Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alkaa toi mun samsung puhelin vuodelta "nakki ja kirves" vedellä viimeisiä niin tässä pohtinut jeesuksen ostamista. Millanen datapaketti tohon kannattaisi sitten ottaa, kun ilmeisesti sellanen on pakko ottaa jos haluaa käyttää puhelinta kunnolla? Mitä nyt olen lueskellut niin kaikki ainakin haukkuu soneran verkkoa ja eipä noi hinnatkaan mitenkään hirveän imartelevia ole. Onko kuinka paljon tarvetta rajoittamattomalle vai riittääkö tollanen pari gigaa kuukaudeksi jos puhelimella käy satunnaisesti netissä?

Soneraa en kyllä syosittele noilla hinnoilla kenellekkään. Itsellä on tällä hetkellä saunalahden rajaton max nopeudella 3.5e/kk ja toisessa luurissa 2mb rajaton Dna 4e/kk. Soneralla taitaa tuo giga maksaa 9,90e tjsp. Pari pidempää youtubevideoo niin rajat paukkuu..

Se on kuitenkin kiva olla rajaton data. Riittää kun muutaman kerran vuodessa pitäs jossain mökkikarkeloissa striimata viikonloppu putkeen spotifytä bilekansalle.

Taas perussettiä, Apple kun julkaisee jotain, niin murot tulee esiin ja joka ikinen feelu mitä ikinä voidaan tuosta kaivaa, kaivetaan ja sitten loput keksitään hatusta. Nokialaisiin ei riitä edes intoa, kun ne nyt on defaulttina jo kaikkien tuntemasti aika paskaa. Viimeksi oli antennijuttu ja nyt saa sitten katsoa nettiforumeilla samojen finninaamojen akkuselityksiä kunnes tulee iPhone vitonen, josta murot voi sitten taas pippeli pystyssä saada lisää virtaa tyhjään elämäänsä. Säälittävää itkua aina.

No kylläpä Nokian windows puhelimetkin on monien, muita puhelinmerkkejä suosivien, toimesta jo haukuttu lyttyyn, vaikka eivät ole edes sellaista puhelinta luonnossa nähneet. Saatikka käyttäneet. Eli osataan sitä jokaisessa "leirissä".

10h standby yöllä ja tuo setting time zone disabloituna. 70% aamulla jäljellä. Työpäivän jälkeen (standby-tilassa) varmaan taas 0% jäljellä.
Puhelimenahan/gadgettina tuo on aika loistopeli.

Eilen koittelin airplayta kuvan kera appletv:Seen. Aika hurjaa miten hienosti voi toimia vaikkapa youtube-videot hyvälaatuisina noin. Real Racingia pitää iltasella koitella mirroringilla.

Taas perussettiä, Apple kun julkaisee jotain, niin murot tulee esiin ja joka ikinen feelu mitä ikinä voidaan tuosta kaivaa, kaivetaan ja sitten loput keksitään hatusta. Nokialaisiin ei riitä edes intoa, kun ne nyt on defaulttina jo kaikkien tuntemasti aika paskaa. Viimeksi oli antennijuttu ja nyt saa sitten katsoa nettiforumeilla samojen finninaamojen akkuselityksiä kunnes tulee iPhone vitonen, josta murot voi sitten taas pippeli pystyssä saada lisää virtaa tyhjään elämäänsä. Säälittävää itkua aina.

Paraskin puhuja, sä olet ihan ekana huutelemassa että "kohta tulee murot jne.." :)

Paraskin puhuja, sä olet ihan ekana huutelemassa että "kohta tulee murot jne.." :)
Noniin, kaikki vain koloista ulos, alkaa oleen kööri kasassa taas kohta. Sitten vain juhlitte sillä akkuongelmalla kuten antennilla viimeksi. Mä en edes jaksa mennä tonne nokia-ketjuihin nillittään, mut tää ketju vetää aina samat naamat. Mä en vieläkään tähän mennessä ole ymmärtänyt mikä tossa valmistajassa noin vituttaa, sama kaava toistuu aina. Vaihtakaa pliis ketjua välillä, skipatkaa vaikka tämä iPhone kokonaan, vitosessa on kuitenkin sitten jotain maailman hirveintä ongelmaa taas josta voi ilakoida. Aina on ihan pakko tulla tähän ketjuun nillittään. Joka julkaisun jälkeen sama juttu.

Mä en ole uusia iphoneja kommentoinut millään tavalla, kun en ole niitä edes testannut. Totesin vaan, että samalla tavalla jokaisen merkin "fanit" haukkuvat toiset merkit, ilman mitään käytännön kokemuksia.
Itse olen siirtynyt periaatteeseen "arvostelen vain itse testaamiani laitteita" :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en ole uusia iphoneja kommentoinut millään tavalla, kun en ole niitä edes testannut. Totesin vaan, että samalla tavalla jokaisen merkin "fanit" haukkuvat toiset merkit, ilman mitään käytännön kokemuksia.
Itse olen siirtynyt periaatteeseen "arvostelen vain itse testaamiani laitteita" :D
Onko Pakkotoistolla noin, koska voin mennä ilomielin siivoamaan Nokiaketjut trollaajista. Onko siellä jokaisen uuden luurin julkaisun jälkeen samat naamat itkemässä?

En vain ymmärrä tommoista tarvetta joka kerta kun Apple jotain julkaisee. Olin yllättynyt, ettei Jobsin kuolemasta tullut samaa kommenttia.

Ei voi välttyä lievältä vahingonilolta.

ps. ite skippaan 4S:n. En tartte 8 megan kameraa, ootellaan vitosta.

Onhan tässä nyt sellainen "Appleeiteevirheitäikinäkoskaan" mentalitetti. Nelosen kohdalla oli major failure antenniongelmat ja niistä kun kyseli omppulaseilta niin ei niitä oikein ollut. Merkillisesti se oma nelkku (nyt jo toinen kierrossa) pätkii niin paljon, että piti oikeasti ottaa duunipuhelimeksi nokialainen, kun hävetti puhua asiakkaiden kanssa. Nyt jos akku menee päivässä tyhjäksi niin onhan siinä toinen melkoinen major failure. Ei siitä nyt pääse yli eikä ympäri. Vaikka tuo ei kaikkia koskisi, sen tiedän jo nyt, että osa on sitä mieltä, että ei se haittaa kun aina on kuitenkin sähköä tarjolla. Enemmäkin ominaisuus :D.

Tuosta taidetaan sentään selvitä softalla, toisin kuin nelosen antennista.

Ja sen kyllä huomaa, että akussa on jotain ongelmaa. Mä en ite voi sanoa kun ei mulla ko. luuria ole, mut murosilla varmaan se on kun ovat niin ahkerasti sitä taas mainostamassa. Vittu joka vitun luurissa on vikaa anyways, ei nää laitteet ole ikinä täydellisiä, mut ainoastaan Apple kerää nää samat naamat joka helvetin kerta ja nää keskustelut menee ihan vituiksi joka kerta. Nyt jos sanoisin, että vaihtakaa ketjua, niin saadaan tämä keskustelu pysymään edes tämän päivityksen verran jotenkin vähemmän negatiivisena. Edes tän kerran, pliis. Jos vaikka ne antais sitten sitä kommenttia, joilla se luuri on ylipäätänsä, ettei tule näitä "hihihii, vahingonilosta tulen vain lässyttämään".

Muro:

Jaa, eikö saa sanoa mitään negatiivista, mä kun niin haluaisin, fanipojat vain saa keskustella

Onhan tässä nyt sellainen "Appleeiteevirheitäikinäkoskaan" mentalitetti. Nelosen kohdalla oli major failure antenniongelmat ja niistä kun kyseli omppulaseilta niin ei niitä oikein ollut. Merkillisesti se oma nelkku (nyt jo toinen kierrossa) pätkii niin paljon, että piti oikeasti ottaa duunipuhelimeksi nokialainen, kun hävetti puhua asiakkaiden kanssa. Nyt jos akku menee päivässä tyhjäksi niin onhan siinä toinen melkoinen major failure. Ei siitä nyt pääse yli eikä ympäri. Vaikka tuo ei kaikkia koskisi, sen tiedän jo nyt, että osa on sitä mieltä, että ei se haittaa kun aina on kuitenkin sähköä tarjolla. Enemmäkin ominaisuus :D.

Tuosta taidetaan sentään selvitä softalla, toisin kuin nelosen antennista.
En sano että iPhonet olisi jotenkin kaikin puolin täydellisiä, mutta tuota "vakavaa antenniongelmaa" en esimerkiksi itse ole 1,5v käytön aikana huomannut.

Onko Pakkotoistolla noin, koska voin mennä ilomielin siivoamaan Nokiaketjut trollaajista. Onko siellä jokaisen uuden luurin julkaisun jälkeen samat naamat itkemässä?

En ole isommin kiinnittänyt huomiota onko samat naamat aina asialla, mutta onhan siellä esim. Nokian Windows puhelimet ketjussa ihan riittävästi täysin asiaankuulumatonta kommentointia, mutta sellaista se näiden keskustelujen kanssa aina on.

Fakta on se, että sellaista puhelinta (tai muutakaan elektronista laitetta) ei tule, joka kaikkia miellyttäisi, mutta pääasia, että tulee kaikille jotain.

En ole kyllä itsekään huomannut nelkussa antenniongelmia. On tosin tuoreimmasta kuormasta. Puheäänen laatu on sen sijaan aika huono. Myös sisältö on usein huonoa. Akku on sen sijaan huisin paljon parempi kuin esim. Desiressä (millä tahansa modilla).

Mun mielestä Hupen itkemistä teknolaitteiden äärellä on aina mukava katsella. Hyvä huppe!

En ole kyllä itsekään huomannut nelkussa antenniongelmia. On tosin tuoreimmasta kuormasta. Puheäänen laatu on sen sijaan aika huono. Myös sisältö on usein huonoa. Akku on sen sijaan huisin paljon parempi kuin esim. Desiressä (millä tahansa modilla).

Mun mielestä Hupen itkemistä teknolaitteiden äärellä on aina mukava katsella. Hyvä huppe!

Varmaan tuo antenniongelma samanlainen kuin luurien ongelmat yleensäkin, eli huonolla tuurilla jotkut saaneet sellaisen luurin, joka oikeasti antennin osalta täysi susi. Valtaosalla sitten taas ei mitään ongelmia.

Mulla ainakin katkeaa joskus nelosessa puhelut, mutta ei antennin takia, vaan mikä lie bugi/sonera/vastapuoli lienee. Mun otteella en pidä kiinni siitä niin sanotusta dead paikasta.

Mulla oli nelosessa ongelmana se, että painoin poskella tuota sammutusnappia. Joku call lock ohjelma ratkas ainakin meikän puheluiden katkeamisen..

Suositut

Back
Ylös Bottom