Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itsellä on valkoinen iPhone 3GS, noin 8kk ollut käytössä. Otin pitkästä aikaa takakannen suojamuovin pois ja huomasin alareunan liittimestä lähtevän kaksi noin 1cm halkeamaa. Puhelinta on oikeasti pidetty kuin kukkaa kämmenellä, ei ole tiputeltu tms. Mahtaakohan mennä takuuseen? Ilmeisesti muillakin on ollut vastaavia ongelmia tämän valkoisen version kanssa.
No suojamuovistahan oli sitten paljon hyötyä. :david:

Mulla on "suojaamaton" valkoinen 3GS ollut nyt vuoden verran käytössä ja kunto on moitteeton, vaikka on useamman kerran tippunut lattialle.

mikähän ***tu tässä iPhone 3G S:ssä on vikana?

mikähän ***tu tässä iPhone 3G S:ssä on vikana?

Latasin akun täyteen. Otin sitten laturista ja päivän mittaa muutamassa tunnissa akku oli tyhjä, vaikka puhelimella ei edes tehty muuta, kuin soitettiin. Ja puhelin on kokoajan kuuma, tai lämmin, ja taskussa akku tyhjenee vaan.

Puhelin on ollut huollossa, jolloin etu ja takalasit vaihettiin.

Pystyykö iPhonessa määrittelemään niin että kun tietty ihminen soittaa niin siitä ei tule mitään ääntä? Sen tiedän että soittajakohtaisesti pystyy määrittelemään soittoäänen, mutta jos haluaa täysin äänettömän ei taida onnistua? Vielä parempi, jos tietty soittaja soittaa niin se ei vilkkuisi ruudulla ollenkaan? Älkää kysykö miksi tälläista toimintoa kaipaisin. :D

Tee tyhjä mp3, löytynee ohjeet helposti hakukoneella. En nyt muista saako sen suoraan sitten soittoääneksi, tai saako itse tehtyä sen .m4r-tiedoston (joka siis on soittoäänen muoto). Mutta ainakin uppaamalla tyhjä ämppäri www.audiko.net -sivustolle saat muunnettua filun oikeanlaiseksi. Toivottavasti oli tarpeeksi tarkat ohjeet.. :)

Uusivuosi varmaan syystä tai toisesta sekoitti iphonen, oma iphone ei herättänyt aamulla.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? entä tietoa miten tuon saa korjattua?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itellä sama ongelma. Vitutti kun meni kaikki aamun suunnitelmat uusiksi.

Taisin jostain lukea että huomenna pitäis korjautua, en tosin muista mistä.

Hahaa. Mäkin nukuin töissä pommiin sen takia...

Mulla sama homma, heräsin vasta äsken. :D Mites, onko muilla käynyt niin, että kuullokkeista ei kuulu kuin toisesta napista ääntä? Onkohan vika kuullokkeissa vai iPhonessa?

Iphonessa (3g) jäi jostain syystä ohjelma latautumatta, nyt vain harmaa kuvake, jossa lukee odotetaan. Kuinka tämän saa pois?

3g iphonessa ollut nyt kokoajan sellainen ongelma ton facebookin suhteen että kirjautuu itsestään ulos ihan millon sattuu? onko ollut muilla samaa ongelmaa?.

Mulla sama homma, heräsin vasta äsken. :D Mites, onko muilla käynyt niin, että kuullokkeista ei kuulu kuin toisesta napista ääntä? Onkohan vika kuullokkeissa vai iPhonessa?
Kuulokkeissa, mulla on hajonnut jo neljät yli satasen kuulokkeet iPhonessa. Se muoto nyt vain on kuulokkeille huono, saa etutaskussa aikamoista rasitusta kun istuu. Nyt olen ratkaissut ongelman niin, että siinä on 10cm välipiuha, joka menee rikki kuulokkeiden liittimen sijaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom