Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Silloin ostamaan. :) Katsoin tuon samsung s3:sen tietoja niin eipä siinä mitään ihmeellisempää ollut.

http://www.engadget.com/2012/09/12/iphone-5-whats-changed/

Mitä ihmeellistä löytyy sitten iLuuri vitosesta verrattuna 4S?

Miksi lightning ei kelpaa?

no tästä oli aikaisemminkin puhetta ja en voi ymmärtää teidän vouhotusta siitä mini usbista. Joten olkoon.

Olisiko niinkin yksinkertainen asia, kuin se että kaikilla laitteilla voisi hommat hoitaa samalla, standardilla piuhalla. Niinkuin joku mainitsi, ei tarvitsisi olla tuhatta erilaista piuhaa kaapissa ja miettiä reissussa, että mikä niistä on nyt unohtunut.

Aika odotetunlainen kalikka tuli... valitettavasti. Haikeudella voi vaan muistella niitä Steven julkistuksia joissa oli mullistavaa settiä - osa niistäkin julkistuksista tosin aluksi vaikutti keijoilta, mutta niin sitä vaan nytkin naputtelee vastausta iPadilla... :D

Tämä julkistus tosiaan mennee vielä vanhan hypen voimalla ja luuri myy kuin häkä... Jos seuraavakin julkistus on ainoastaan samanlainen facelift, niin sitten meneekin mielenkiintoiseksi.

Kyllä iphone 3g menee vaihtoon, hyvin se reilun 4 vuotta palvellut onkin :)

Toi mini-usb vouhotus on aika turhaa, ja kommentit "kaikilla laitteilla voisi hommat hoitaa samalla, standardilla piuhalla" on kyllä omituisia... Esimerkiksi mulla ei ole yhtään mini-usb laitetta, niin miksi puhelin pitäisi olla? Mitä ihmeen mini-usb laitteita porukka oikein raahaa reissuun? Normi kaupunkireissuun kun riittää passi ja puhelin, eikä passissa ole mini-usbia ;) (No okei, kamera voi joillain kai olla mukana, mutta mikä on se mini-usb laitearsenaali mitä kannetaan nykyään mukana?)

Mutta toi isompi koko on silti aika bleh, iphone3 on mun makuun sopivan kokoinen pikkusurffailuun ja taskussa kuljetettavaksi.

Eipä kyllä ole tuossa uudessa jeesuluurissakaan :)

Oliskohan sen takia, että kaikki muutkin käyttää mini-usbia? Hieman on rahastuksen makua tuossa Lightningissa. Naurettavaa.
Niin, mutta tarkoitankin, että ei näissä missään ole mitään semmoista miksi olisi pakko ostaa.

Pitääkö mun nyt kadehtia kavereita ketkä lataa kännykkänsä mini usbilla.. :( Mulle ei oo ainakaan niin iso homma kuskata sitä omaa piuhaa mukana jos tarvin.

Uudet kuulokkeet..

Earpods.

iPhone5_0918.webp

iPhone5_0939.webp

Liitteet

• iPhone5_0937.webp
    iPhone5_0937.webp
    5,6 KB · Katsottu: 803
http://www.google.com/finance?q=NASDAQ:AAPL&ei=0tVQUNjrGOSFwAOI3QE <--saas nähdä miten reagoi.

Mini usbeja? Kotoota löytyy sitä käyttävistä nopeesti pohdittuna kamerat, hands free, puhelimet, 3D-lasit. Yks hyvä puoli on se et jos laturi menee paskaks ni ei tarvii ostaa kallista laturia kun löytyy muista laittesta sopiva. Lisäks reissussa kiva jos ei tarvii muijan kanssa raahata montaa laturia mukaan.

Perkele ajattelin et saattaisin siirtyä I-maailmaan puhelimen ja padin kanssa, mut enpä tiiä enää. Ehkä W8 sit kuitenkin. Vaikeeta... Jos olisin IOSia joskus käyttäny ni varmaan olis helppoa ostaa I5

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ekan 5s aikana hoidettiin sen myyntiennätyksen lyöminen ku näytettiin uus versionumero.. sen jälkeen loppu oli pelkkää jargonia.. eiköhän toi kaikki ennätykset taas tuu lyömään.
Kova fanaatikko saa olla, joka pystyy samointein perustelemaan vaihdon 4S -> 5

nim. nelosen käyttäjä

4 -> 5

S-malli jäi mulla väliin, vaikka kuulemma s-malli olis paljonkin parempi kuin tavallinen. Nyt vaihdetaan siis heti vitoseen, kun sen vaan saa. Pitäisi tulla jo tässä kuussa, eri asia sitten paljonko niitä ekassa erässä saapuu.

Onpa tylsän näkönen kalikka. Tai siis, tuohan on täysin saman näköinen kun edellisetkin. Se maailmankuulu innovaatio loistaa kyllä poissaolollaan. Tätä nyt ei kukaan halua kuulla mutta olen kyllä nyt sitä mieltä että Noksun tallissa on parempi meininki.

t. entinen iPhone käyttäjä

Toi design on kyllä jo wanha. 4" näyttökin kuullostaa liian pieneltä, kun justjajust tällä 4.3" viittii nettiä plärätä.

Onhan se ohut ja kevyt. Tosta tulee tietenkin seuraava trendi jolla myydään puhelimia ens vuosi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom