Max von Laue
Banned
Kyllä minä tiedän, että moni niistä ostaa sokeasti. Ja kyllä, applella on tavan junttiin vetoava voima.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistatko sä nyt taas mitä puhuttiin viimeksi näistä kommenteista. Olet nyt jo kaksi viestiä taas toitottanut miten tyhmiä iPhonen ostajat on. Sun panokset on nolla tässä ketjussa, pitääkö näistä muistuttaa vittu erikseen joka helvetin viikko?Kyllä minä tiedän, että moni niistä ostaa sokeasti. Ja kyllä, applella on tavan junttiin vetoava voima.
Kyllä minä tiedän, että moni niistä ostaa sokeasti. Ja kyllä, applella on tavan junttiin vetoava voima.
Luuri 600€, joo ihan jees ja yhtä kalliita puhelimia muitakin... mutta 30€ kuussa siihen päälle sisältää vain rajattoman datan, ja onko se verkon maksiminopeudella? Onko tuossa siis puheluita ollenkaan? Jos ei, niin onhan se helvetin kallis. Sehän on samaa tasoa jo aika nopean kiinteän ADSL yhteyden kanssa, ja kuitenkin liikkuva laajakaista on pahimmillaan järjetöntä kuraa oikeaan nettiyhteyteen verrattuna. Kai tuossa jotain puheluakin messissä?Mulle toi luuri tulee maksaan 600e vuoden sopparilla ja siihen minun sonera paketti n. 30e kuussa, jossa rajaton data. Ei ainakaan minusta ole mikään ihmeen kallis.
Porukka vaan itkee hinnoista ja kuukausimaksuista. Kaikki pitäisi sitten saada kuitenkin helvetti puoli ilmaseks osamaksulla ilman kummosta sijoitusta. Käykää nyt hyvät ihmiset töissä ja ostakaa se puhelin suoraan vaikka briteistä ja ottakaa siihen minkä firman liittymä tahansa ja pistäkää loput rahat sitten Soneran osakkeisiin, ne lähtee kuitenkin taas nousuun!
Luuri 600€, joo ihan jees ja yhtä kalliita puhelimia muitakin... mutta 30€ kuussa siihen päälle sisältää vain rajattoman datan, ja onko se verkon maksiminopeudella? Onko tuossa siis puheluita ollenkaan? Jos ei, niin onhan se helvetin kallis. Sehän on samaa tasoa jo aika nopean kiinteän ADSL yhteyden kanssa, ja kuitenkin liikkuva laajakaista on pahimmillaan järjetöntä kuraa oikeaan nettiyhteyteen verrattuna. Kai tuossa jotain puheluakin messissä?
Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>
Näin se on. Tuo large paketti on kyllä huisi. 32GB 24kk laskuksi tulee 2374,52€, ja 16GB 2271,52€.Kyllä tuo Soneran hinnoittelu musertaa aivan varmasti tuon luurin myyntiä, koska hinta/laatusuhde ei ole lähelläkään muiden operaattoreiden tarjoamia paketteja. Luurina tuo Iphone ei kuitenkaan ole mitenkään ylivertainen kun sitä vertaa esim. uusiin Android-puhelimiin. Olen päässyt näpeltämään uusinta Iphonea työn kautta melkein kuukausi sitten, eikä se eronnut edeltäjästään pikaisen testauksen perusteella kuin näytöltään, joka on toki äärettömän tarkka muttei pärjää mielestäni Amoled-tyyppisille näytöille muilla aspekteilla verrattuna. Nämä muut aspektit ovat tietenkin kontrasti ja väritoisto(joidenkin mielestä liioiteltu).
Summattuna siis seuraavasti. Apple on tehnyt hienon, kilpailijoiden tasolla olevan puhelimen, jonka hinta on kuitenkin näihin nähden liian korkea. Sonera taas on tehnyt sen virheen, että laskuttaa samoista operaattoriominaisuuksista moninkertaisesti sen, mitä muut operaattorit. Pakettina siis aivan ylihinnoiteltu, eikä missään suhteessa sen tarjoamaan laatuun. Toki Omenaihmiset (rikkaat sellaiset) voivat käydä lunastamassa itselleen oivan puhelimen, mutta neuvoisin kuitenkin tekemään toisin. Överiksi pistetty hinnoittelu kun ei ole ainakaan kuluttajan etu.
sain nappastua yrityspuolen kautta tilauksen läpi. Ei kyllä tunkenut mulla 197 euron maksua missään vaiheessa. Nykyisellä liittymällä, siis sama setti, kustantaa 82 euroa kuussa iphone nelosella.
* iphone 4 32 gb
musta, kuukausihinnoittelu, sopimuskausi 24kk
kertamaksut 0,00 € + kuukausimaksut 23,58 €/kk
- minun sonera yrityksille
kertamaksut 0,00 € (norm. 1,56 €) + kuukausimaksut 0,00 €/kk
- puhe 900
kertamaksut 0,00 € + kuukausimaksut 30,24 €/kk
- tekstari 150
kertamaksut 0,00 € + kuukausimaksut 3,66 €/kk
-
multimediaviesti 10
kertamaksut 0,00 € + kuukausimaksut 1,54 €/kk
- netti
kertamaksut 0,00 € + kuukausimaksut 8,11 €/kk
+ alvit
ei tuosta nyt niin kallis luuri tullut kuin olisi luullut. Mitäs tuo kustantaa, alta 700 euroa.
Näin se on. Tuo large paketti on kyllä huisi. 32GB 24kk laskuksi tulee 2374,52€, ja 16GB 2271,52€.
1611,12€ :d ?