Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hoho, nokian käyttikset ovat kyllä sutta ja sekundaa, ne mitä olen itse päässyt käpistelemään. En tajua miksi siitä pitää tehdä tarkoituksella niin saamarin hidas, ja kyllä se tehdään hitaaksi tarkoituksella. Tiedän sen esim. siitä että Samsungien käyttikset ovat nopeita.
Ite oon aika samoilla linjoilla. Ko. luurin omistajana voin kuitenkin sanoa, että on se Apple vähän vieny mennessään. iPodit on ollu tuttuja jo muutamat vuodet, mutta kyllä tää iPhone räjäytti potin. Heti kun pääsen eroon tästä HP:sta niin tulee Mäkki alle. Ei voi mitään. Jotenkin vaan tuntuu, että Apple hallitsee käytettävyyden ja toimivuuden. Sanokoot kuka tahansa, mitä tahansa, tää on mun mielipide.applen olisi kyllä pitänyt tuoda iPhone euroopan markkinoille jo vuosi sitten, vaikka väkisin. Turhaan antoivat kilpailijoille mahdollisuutta kehittää omia vastineita. Luuri myyntiin hinnalla millä hyvänsä, sitten kun älytön markkinaosuus saatu ja ihmisillä omenalasit päässä niin alkaisi maccien myyntikin lisääntyä. Mun mielestä selkee moka että kestää näin kauan että saavat myyntiin Eurooppaan. Mutta mistäs minä mitään tiedän.
Hoho, nokian käyttikset ovat kyllä sutta ja sekundaa, ne mitä olen itse päässyt käpistelemään. En tajua miksi siitä pitää tehdä tarkoituksella niin saamarin hidas
399e:kö tuo on saksassa? Hyvät hillot tekee mäkki, jos saavat osansa vielä operaattoreiltakin.
"The iSuppli's teardown determined that the 8 Gbyte version of the iPhone has a total hardware bill-of-materials (BOM) and manufacturing cost of $265.83" ja tää on vuoden vanha arvio...
Ite oon aika samoilla linjoilla. Ko. luurin omistajana voin kuitenkin sanoa, että on se Apple vähän vieny mennessään. iPodit on ollu tuttuja jo muutamat vuodet, mutta kyllä tää iPhone räjäytti potin. Heti kun pääsen eroon tästä HP:sta niin tulee Mäkki alle. Ei voi mitään. Jotenkin vaan tuntuu, että Apple hallitsee käytettävyyden ja toimivuuden. Sanokoot kuka tahansa, mitä tahansa, tää on mun mielipide.
Hyvää kannattaakin odottaa. :thumbs:no kyllähän se iluuri tänne nyt on tulossa kuumeisesti odotan.
Ens vuoden alussa tulossa 2 tuuttimallia noksulta. Fyysinen proto on tollanen. Pitäs potkia takasin ku näppäilee. S60 alusta vieläkin. jee.
S60, edelleen. :jahas:
Se siitä sitten...
Sisäinen GPS ja navigointisofta vielä niin voisin itsekkin vaihtaa pois Nokiasta. Siis jos esim 5mp kamera ja HSDPA pitää paikkansa.