Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tämän sivuston mukaan iPhone on KOKONAISUUDESSAAN toiseksi!!!paras. Ja sivustohan on MAAILMALLA luotettu Techradar : http://www.techradar.com/news/phone...-best-mobile-phones-in-the-world-today-645440

Niin ja kannattaa lukea kokonaan.

The iPhone 4 would definitely top our list, were it not for the fairly major flaw which sees 3G reception disappear

We think people are making a little bit too much of a fuss about the reception issue

Ilman naurettavaa haloota tuosta antennijutusta, joka ei sittenkään ole niin iso kuin luullaan, olisi iPhone koko listan kärjessä EHDOTTOMASTI.

Niin ja kannattaa lukea kokonaan.
Ilman naurettavaa haloota tuosta antennijutusta, joka ei sittenkään ole niin iso kuin luullaan, olisi iPhone koko listan kärjessä EHDOTTOMASTI.

Niin mutta kun siinä ON se antenniongelma. Kannattaa tosiaan lukea sanat tarkkaan; 'would'='olisi'. Kuten jo aiemmin sanoin, samaa logiikkaa voidaan käyttää kaikissa puhelimissa jos aletaan jossittelemaan. 'Nokia olisi paras jos...'

Niin mutta kun siinä ON se antenniongelma. Kannattaa tosiaan lukea sanat tarkkaan; 'would'='olisi'. Kuten jo aiemmin sanoin, samaa logiikkaa voidaan käyttää kaikissa puhelimissa jos aletaan jossittelemaan. 'Nokia olisi paras jos...'
Ööö, nyt et taida ymmärtää. Sama antenniongelma mainitaan jopa Nokian manuaalissa. Se mitä se on käytännössä, on aivan eri asia.

C-C-C-C-C-Combo breaker!11!1! Nyt voin mennä nukkumaan kun tiedän että huomenna edes jotkut asiat ovat ennallaan, vaikka muuten maailma muuttuisikin.

Tämän sivuston mukaan iPhone on KOKONAISUUDESSAAN toiseksi!!!paras. Ja sivustohan on MAAILMALLA luotettu Techradar : http://www.techradar.com/news/phone...-best-mobile-phones-in-the-world-today-645440

Tsekkasin sivuston ja sanoisin, että ei valinta voi mennä vikaan vaikka valitsisi minkä tahansa top 5 puhelimen. Kyse on lopulta omista tarpeista, mitä puhelimelta haluaa ja paljon siitä haluaa maksaa.

Tätäkin forumia kun lukee niin apple fanitus on kyllä käsittämätön ilmiö. Itse ainakin ostan ITSELLENI sopivia tuotteita enkä sitä mitä steve jobs sanoo. Käsittämätöntä. Itselläni ei ole hyllyssä yhtään applen tuotetta, vaikka olen päässyt tutustumaan useampaankin töissä ja vapaa-ajalla. Omaksi kynnyskysymykseksi on aina tullut se että olen teknisempi ihminen luonteeltani mikä on applen tuotteiden kohdeyleisö. Tekniikka on tärkeintä.

Mitä sulle Mike sanottiin toimitusajoista kun varasit iPhonen? Mulla nyt vähän 16 gigan iPhone vs Desire vs pidän tän iPhone 3g tappelu päässä menossa.

Tätäkin forumia kun lukee niin apple fanitus on kyllä käsittämätön ilmiö. Itse ainakin ostan ITSELLENI sopivia tuotteita enkä sitä mitä steve jobs sanoo. Käsittämätöntä. Itselläni ei ole hyllyssä yhtään applen tuotetta, vaikka olen päässyt tutustumaan useampaankin töissä ja vapaa-ajalla. Omaksi kynnyskysymykseksi on aina tullut se että olen teknisempi ihminen luonteeltani mikä on applen tuotteiden kohdeyleisö. Tekniikka on tärkeintä.

No näinpä! :D Vaikka itselläkin on iPhone ja MacBook (paskana), niin en itsekään ymmärrä tuota vouhotusta - eikä nuo laitteet ainakaan mun elämää millään tapaa mullistaneet.

Ymmärrän toki, jos joku vaihtaa Nokian yksnollaykkösestä suoraan iPhoneen ja sitten alkaa vouhottamaan kuinka se on maailmankaikkeuden paras luuri.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ymmärrän toki, jos joku vaihtaa Nokian yksnollaykkösestä suoraan iPhoneen ja sitten alkaa vouhottamaan kuinka se on maailmankaikkeuden paras luuri.

Itseasiassa iphone oli erittäin kova luuri silloin kun se tuli suomeen ensimmäisen kerran. Käyttökokemukseltaan ihan eri luokkaa kuin muiden valmistajien puhelimet. Oli hyvin lähellä etten ostanut silloin iphonea. Lopulta päädyin halvempaan kilpailijan luuriin ja kaduttaa vieläkin. Luuri osoittautui huonoksi.

Nykyään kuitenkin tilanne on ihan toinen suurimmaksi osaksi androidin vuoksi. Ilman androidia taitaisi iphone vetää vieläkin pidemmän korren markkinoilla käytettävyyden puolesta. Sinälläänkin mielenkiintoista, että itse olen teknisellä alalla töissä ja näen paljon android ja iphone luureja ihmisillä. Kaikki tuntuvat olevan todella tyytyväisiä luureihinsa. Aika tasaväkistä iphone vs android kamppailu tällä hetkellä ainakin omien kokemusten perusteella. Siksi tuo antennimoka applelta tuli aika pahaan paikkaan. Voi kallistaa vaa'an vielä android leirin hyväksi.

No näinpä! :D Vaikka itselläkin on iPhone ja MacBook (paskana), niin en itsekään ymmärrä tuota vouhotusta - eikä nuo laitteet ainakaan mun elämää millään tapaa mullistaneet.

Ei se fanitus niin vakavaa ole, osa vain ottaa sen sitten vähän turhan raskaasti. Ihmiset fanittaa milloin mitäkin, eikä se keltään pois ole, varsinkin kun pakkotoistolla fanitus ilmenee vain ja ainoastaan tässä ko. puhelimen ketjussa.

Ei se fanitus niin vakavaa ole, osa vain ottaa sen sitten vähän turhan raskaasti. Ihmiset fanittaa milloin mitäkin, eikä se keltään pois ole, varsinkin kun pakkotoistolla fanitus ilmenee vain ja ainoastaan tässä ko. puhelimen ketjussa.
Eipä tuolla tavallisen fanituksen kanssa ole mitään tekemistä. Ihmetyttää lähinnä, että ihmiset, jotka kaikessa muussa toiminnassaan ovat jopa jossain määrin (yli)rationaalisia, mutta sekoavat sitten juuri tähän Appleen, kuin tosi uskovaiset omaan lahkoonsa konsanaan. Mutta brändi mikä brändi, eikä vastaavaa ainakaan Androideista ole luvassa, vaikka tuotteet jossain määrin parempia ovatkin. Sovelluksethan nämä sitten loppupeleissä ratkaisee, että kuka voittaa eniten.

Suurin voittaja on tällä hetkellä tosiaan lopulta tarjoamansa tuotteen laadusta riippumatta Apple. Applen parhaus täytynee sitten oppia vaan löytämään, aivan samoin kuin massahysterian paineessa opittu perinteinen uskovaisuus.

Olisihan toki Apple-hysteriasta myös hyötykäyttöön, koululiikuntaan peruskouluun uudeksi lajiksi Applelarppaus, niin voisi kuvitella olevan motivaatio kohdallaan itse kullakin.

Ei kai se mohutus muuten, mutta kun porukka alkaa mouhuttaa teknisesti muihin verrattuna aliarvosta roskaa, mutta Apple.

Ei oo paskaa, koska Apple.

Ei toimi, no toimii koska Apple.

Eipä siinä, että Jopsin Steve on saanu luotua brandin homman (Jobs).

Se kai siinä vituttaa.

Ei kai se mohutus muuten, mutta kun porukka alkaa mouhuttaa teknisesti muihin verrattuna aliarvosta roskaa, mutta Apple.

Ei oo paskaa, koska Apple.

Ei toimi, no toimii koska Apple.

Eipä siinä, että Jopsin Steve on saanu luotua brandin homman (Jobs).

Se kai siinä vituttaa.

Tota Android ketjua kun lukee niin ongelmia niitä on siinäkin puhelimessa riittämiin, ei vaan jaksa tulla sinne naureskelemaan niistä eikä kitisemään, toisin päin se kyllä onnistuu. Android puhelimet ovat varmaan nyt loppuvuoden puheenaihe nokian kaatajana, aikaisemmin se oli n900 ja eiköhän ensi vuoden alkupuoliskon pidä hallussaan n8.. löytyy apple fanien lisäksi siis tälläinen anti-apple fani ryhmä joka fanittaa kaikkea mikä ei ole applea ja joka oletettavasti sen iPhonen haastaa. Milloin on jossain paremmat värit, milloin on enemmän megapixeleitä kamerassa ja jossain on joskus joku isompi näyttö. Silti iPhone porskuttaa ja apple tekee suurimmat rahat, sekös vituttaa antifaneja.

Tota Android ketjua kun lukee niin ongelmia niitä on siinäkin puhelimessa riittämiin, ei vaan jaksa tulla sinne naureskelemaan niistä eikä kitisemään, toisin päin se kyllä onnistuu. Android puhelimet ovat varmaan nyt loppuvuoden puheenaihe nokian kaatajana, aikaisemmin se oli n900 ja eiköhän ensi vuoden alkupuoliskon pidä hallussaan n8.. löytyy apple fanien lisäksi siis tälläinen anti-apple fani ryhmä joka fanittaa kaikkea mikä ei ole applea ja joka oletettavasti sen iPhonen haastaa. Milloin on jossain paremmat värit, milloin on enemmän megapixeleitä kamerassa ja jossain on joskus joku isompi näyttö. Silti iPhone porskuttaa ja apple tekee suurimmat rahat, sekös vituttaa antifaneja.

Niiin, en ole fani tai antifani minnekään suuntaan

Ei hetkeekään kiinnosta mitä Jopsi tekee.

Mutta, että huudetaan paskaa kermakakuksi koska Apple, ni sillon pitäs jo iteki miettiä.

Voisiko sniffari kertoa miksi iPhone on paska??

Ja soneraa ja kytkyliittymiä ei kannata vetää tähän mukaan, koska ei koske puhelinta, kun sen saa ilman soneraakin hankittua.

Ai tämäkö se meitä "antifaneja" vituttaa? Et oo tosissas?

Muunmuassa tuo, kyllähän teillä niitä syitä on, en jaksa paneutua niihin sen tarkemmin. Toin vaan esille pointin että usein vaihtuu nuo "iPhonen" tappajat ja takit kääntyy milloin mihinkin. Mutta tämä on apple topic joten jätetään ne muut puhelimet ja niiden viat tonne älypuhelin väittelyn puolelle.

Voisiko sniffari kertoa miksi iPhone on paska??

Ja soneraa ja kytkyliittymiä ei kannata vetää tähän mukaan, koska ei koske puhelinta, kun sen saa ilman soneraakin hankittua.

Varmaan saa.

Ettekö te helvetti tajua, että se puhelimen hinta on ympätty niihin operaattorien hintoihin.

Sama AT&T:llä: ite puhelin on halpa, mutta kun sen diilin maksat, niin kalliiksi tulee.

Sama ku laittas 0 euroo puhelin + 2344635353/kk.

Joo, se on puhelin on halpa, mutta..

Joko ymmärrättee

Ja kun Apple tekee diilit vaan yhdelle operaattorille, jonka kanssa voi sopia hinnat ilman kilpailua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom