Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Saiskohan Suomesta 3GS:n ilman kytkyä samalla kun 4 tulee? 4:sta en edes tahdo, paskaa paketissa, katsotaan sitten 4GS:ää.

Saiskohan Suomesta 3GS:n ilman kytkyä samalla kun 4 tulee? 4:sta en edes tahdo, paskaa paketissa, katsotaan sitten 4GS:ää.

Paskanmarjat! 4G on parasta applea, ei paljon nappaisi enää ottaa 3G luuria tilalle tämän jälkeen. Kaikki vaan toimii vanhaan verrattuna paremmin.

Mulla on 3GS jo myyty eteenpäin, nyt mennään simvalleyn minikännykällä siihen asti ku nelonen käsissä :)

Jos perjantaina sais nimen listaan, niin saa nähdä koska luurin sitten oikein saa.

Paskanmarjat! 4G on parasta applea, ei paljon nappaisi enää ottaa 3G luuria tilalle tämän jälkeen. Kaikki vaan toimii vanhaan verrattuna paremmin.
Nusnus. Se on iPhone 4. Ei iPhone 4G. Lisäksi: iPhonen seuraava malli voi olla nimetty ihan miten vain. Varmaa on, ettei se ainakaan ole iPhone 4GS, kuten Huppe tuossa jo leikitteli ajatuksella.

Itse antenniongelmasta: Varmasti jokaisen puhelimen kanssa puhelun saa katkeamaan kuhan vähän aikaa näpertelee. Applella nyt vaan sattui tulemaan suunnittelumoka ja laaduntarkkailu ei ole toiminut.
tervetuloa kokeilemaan esim mun N900:aa....

joo kyllä palkkeja saa häviämään mutta jos puhelu pitäisi saada perus kaupungissa katkeamaan, puhelin pitäis heittää esim mikroon.. ja toivotan onnea esim jonkun perusnoksun (1100) kanssa...

btw en tule koskaan ostamaan jeesusluuria tuon applen omien asiakkaiden kusetuskampanjan takia. eipä ole heidänkään toiminta kovin asiakaskeskeistä. joo, on todennäköistä että ongelmia ei olisi mutta pelkkä tyhjän arvan riski plus tieto ettei jobsia paljoa kiinnosta toimiiko laitteet kaikilla kunhan saa toteuttaa omia visioitaan ( http://www.sadviolin.com )

Nyt tuli Soneran viralliset infot.

http://www.sonera.fi/puhelin+ja+liittyma/iphone

iPhone 4 tulee myyntiin perjantaina 30.7. klo 9.00. Puhelimen voi tilata verkkokaupasta, myymälästä tai asiakaspalvelustamme. Kaikki tilaukset menevät samaan tilausjonoon, josta ne toimitetaan tilausten tallennusjärjestyksessä asiakkaille postitse. Tiedotamme näillä sivuilla asiakastoimitusten etenemisestä.

Kello 9.00 siis kovaa Soneran sivujen päivittelyä, varmasti muillakin sama idea joten toivotaan että palvelinkapa riittää tilauksen tekemiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on kyllä aika railakkaat hinnat. iPhone 4 32GB maksaa 12kk kytkyllä 60e/kk + 1,99e/kk liittymää, kertamaksulla luuri maksaa 720e. Jääpi ostamatta.

Huh huh, noita soneran hintoja:
Iphone valmiilla paketeilla

iPhone 4 32GB

small
355 € + 31,95 €/kk
medium
275 € + 51,91 €/kk

large:
197 € + 90,73 €/kk

Mediumilla, joka sisältää vakiona 250min puheaikaa ja mm. 250megatavua tiedonsiirtoa (onpa vähän)= hintaa 900€.
Large sisältää 1000 kpl jokaista tarvetta ;soittoa, tekstareita ja megatavuja. hinnaksi tulee vuodessa: 1100€ + 197= 1300€.

32giganen kertamaksulla 720€+24€ vuosi, sisältää minun soneraliittymän (johon ei sisälly dataliikennettä)

Huh huh, noita soneran hintoja:
Iphone valmiilla paketeilla

iPhone 4 32GB

small
355 € + 31,95 €/kk
medium
275 € + 51,91 €/kk

large:
197 € + 90,73 €/kk

Mediumilla, joka sisältää vakiona 250min puheaikaa ja mm. 250megatavua tiedonsiirtoa (onpa vähän)= hintaa 900€.
Large sisältää 1000 kpl jokaista tarvetta ;soittoa, tekstareita ja megatavuja. hinnaksi tulee vuodessa: 1100€ + 197= 1300€.

32giganen kertamaksulla 720€+24€ vuosi, sisältää minun soneraliittymän (johon ei sisälly dataliikennettä)

Noilla Smallilla ja Mediumilla ei nyt tee mitään jos vähänkään enemmän käyttää puhelinta ja surffailee.

Tuli heti mieleen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kannattaa myös huomata että vanhojen 3GS-mallien hinta näyttää pysyvän samana. Helvetin hyviä diilejä, ei hyvä tavaton sentään. :lol2:

Jenkkihintoja, eli varsin hapokkaat hinnat at&t:lläkin. Puhelimesta pitää lisäksi maksaa se parihunttia dollareina. (hmm, vai pitääkö?)
62467d1280396262-apple-iphone-iphone.jpg

Lähde:http://www.jehzlau-concepts.com/news/1548/iphone-4-att-price-iphone-4-too-cheap-read-this-first.html

Liitteet

• iphone.webp
    iphone.webp
    24,3 KB · Katsottu: 445
Voi vittu mitä hintoja. Onko toi large siis 1000min ja 1 gigaa? Mulla on nyt 900min ja giga plus päälle 150 tekstaria. Hinta ilman kytkyjä 58 eskoa kuussa.
Kyllä. Lisätiedoissa mainitaan, että voi ottaa erillisen datapaketin liittymään :D Eli kustantaa taas lisää.

**Internetpalveluista S, M ja L -paketteihin saa liitettyä Netti-palvelun. Minun Sonera -paketin yhteyteen on mahdollista valita myös jokin muu Soneran datapalveluista, jolloin hinta määräytyy valitun palvelun mukaan. Tutustu internetpalveluihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom