- Ikä
- 45
Jes vihdoin omani postissa! Tilasin 5.8. 32gb:n ja nyt napsahti seurantakoodi mailiin. Huomisilta meneekin sitten rattoisasti.
itse sain ja seurantakoodin tänään...tilasin 18.8 16gb:n
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jes vihdoin omani postissa! Tilasin 5.8. 32gb:n ja nyt napsahti seurantakoodi mailiin. Huomisilta meneekin sitten rattoisasti.
Muistaakseni sonera kytkee ulkomaan datan oletuksena kiinni. Tosin voi soittaa aspaan ja tarkistaa. Lisäksi nykyään saa soneralta vaikka jonkun katon pyydettyä esim. 50 euroa ja sen jälkeen se menee autom. kiinni.
Tyhmä kysymys mutta vaatiiko iphone alkulatauksen vai voinko alkaa käyttämään heti piuhan päässä (vaikuttaako siis akun ikään ja kestoon)?
Tänään tuli viisi luuria huollosta ja pari lähtee bumerangina takaisin. Omani on tällä kertaa ihan kunnossa raudan puolesta. Toivottavasti softakin toimii..
Tänään tuli viisi luuria huollosta ja pari lähtee bumerangina takaisin. Omani on tällä kertaa ihan kunnossa raudan puolesta. Toivottavasti softakin toimii..
Itse antaisin sen puhelimen olla siinä piuhan päässä ainkin yli 10 tuntia ennen "kovaa käyttöä", mitä toi nyt tarkoittaakaan.Heti vaan kovaa käyttöä!!
Älä nyt GoA pilaa viihdyttävää ketjua, pidetään ne asiatredit erikseen.
Tuli muuten ilmaisjakeluna eilen jokin iPhöne -lehti. Olipas ihmeellisen applekriittinen aviisi, mitäs mieltä olette? Oli jopa perehdytty muihin luureihin keskivertoa enemmän. Erikoista journalismia tällainen omien selkäänpuukotus. Ettäs kehtaavat.
Itse antaisin sen puhelimen olla siinä piuhan päässä ainkin yli 10 tuntia ennen "kovaa käyttöä", mitä toi nyt tarkoittaakaan.
Se on MikroPC:n erikoisnumero käsittääkseni.Älä nyt GoA pilaa viihdyttävää ketjua, pidetään ne asiatredit erikseen.
Tuli muuten ilmaisjakeluna eilen jokin iPhöne -lehti. Olipas ihmeellisen applekriittinen aviisi, mitäs mieltä olette? Oli jopa perehdytty muihin luureihin keskivertoa enemmän. Erikoista journalismia tällainen omien selkäänpuukotus. Ettäs kehtaavat.