Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Muunmuassa tuo, kyllähän teillä niitä syitä on, en jaksa paneutua niihin sen tarkemmin. Toin vaan esille pointin että usein vaihtuu nuo "iPhonen" tappajat ja takit kääntyy milloin mihinkin. Mutta tämä on apple topic joten jätetään ne muut puhelimet ja niiden viat tonne älypuhelin väittelyn puolelle.

Aha. Mä taidan olla kummallinen iPhonen omistaja, kun näen metsän puilta? iPhone on hyvä, mutta etteikö niitä olisi muita vähintään yhtähyviä?

Varmaan saa.

Ettekö te helvetti tajua, että se puhelimen hinta on ympätty niihin operaattorien hintoihin.

Sama AT&T:llä: ite puhelin on halpa, mutta kun sen diilin maksat, niin kalliiksi tulee.

Sama ku laittas 0 euroo puhelin + 2344635353/kk.

Joo, se on puhelin on halpa, mutta..

Joko ymmärrättee

Ja kun Apple tekee diilit vaan yhdelle operaattorille, jonka kanssa voi sopia hinnat ilman kilpailua.

No mulle tuo maksaa 600euroa!! Siis puhelin. Ja hankkisin ihan minkä merkkisen luurin tahansa, niin sen saman 30e/kk mulla menisi niihin puheluihin, tekstareihin ja datapakettiin!!

600euroa on ihan hyvä ja kohtuullinen hinta tuolle 16gigaselle iPhone4:lle!!

E: nyt muuten tuon nelosen tulon kautta mun datapaketti meni uusiksi ja hinta tippu 5e/kk ja max nopeus nousi 1megasta -> 6 megaan. :)
eli kk maksut liittymällä tippui hiukan alle 25 euroon/kk :)

Noniin kävinpä liikkeessä pistään tollasen nelosen tulemaan paskaks menneen 3gs:än tilalle. Aika suolasta hintaa piti maksaa, mutta pakko kun vaan paras kelpaa =D

Tuo minun soneraan liitetty datapaketti on mielestäni ihan hyvä (ainakin minulle). Jos se 1 giga sattuu kulumaan kuukaudessa loppuun, toisen gigan voi ostaa puoleen hintaan eli alle 5 euroon.

Juu eiköhän tuo 1-2 gigaa riitä jos ei videoita katsele tai kuuntele Spotifytä hirveästi. Toivottavasti on kuitenkin päivitettävissä jos joskus saa rahalla oikeasti rajoittamattoman, voisin vaikka 20e/kk siitä maksaa että voi käyttää läppärin kanssa modeemina (toki prepaid-nettitikkukin toimii tarvittaessa).

Luuri näkyy olevan lajiteltu perjantaina eli huomenna pääsee testaamaan. Jännä verrata millainen ero 1G iPod Touchiin, sillä jo lagaa aika pahasti esim. japanin sanakirjat joita tulee käytettyä ohjelmista eniten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep jep.

38685_434391247240_670657240_4610387_3292105_n.jpg

Siinä menikin sitten se aamupäivä, tai ehkä koko päivä? :D

Ai hemmetti. Itse tein tilauksen noin 2h sitten. Saa nähdä, että kuinka myöhään saa puhelinta, sillä 3G on mennyt ihan hirveeksi os4.0 päivityksen myötä.

Toivotaan, että sais mahdollisimman nopeesti...

Näyttö on kyllä hyvä. Kokeilin viikonloppuna autoillessa ja veneilleissä GPS:ssää ja kompassia. Hienosti näytti kulkusuunnan kompassi vaikka puhelin oli ylösalaisin. GPS ja kartanluku toimi kovassakin vauhdissa ja vaikeassa paikassa kanssa moitteetta.

Ai hemmetti. Itse tein tilauksen noin 2h sitten. Saa nähdä, että kuinka myöhään saa puhelinta, sillä 3G on mennyt ihan hirveeksi os4.0 päivityksen myötä.

Toivotaan, että sais mahdollisimman nopeesti...

Onkohan tuo tohon 4.0 päivitykseen ihan tahalteen upotettua, että vetää noi vanhemmat luurit puoltahalteen kyykkyyn? Meinaan, sehän ois aika oiva tapa kannnustaa ihmisiä uuden luurin ostoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom