Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
huomenna se tapahtuu!! millonhan luuria on saatavilla Suomessa kaupoista ja ottaakohan kukaan kytkyttömänä myyntiin?
Olin just tulossa kysymään samaa Voi olla kevyt sumu taas illan päälle, mutta toivon että sieltä tulee jtn oikeasti siistiä!Tietääkö joku, että näkyykö tänään mitään livestreamia tapahtumasta ?
Tuskin, Apple kun syystä tai toisesta ei jaksa moista tehdä. Joskus ovat näyttäneet.Tietääkö joku, että näkyykö tänään mitään livestreamia tapahtumasta ?
Itse odotan ehkä jopa enemmän mitä lainemiehellä on haukuttavana, kun ei muuta keksi kuin kameran paremmuuden nokiasta niin sieltä on hienoa soopaa tulossa. Mut saa nähdä
Tämä nyt ei ole mikään uutinen koska sua ei ole enää aikoihin kiinnostanut laitteet ja niiden ominaisuudet vaan se mitä leiriä se edustaa ja saako siitä jotain turhaa lässytystä aikaiseksi
Itteä kiinnostaa lähinnä mikä on Applen vastine näytönsuurennus talkoisiin ja muuttuuko todellakin liitin mikä olisikin sitten jo melkoinen mullistus.
Se on kai jo aika varmaa että kyseessä on 4" 16:9 kuvasuhteella ja sillä 1xxx leveellä resolla.Itteä kiinnostaa lähinnä mikä on Applen vastine näytönsuurennus talkoisiin ja muuttuuko todellakin liitin mikä olisikin sitten jo melkoinen mullistus.
Veikkaan että toi on live blogi tyyppinen tjsp.
Niin mitenkäs sen Galaxy S3:n 4G-yhteydet muuten pelaa? Tuo oli kuitenkin jo Lumia 900:ssa.Väärin, kyllä mua on laitteet kiinnostaneet, lainemies kehui jo julkaisematonta 920stä parhaaksi älypuhelimeksi ikinä vaikkei se pärjää edes kohta puoli vuotta markkinoilla olleelle galaxy kolmoselle.
Niin mitenkäs sen Galaxy S3:n 4G-yhteydet muuten pelaa? Tuo oli kuitenkin jo Lumia 900:ssa.
Mitäs muuta mullistavaa S3:ssa on?
Väärä ketju ja offtopic. Sorry.
http://www.digitoday.fi/mobiili/201...kompuroi-suomen-lte-taajuuksilla/201237448/66
Vaihda itte vaan. Pohjassa on kaksi ruuvia jotka irrottamalla saa liu'utettua takakuoren irti.Voi vittu hajotin tänää 4:n takalasin saatana!
Kannattaako ite vaihtaa lasi vai huollon kautta?
Takuuta on noin 7 kk jäljellä..
Harmi kun ei ole tietokonetta lähettyvillä, niin ei jaksa mitään proosaa kirjoittaa.Itse odotan ehkä jopa enemmän mitä lainemiehellä on haukuttavana, kun ei muuta keksi kuin kameran paremmuuden nokiasta niin sieltä on hienoa soopaa tulossa. Mut saa nähdä