Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nokian N97sta vaihdoin iPhone 4een. Ensipurasu: käyttis törkeän nopea, miellyttävä käyttää - ei jumeja, hidasteluja kuten noksussa tyypillisesti. Kamera häviää N97n kameralle 6-0 - ilman hyvää valaistusta tällä ei tee juuri mitään, profiilien puute ihmetyttää, mp3ia ei voi käyttää soittoäänenä saati että tekstareille sais oman äänen. Kameran takia en ole puhelinta ennenkään ostanut joten voiton puolelle jäätiin :)

Sit on paljon sovelluksia joilla voi tehdä soittareita mistä vaan kännykässä olevista biiseistä. Itelläni käytössä ringtones vai mikä se oli, ja hyvin toimii. Niissä sovelluksissa vissiin sit ohjeet miten saa sen sieltä iPhonesta koneelle.

http://audiko.net/

Tuolla kandee ne soittarit veivaa. Niitä voi ostaa myös iTunesista.
Tuo on melko paska, joskin ihan ketterä softa veivata soittarit. Se vaan tallentaa ne hemmetin hiljaisiksi, eikä auta vaikka vääntäisi luurista volat tappiin.

Kannattaa veivaa ne soittarit iTunesilla, saa tehtyä mistä tahansa mp3:sta varsin helposti. Google auttaa tässäkin.

Toi audiko oli just jees, luuriin latasin ilmaisen RMaker joka on kans tsekkaamisen arvoinen - tekee suoraan luurissa mp3sta tunen. On tää vaan vitun hyvä vekotin :) Mites porukoilla on antennagatea ollut? Myyjä yritti myydä mulle väkisin jotain kortsua tohon mut en ottanu, Soneran kortilla näyttää toimivan mun tarpeisiin.

saako tästä luurista puheluun vastaamisen kytkettyyn home-nappiin? kyllästyttää aina repii hanska pois kädestä että voi ottaa puhelun.

saako tästä luurista puheluun vastaamisen kytkettyyn home-nappiin? kyllästyttää aina repii hanska pois kädestä että voi ottaa puhelun.

Ei. Häiritsee mua kanssa.

E: oon lukenut että iPhone vastais itestään puheluun kun sen nostaa korvalle, mutta ei mulla ainakaan onnistu...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On alkanut IPOD:n näyttö temppuilemaan. Mitäköhän tuollaisen huolto/vaihto maksaa vai onko halvempi ostaa uusi?? Eli ei toimi joka kohdasta kunnolla kosketus..

Tullu vastaan jollain foorumeilla. Siis ei mitään virallista tietoo. Periaatteessa vois toimia ihan hyvin koska kyllähän luuri myös tunnistaa koska se on siinä korvalla (=näyttövalo menee pois päältä).

Eihän se mitään korvaa tunnista, vaan että siinä tunnistimen edessä on jotain. Eli vastaisi sitten vaikka puhelimen takaisin taskuun työntäessäkin.

Foorumeilla taas "sellainen ois kiva että..." -juttu jalostunut rikkinäinen puhelin -leikillä hieman tosiasiaksi.

Eihän se mitään korvaa tunnista, vaan että siinä tunnistimen edessä on jotain. Eli vastaisi sitten vaikka puhelimen takaisin taskuun työntäessäkin.

No ei se nyt ihan noin päin vittua menisi nykypuhelimilla. Ainakaan teoriassa. On hieman erilainen liike nostaa se korvalle kuin tunkea taskuun.

Ei nyt ihan mee n8 maailmalla kaupaksi iPhonen tavoin, jokaista n8:sia kohden myydään kuusi iPhonea ton tutkimuksen mukaan. Suomessahan keltainen lehdistö silti varmaan vieläkin uutisoi kuinka n8 on ostetuin puhelin.

Tuo sinun iPhone-jumalointi alkaa jo mennä naurettavuuden puolelle. Uskomatonta kuinka paljon energiaa käytät yhden puhelimen palvontaan. Eikö tuota aikaa ja energiaa voisi käyttää johonkin hyödyllisempään? Ohjelmoi vaikka joku sovellus iPhoneen tms.

Peruin kaupat 3GS:stä. Palautin Soneralle ja sain rahat takaisin. 3 kertaa tuo vaihdettiin ja aina mikrofonissa tai jossain oli ongelmaa, vastapää ei kuullut puhujan ääntä niinkuin 600 euron puhelimella voisi odottaa kuuluvan, eli hyvin ja selkeästi. Kuuluu vain muminaa.

Ensimmäinen Applen tuote johon ei vain voinut olla tyytyväinen. Muitakin tuotteita on mutta ne ovat kuitenkin parempia kuin muut vaihtoehdot. Tällä kertaa "ei mitään" on parempi vaihtoehto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom