Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
iLuuri herätti ihan just sillon ku pitikin, mulla on toistuvana herätys (ma-pe) - saattaa vaikuttaa asiaan.

Stna. Vaimon 3gs ei pelittänyt tänään. Oman kokeilin nopeasti ja se näytti toimivan. Vitukasta. Niin ja ei ollut toistuva herätys.

Onhan se herätyskello toki niin vaativa softa, että on todella vaikea saada luotettavasti toimimaan :D Eikös tämä ollut toinen kerta jo lyhyen ajan sisällä?

Löysin AirPlay nappulan Jeesuksesta. Olen niin onnellinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meillä on joka aamu peräti kaksi iPhonea herättämässä (3G ja 3Gs) ja tänä aamuna ei kumpikaan inahtanut. Emme käytä jatkuvaa herätystä, joten siinä lienee syy. Kiva oli kuitenkin herätä 2,5 tuntia aiottua myöhemmin ja rynnätä töihin. No saipahan nukuttua. Tänään käyn kuitenkin ostamassa ihan oikean herätyskellon varmuuden vuoksi.

Jännittävää. Itselläni ei ole toistuvaa herätystä, vaan napautan sen joka ilta erikseen päälle haluttuun aikaan.

- Kun kelloja siirrettiin, herätti oma luurini ihan normaalisti, eli ei ongelmia.
- Kun vuosi vaihtui, ei paljoa puhelin pirissyt, edes vielä tänä aamuna.

Nyt on ilmeisesti ollut niin, että jos oli toistuva herätys, niin puhelin herätti, ainakin parilla työkaverilla. Kelloja siirrettäessä puolestaan oli päinvastoin, eli toistuva herätys ei herättänyt.

Onneksi on wanha kunnon kelloradio backuppina.

Onhan se herätyskello toki niin vaativa softa, että on todella vaikea saada luotettavasti toimimaan :D Eikös tämä ollut toinen kerta jo lyhyen ajan sisällä?
Wau, kyllä tämä on tämän vuoden mahtavin ja informatiivisin kommentti.

Ketju voidaan nyt lukita, ei ole enää mitään sanottavaa tuon jälkeen. :worship::worship:

Pystyykö suosittelemaan mitään ilmaista softaa jolla saisi tuosta WLAN-tukiaseman? Joikuspot toimi Nokialla.
Eikös iPhone edelleen vaadi Jailbreakin jotta olisi mahdollista?

Applen operaattorinaittamista saa taas kiittää tässäkin.

Jenkeissä pitää maksaa operaattorille jos haluat että iLuurisi voi jakaa netin. :hyvä:

Olen harkinnut että päivittäisin vähän iluuria. Ajattelin vaihtaa nykyisen 3gs puhelimen iphone 4.
Nyt haluaisin kuulla kommenttia että onko tuo turha vaihdos, vai tuoko iphone 4 muutakin hyötyä kuin hienomman ulkonäön.

Olen harkinnut että päivittäisin vähän iluuria. Ajattelin vaihtaa nykyisen 3gs puhelimen iphone 4.
Nyt haluaisin kuulla kommenttia että onko tuo turha vaihdos, vai tuoko iphone 4 muutakin hyötyä kuin hienomman ulkonäön.

Eikös siinä 4:ssa ole se joku kaiutinvika ku puhuu puhelimessa.

Kuulema jotain semmoista;). Se puhuminen ei kuitenkaan ole minulle niin tärkeätä sillä en varmaan enempää kuin 1-2tunti/viikko puhu puhelimeen. Muuten sillä "leikin" kyllä melko ahkerasti.

Jep :) Itsekin upgreidaan sit ton 3gs tohon 4:seen jos menee 3gs vahingossa rikki, tippuu tjsp ja ei vaikuta korjata. Ainakaan nokiaa en enää ikinä hanki, ollu varmaa 7 nokiaa, ja kaikki oli vähänväliä jotenki rikki. Toi Applen iPhone on kyl yllättäny vain positiivisesti tähän mennessä. :)

Back
Ylös Bottom