Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
huomenna se tapahtuu!! millonhan luuria on saatavilla Suomessa kaupoista ja ottaakohan kukaan kytkyttömänä myyntiin?

Eiköhän firmat ala ilmoittelemaan sitten.. Joku kolme viikkoa julkistuksesta vissiin?

huomenna se tapahtuu!! millonhan luuria on saatavilla Suomessa kaupoista ja ottaakohan kukaan kytkyttömänä myyntiin?

Kytkyttömästä en tiedä, mutta elisan ukko ainakin sanoi ettei heidän myymissä puhelimissa ole ainakaan operaattorilukitusta. Eli mitään piilokuluja ei pitäisi tulla vaikka puhelimen haluaisikin kerralla maksaa pois.
Lupasi soittaa mulle kun saavat ip5 myyntiin.

Tietääkö joku, että näkyykö tänään mitään livestreamia tapahtumasta ?
Tuskin, Apple kun syystä tai toisesta ei jaksa moista tehdä. Joskus ovat näyttäneet.

Engadgetilla on tosi hyvä live blog mihin tulee kuvia ja tekstiä kokoajan. Siis aivan jatkuvasti.

Itse odotan ehkä jopa enemmän mitä lainemiehellä on haukuttavana, kun ei muuta keksi kuin kameran paremmuuden nokiasta niin sieltä on hienoa soopaa tulossa. Mut saa nähdä

Itse odotan ehkä jopa enemmän mitä lainemiehellä on haukuttavana, kun ei muuta keksi kuin kameran paremmuuden nokiasta niin sieltä on hienoa soopaa tulossa. Mut saa nähdä

Tämä nyt ei ole mikään uutinen koska sua ei ole enää aikoihin kiinnostanut laitteet ja niiden ominaisuudet vaan se mitä leiriä se edustaa ja saako siitä jotain turhaa lässytystä aikaiseksi :)

Itteä kiinnostaa lähinnä mikä on Applen vastine näytönsuurennus talkoisiin ja muuttuuko todellakin liitin mikä olisikin sitten jo melkoinen mullistus.

Tämä nyt ei ole mikään uutinen koska sua ei ole enää aikoihin kiinnostanut laitteet ja niiden ominaisuudet vaan se mitä leiriä se edustaa ja saako siitä jotain turhaa lässytystä aikaiseksi :)

Itteä kiinnostaa lähinnä mikä on Applen vastine näytönsuurennus talkoisiin ja muuttuuko todellakin liitin mikä olisikin sitten jo melkoinen mullistus.

Väärin, kyllä mua on laitteet kiinnostaneet, lainemies kehui jo julkaisematonta 920stä parhaaksi älypuhelimeksi ikinä vaikkei se pärjää edes kohta puoli vuotta markkinoilla olleelle galaxy kolmoselle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin mitenkäs sen Galaxy S3:n 4G-yhteydet muuten pelaa? Tuo oli kuitenkin jo Lumia 900:ssa.

Mitäs muuta mullistavaa S3:ssa on?

Väärä ketju ja offtopic. Sorry.

http://www.digitoday.fi/mobiili/201...kompuroi-suomen-lte-taajuuksilla/201237448/66

En ole vielä tarvinnut 4gtä puhelimella, ja kun katsoo noita kuuluvuuskarttoja niin ei noi kyllä ihan kauhean vakuuttavatkaan ole, uskon että ehdin vaihtaa vielä puhelinta ennen kuin 4g verkko peittää kattavasti suomen maan.

Mutta onhan siinä Sampassa vaikka mitä, voidaan jatkaa keskustelua älypuhelintaisteluketjussa mikäli haluat.

Voi vittu hajotin tänää 4:n takalasin saatana!
Kannattaako ite vaihtaa lasi vai huollon kautta?
Takuuta on noin 7 kk jäljellä..
Vaihda itte vaan. Pohjassa on kaksi ruuvia jotka irrottamalla saa liu'utettua takakuoren irti.
http://www.mytrendyphone.fi/shop/iphone-4-takakansi-127993c1.html tuolta ainakin saat iphoneen takakuoren ja vaikka mitä osaa. Tuolta saat myös semmosen minimeisselisarjan jossa on sopiva meisseli noihin pikkuruuveihin.

Kyllä jos et takakantta osaa itse vaihtaa niin se on jo aika huonosti.. :D Toinen streami soittaa gangnam styleä ja toinen pelkkä kuva..

Harmi kun ei ole tietokonetta lähettyvillä, niin ei jaksa mitään proosaa kirjoittaa.
Olettaisin, että ei mitään yllätyksiä ole tulossa. Kilpailijat on viime vuosina päässeet rinnalle ja monilta osin jo ohikin. Toki toimiva ja laadukas laite tulossa, mutta pieni parannus vanhaan tulossa. Yllätyn jos jotain muuta.

Tuskin kukaan saa enään hirveää välimatkaa kilpailija firmaan. Tuskin s3:kaan oli niin mestari teos.

Tämäkö nyt on seuranta ketju vai pakkomac?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom