Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun lähestyminen asiaan on ihan yhtä kamalaa. Kiellät tosiasian, että jotkut puhelimet nyt ovat menneet ominaisuuksissa selvästi edelle. Lisäksi julistat, että iPhone on paras luuri, vaikka et ole siihen edes koskenutkaan saatika kilpailijoiden tuotteisiin. :face:
Ja sitten sinä käyt julistamassa mitä minä olen ja mitä minä en ole tehnyt (hienoa että tiedät asioistani) samalla sivuttae sen pienen sisällön postistani jolla olisi voinut saada järkevää keskustelua aikaan. :face:
No oletko sinä sitten jo käyttänyt sitä uutta iPhonea?
No eiköhän nyt yksinkertainen fakta ole, että et ole päässyt edes hipaisemaan esimerkiksi iPhone 5:sta tai Nokia Lumia 920:stä?Ja sitten sinä käyt julistamassa mitä minä olen ja mitä minä en ole tehnyt (hienoa että tiedät asioistani) samalla sivuttae sen pienen sisällön postistani jolla olisi voinut saada järkevää keskustelua aikaan. :face:
Muuttaahan se nyt oleellisesti, aina ärsyttänyt se piuha, koska se tulee aina siihen näytön eteen kun puhelinta käytät kuulokkeet kiinni. Etenkin L-mallin liittimillä varsin ärsyttävä juttu. Nyt se lähtee alaspäin, eikä jää missään vaiheessa siihen eteen. Tykkäisin muutenkin laittaa luurin toisinpäin taskuun, epäluonnollista kääntää puhelin toisinpäin kun sen taskuun laittaa. Normaalista asennosta kun katsot kämmentäsi naaman edessä ja laitat sitten käden taskuun, niin se puhelimen perse on ylöspäin. En tajua miksei toi ole aina ollut noin.Öh, mitä tuo muuttaa? Taskussa sä sitä kuitenkin pidit/pidät, joten nyt luuri on taskussa vaan toisinpäin? Jos puhelin taas ei ole taskussa, vaan jossain muualla, ei tuo vaikuta mihinkään, vääntyä se siltikin voi.
"Saatika kilpailijoiden tuotteisiin..."? En titetenkään ole näprännyt uutta iPhonea.
Joo en kans ihan ymmärrä. Mulla on aivan normaalien farkkujen taskussa samalla muutakin. Oma 4,7" One X ei todellakaan tunnu taskussa isolta.Millasia housuja te oikeen käytätte jos sinne ei vähän isompikin puhelin muka mahdu?
Omien kisakireiden leviksien etutaskuun uppoo 4,3" Lumia ongelmitta.
Millasia housuja te oikeen käytätte jos sinne ei vähän isompikin puhelin muka mahdu?
Millasia housuja te oikeen käytätte jos sinne ei vähän isompikin puhelin muka mahdu?
Täältä vielä yks komps. 4.8" ja menee vähän pieneksi jääneiden farkkujenkin taskuun että heilahtaa. Nää on kuitenkin niin ohuita ettei se iso näyttö paljon taskussa tunnu.Just näin. Niin kauan kun puhelin pysyy alle 10" ei se kilpaile luonnollisen varustuksen kanssa jonka senkin on mahduttava housuihin.
Täältä vielä yks komps. 4.8" ja menee vähän pieneksi jääneiden farkkujenkin taskuun että heilahtaa. Nää on kuitenkin niin ohuita ettei se iso näyttö paljon taskussa tunnu.
Ja turhaan pelkäätte sitä kokoa. Jotkut on sanoneet etteivät aio ostaa uuttaa iPhonea kun se on jo liian iso. Lyön vasemman kivekseni vetoa, että jos vaan ostatte pois niin kohta olette sitä mieltä että vanha oli aivan liian pieni ja onneksi kokoa kasvatettiin. Näitä juttuja kun voi katsoa kummastakin suunnasta. Jos on ollut pieni näyttö niin iso tuntuu varmaan liian isolta ja jos on ollut suurinäyttöinen puhelin, niin neljäkin tuumaa on jo liian pieni. En usko että kukaan (lähes) jolla on yli puhelin yli neljän tuuman näytöllä, pitää neljätuumaista liian isona. Siihen tottuu hyvin pian. Ei kannata pelätä uutta luuria sillä perusteella, että siinä on liian "iso" näyttö. Täältä mun näkökulmasta katsottuna neljä tuumaa on jo naurettavan pieni.
Ja turhaan pelkäätte sitä kokoa. Jotkut on sanoneet etteivät aio ostaa uuttaa iPhonea kun se on jo liian iso. Lyön vasemman kivekseni vetoa, että jos vaan ostatte pois niin kohta olette sitä mieltä että vanha oli aivan liian pieni ja onneksi kokoa kasvatettiin. Näitä juttuja kun voi katsoa kummastakin suunnasta. Jos on ollut pieni näyttö niin iso tuntuu varmaan liian isolta ja jos on ollut suurinäyttöinen puhelin, niin neljäkin tuumaa on jo liian pieni. En usko että kukaan (lähes) jolla on puhelin yli neljän tuuman näytöllä, pitää neljätuumaista liian isona. Siihen tottuu hyvin pian. Ei kannata pelätä uutta luuria sillä perusteella, että siinä on liian "iso" näyttö. Täältä mun näkökulmasta katsottuna neljä tuumaa on jo naurettavan pieni.