmaan tule "wow"-luuria vähään aikaan, vaan parannukset on pienempiä.
LOL, ja tähän asti ne 4S:n speksit olivat ihan taivalliset? Nyt ne eivät enää millään riitäkään? Piti tämän jälkeen oikein katsoa uudelleen tuo yllä postattu video.

No ei siinä mitään, kukin tekee kuten parhaaksi näkee. Itse en koe julkistuksen jälkeen minkäänlaista tarvetta vaihtaa 4S:ää pois.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikka esimerkiksi iCloud, AirTime vai mikä ny oli Appstore plus muut valmistajan laitteet jotka käyttävät näitä samoja palveluita. Appstore on vaikka maa ja sitten siinä kasvaa iPhone ja iPad.

Juu, mullakin on macbook, iPod sekä iPad, eikä mikään näistä osaa keskustella toistensa kanssa. IPodiin saa musiikit kätevästi liittämällä sen vanhaan XP-läppäriin (tai uudempaan Win7-läppäriin), ja iPadiin helpoiten saa sisältöä skydriven kautta. macbookin kanssa kumpikaan näistä ei osaa keskustella..

Sellainen on tämä 'paras ekosysteemi' :)

Miksi nano-sim? Onko tuohon siis muuta syytä kuin että ollaan erilaisia kuin muut? "Uniikkeja".

Eiköhän toi ole suora seuraus siitä että puhelimesta tehtiin pienempi, sama varmaan tuossa laturin johdossa. Nokialla tätä ongelmaa ei ole, muutama malli eteenpäin ja tohon käy normi-usb, sitä vauhtia kasvaa ja muuttuu raskaammaksi.

Eiköhän toi ole suora seuraus siitä että puhelimesta tehtiin pienempi, sama varmaan tuossa laturin johdossa. Nokialla tätä ongelmaa ei ole, muutama malli eteenpäin ja tohon käy normi-usb, sitä vauhtia kasvaa ja muuttuu raskaammaksi.

Isompihan tuo iPhone 5 on kuin 4. Kevyempi ja ohuempi mutta siinä tuskin tulee sim kortin rajat vastaan :)

Isompihan tuo iPhone 5 on kuin 4. Kevyempi ja ohuempi mutta siinä tuskin tulee sim kortin rajat vastaan :)

Se voi vaikuttaa se paksuuskin tuossa, ei niissä paljoa eroa ole, mutta kun mennään noin ohueen puhelimeen siellä millin kymmenyksetkin vaikuttaa.

- - - Updated - - -

no normi usb nyt kaikkein paras vaihtoehto toistaiseksi olisikin.. Saisi kaikki laitteet (tikku, printteri, yms) suoraan kännyyn kiinni

Siihen varmaan noksulla kohta päästään mikäli tämä "voittokulku" kameroiden osalla jatkuu.

LOL, ja tähän asti ne 4S:n speksit olivat ihan taivalliset? Nyt ne eivät enää millään riitäkään? Piti tämän jälkeen oikein katsoa uudelleen tuo yllä postattu video.

No ei siinä mitään, kukin tekee kuten parhaaksi näkee. Itse en koe julkistuksen jälkeen minkäänlaista tarvetta vaihtaa 4S:ää pois.

Puhuinkin nelosesta suhteessa vitoseen. Mulla jäi 4s väliin eli mulle hyppy vitoseen tuntuu jo. Missään muussa luurissa ei ole mulle mitään parempaa. Eli vitonen hankintaan.

Se voi vaikuttaa se paksuuskin tuossa, ei niissä paljoa eroa ole, mutta kun mennään noin ohueen puhelimeen siellä millin kymmenyksetkin vaikuttaa.

Nano-SIM-1.jpg

Paksuudesta on vähän paha lähteä karsimaan.

- - - Updated - - -

Puhuinkin nelosesta suhteessa vitoseen. Mulla jäi 4s väliin eli mulle hyppy vitoseen tuntuu jo. Missään muussa luurissa ei ole mulle mitään parempaa. Eli vitonen hankintaan.

Vähän sama kun mulla oli, ei 4S mitään uutta ostamisen arvoista ollut verratuna neloseen mutta kun sen vanhun kävyn vaihto tohon niin johon oli uudistusta tarjolla. Tarkoitin siis omaa 6 vuotta vanhaa peruspuhelinta.

Suositut

Back
Ylös Bottom