Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusimmassa mikrobitissä ylistettiin parhaimmaksi puhelimeksi ja toiseksi parhaaksi sanottiin 3GS. Sanoisin että pitää paikkansa.
Lähde??Miten nelonen voi olla maailman paras puhelin, jos yli puolet lähtee uutena suoraan huoltoon ja asia ei välttämättä vielä silläkään korjaudu?
Lähde??
iPhone on edelleen suurennuslasin alla, siitä ilmoitetaan kaikki mahdollinen negatiivinen helpommin kuin muista. En usko, että ketään kiinnostaa ilmoittaa "Mun Motorola lähti huoltoon". Jos dataa saisi huoltoliikkeiltä, niin sitten voisi vetää jotain johtopäätöksiä.Foorumit, mutta tuo oli kieltämättä vähän turhan karkea heitto. Odotan kyllä, että nään jollain kaverilla/tutulla ton ja pääsee testaamaan.
Jos tilasit sen yksityishenkilönä verkkokaupan kautta ETKÄ ole käyttänyt sim-korttia vielä sisällä niin 14 päivän palautusoikeus on voimassa. Toki joudut sitten tilaamaan uuden ja saat ehkä uuden nakin tilalle. Vaihtoehto taitaa olla huoltoon ja takuukorjattu vaihdokki tilalle.
Siis jos puhelimessa on mekaaninen vika, niin se menee takuuseen, jos sitä ei selkeästi itse ole aiheuttanut. Mikä tuo mekaaninen vika oli tarkemmin???
Niin, tai sitten kaikilla valmistajilla on aina jotain feelua joissain luureissa, vain iPhonesta pidetään tommoista meteliä.Eikö siellä föönitehtaalla ole minkäänlaista laadunvalvontaa? Aika uskomatonta jos tuollaisia pääsee asiakkaille, ihminen siellä kuitenkin kuoret kasailee kokoon. Tai sitten on annettu linjalle ohjeet että hyvä se on, kauppaan vaan.
Montakohan itkuviestiä Neukkukin on jo pistänyt, heitä nyt se roskiin jo äläkä valita.
No eiks kannattais niinQ reklamoida Applelle? Olisko vaikka paikallaan? Ja edelleen noin miljoonannen kerran. Etsikää mulle ketju, jossa jotain vastaavaa tuotetta haukutaan yhtä ahkeraan. Se nyt vain on fakta, että iPhonesta nillitetään kokoajan, aivan sama vaikka siitä lähtisi yksi palkki signaaleista kun käyttäjä on betonipunkkerissa Uralin vuoristossa, sekin pitää tulla ilmoittamaan kovaan ääneen moneen kertaan varmuuden vuoksi. Ketään ei kiinnosta vitunkaan vertaa jos joku Nokian puhelin bugaa, koska ne ei ole koskaan tehneet vielä edes samalla planeetalla olevaa luuria, joten sen murheet toleroidaan. Ja vaikka N8 tulee olemaan ihan törkeen hyvä luuri, ei se kiinnosta kiviäkään onko siinä vikaa vai ei. Mut sensijaan, että N8:n käyttäjät alkaisivat vollottamaan sen bugeista, he tulevat tänne vollottamaan iPhonesta vaikka eivät välttämättä ole nelosta edes nähneet.Mutta onhan se nyt käsittämätöntä itkua että jostain (kalliista) tuotteesta ei saa antaa negatiivista palautetta jos laitteessa on huomauttamista. Itse ainakin reklamoin laadusta mikäli huomauttamista on, oli mikä jeesus logona tahansa.
No eiks kannattais niinQ reklamoida Applelle? Olisko vaikka paikallaan? Ja edelleen noin miljoonannen kerran. Etsikää mulle ketju, jossa jotain vastaavaa tuotetta haukutaan yhtä ahkeraan. Se nyt vain on fakta, että iPhonesta nillitetään kokoajan, aivan sama vaikka siitä lähtisi yksi palkki signaaleista kun käyttäjä on betonipunkkerissa Uralin vuoristossa, sekin pitää tulla ilmoittamaan kovaan ääneen moneen kertaan varmuuden vuoksi. Ketään ei kiinnosta vitunkaan vertaa jos joku Nokian puhelin bugaa, koska ne ei ole koskaan tehneet vielä edes samalla planeetalla olevaa luuria, joten sen murheet toleroidaan. Ja vaikka N8 tulee olemaan ihan törkeen hyvä luuri, ei se kiinnosta kiviäkään onko siinä vikaa vai ei. Mut sensijaan, että N8:n käyttäjät alkaisivat vollottamaan sen bugeista, he tulevat tänne vollottamaan iPhonesta vaikka eivät välttämättä ole nelosta edes nähneet.
No eiks kannattais niinQ reklamoida Applelle?
Mut sensijaan, että N8:n käyttäjät alkaisivat vollottamaan sen bugeista, he tulevat tänne vollottamaan iPhonesta vaikka eivät välttämättä ole nelosta edes nähneet.