Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hoho, nokian käyttikset ovat kyllä sutta ja sekundaa, ne mitä olen itse päässyt käpistelemään. En tajua miksi siitä pitää tehdä tarkoituksella niin saamarin hidas, ja kyllä se tehdään hitaaksi tarkoituksella. Tiedän sen esim. siitä että Samsungien käyttikset ovat nopeita.

niin ja mäkit ja windowsit on paskoja käyttiksiä ja tehdään hitaaks tarkoituksella kun linux+blackboxilla pyörii työpöytä paljon paremmin :D

tai sinä olet tarkoituksellisesti paska koska minä olen hyvä?

ihan niinkuin mäc vs pc - ketjusta tutut vedenpitävät argumentit ois laskeutuneet tännekin :D

applen olisi kyllä pitänyt tuoda iPhone euroopan markkinoille jo vuosi sitten, vaikka väkisin. Turhaan antoivat kilpailijoille mahdollisuutta kehittää omia vastineita. Luuri myyntiin hinnalla millä hyvänsä, sitten kun älytön markkinaosuus saatu ja ihmisillä omenalasit päässä niin alkaisi maccien myyntikin lisääntyä. Mun mielestä selkee moka että kestää näin kauan että saavat myyntiin Eurooppaan. Mutta mistäs minä mitään tiedän.
Ite oon aika samoilla linjoilla. Ko. luurin omistajana voin kuitenkin sanoa, että on se Apple vähän vieny mennessään. iPodit on ollu tuttuja jo muutamat vuodet, mutta kyllä tää iPhone räjäytti potin. Heti kun pääsen eroon tästä HP:sta niin tulee Mäkki alle. Ei voi mitään. Jotenkin vaan tuntuu, että Apple hallitsee käytettävyyden ja toimivuuden. Sanokoot kuka tahansa, mitä tahansa, tää on mun mielipide.

Hoho, nokian käyttikset ovat kyllä sutta ja sekundaa, ne mitä olen itse päässyt käpistelemään. En tajua miksi siitä pitää tehdä tarkoituksella niin saamarin hidas

S40 vehkeet on ihan nopsia, symbianin tekeminen toivottavasti jossain vaiheessa loppuu omaan mahdottomuuteensa.

399e:kö tuo on saksassa? Hyvät hillot tekee mäkki, jos saavat osansa vielä operaattoreiltakin.
"The iSuppli's teardown determined that the 8 Gbyte version of the iPhone has a total hardware bill-of-materials (BOM) and manufacturing cost of $265.83" ja tää on vuoden vanha arvio...

399e:kö tuo on saksassa? Hyvät hillot tekee mäkki, jos saavat osansa vielä operaattoreiltakin.
"The iSuppli's teardown determined that the 8 Gbyte version of the iPhone has a total hardware bill-of-materials (BOM) and manufacturing cost of $265.83" ja tää on vuoden vanha arvio...

Niin ja nyt kannattaa muistaa että tuotteen hintahan on aina vain ja ainoastaan valmistuskulut...

Ens vuoden alussa tulossa 2 tuuttimallia noksulta. Fyysinen proto on tollanen. Pitäs potkia takasin ku näppäilee. S60 alusta vieläkin. jee.

tube02we6.jpg

tube01gp6.jpg

Ite oon aika samoilla linjoilla. Ko. luurin omistajana voin kuitenkin sanoa, että on se Apple vähän vieny mennessään. iPodit on ollu tuttuja jo muutamat vuodet, mutta kyllä tää iPhone räjäytti potin. Heti kun pääsen eroon tästä HP:sta niin tulee Mäkki alle. Ei voi mitään. Jotenkin vaan tuntuu, että Apple hallitsee käytettävyyden ja toimivuuden. Sanokoot kuka tahansa, mitä tahansa, tää on mun mielipide.

Kyllä se omena vaan vie mennessään. Aluksi pyöritin pöytäkoneella XP:tä, sittemmin ubuntu linuxia. Hommasin kannettavan johon asensin suoraan kokeilematta vistaa, ubuntun siihen rinnalle joka on nytkin käytössä. Aina kun buuttaan vistaan niin meinaa mennä hermot kun kaikki kestää niin julmetun kauan, ja on tehty niin vaikeaksi. Jopa siis linuxissa (jota aina heilutetaan niin helvetin vaikeakäyttöiseksi) toimii hommat helpommin, kuitenkin sen kanssa tulee aina yhteensopivuusongelmia ja jos joku ei toimi niin minun kaltainen rähmäkäpälä voi tehdä asioista vaan pahempia. Erittäin toimiva ratkaisu jos haluaa esim PELKÄN nettikoneen. Heti jos haluaa edes vähän tehdä mitään kuvankäsittelyä jne niin mun mielestä ei toi GIMP vaan hirveästi säväytä eikä softat muutenkaan tässä. (ps. eikä saa iTunesia, eikä uuden sukupolven iPodit edes edes taida toimia tuossa gtkpodissa)

Sitten kun hankin ton iPhonen ja oon huomannut että minkälaista touhua toi apple oikeasti tekee käytettävyydessä, niin on alkanut todellakin toi valkoinen omena viemään mennessään. Tällä hetkellä uutta iMacia odotellessa (julkaisisivat jo sen päivityksen), ja pöytäkone myynnissä (myyntiosiolla:)).

Ens vuoden alussa tulossa 2 tuuttimallia noksulta. Fyysinen proto on tollanen. Pitäs potkia takasin ku näppäilee. S60 alusta vieläkin. jee.

Aika samannäköinen on kuin tämä jo aikoja sitten vuotanut touch konsepti.
20070613-n98.jpg

S60, edelleen. :jahas:
Se siitä sitten...

Niin, no sitä S60:stä on kyllä useampaa kuin yhtä versiota... eipä taida olla se vanha versio tuossa ;)

tulevasta iPhonesta ois eri foorumeilta koottuna seuraavia speksejä tarjolla.
-3G jossa 7.2mbit/s siirrot mahdollistava HSDPA
-2,5mm littanampi
-5megan kamera
-kuoret "metallisempia" kuin aikaisemmin, tosin yhdessä spykuvassa/feikissä musta muovitakakuori
-8,16gt ja 32gt mallit
-jotain accelerometer ominaisuuksia enemmän defaulttina
-Ilmestyy kesäkuun alussa
-399-599dollaa

On siis spekulaatioita eri lähteistä, en oo itse keksinyt.

Sisäinen GPS ja navigointisofta vielä niin voisin itsekkin vaihtaa pois Nokiasta. Siis jos esim 5mp kamera ja HSDPA pitää paikkansa.

No ei se Nokiankaan GPS kuuminta hottia ole. Mulla on N95 ja E90. Silti autossa on Navicoren erillinen bluetooth GPS palikka + Nokian 6680 känny Navicoren softalla. Noksun sisäinen GPS on koko ajan niin pihalla kuin olla ja voi.

p.s. erillinen känny siksi että a) semmoinen on ja b) kuka vaan voi ny autossa käyttää gepsiä.

Pelottaa vaan että noilla spekseillä tulevan iPhonen hinta pomppaa pilviin. Ite kun ei taas tarttis mitään noista kalleimmista ominaisuuksista(3G, kamera, edes 8gigaa muistia yms.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom