Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ok no itse en ole törmännyt jostain syystä. Huomasin, kun Soneran mainoskirje oli tupsahtanut sähköpostiin. :)

Tässä 30min vanha uutinen kauppalehdeltä:

Valkoinen iPhone - liian vaikea valmistaa

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010076843

Yrittääköhän ne tehdä valkoisesta 4.1 mallia jossa toi antenni olisi korjattu ja siksi viivästyy? En voi uskoa, että valkoisten kuorien valmistaminen olisi yhtään sen vaikeampaa kuin mustien... :D

Ei mihinkään, kuten siellä ylempänä selvitin, se kuori poistaa tämän ongelman. Sä vain haluat väitellä väittämisen ilosta ja dissata Applea kaikessa ja sinua myös se harmittaa että tällä kuorella siitä tuon testin mukaan tulee paras puhelin mitä tällä hetkellä on. Koska et pysty antennia peittämään sormellasi enää.

oho sori, ymmärsin viidennellä lukukerralla tuon alkuperäisen paasauksesi ilmeisesti kuten tarkoitit. eli olet oikeassa.

jatkossa pliis pari hengähdystaukoa aina väliin.

En voi uskoa, että valkoisten kuorien valmistaminen olisi yhtään sen vaikeampaa kuin mustien... :D
minä taas uskon että sinä et tiedä mitään noista valmistusprosesseista. valkoista sais melko helposti maalaamalla joo mutta ei jobs taida pulvereita kylkeen kelpuuttaa...

e: ja noi luurit tehdään vieläkin aikamoisissa nyrkkipajoissa...

minä taas uskon että sinä et tiedä mitään noista valmistusprosesseista. valkoista sais melko helposti maalaamalla joo mutta ei jobs taida pulvereita kylkeen kelpuuttaa...

e: ja noi luurit tehdään vieläkin aikamoisissa nyrkkipajoissa...

No kerro ihmeessä miten saman puhelimen tekeminen valkoiseksi voi olla vaikeampaa/mahdotonta kuin mustaksi. Kysehän on vain kuoren väristä :hyper: ?

Olisikohan oleophobic suojauksessa jotain tuunattavaa vielä? HTCllä tuli tuo Herossa muinoin ainoastaan valkoiseen versioon ja oli aika tasalaatuinen, joten mahdotonta se ei tietenkään ole.

Mukavaa kun Apple-laitteenkin omistajat kuumenee kun vähän aiheesta arvostelee, on mukava huomata että hekin ovat vaan ihmisiä. Kuuluvuusongelmaan on nyt saatu edullinen ratkaisu,joten se huoli on poissa.
iphonelaastari.jpg

No eipäs tämä sitten ollutkaan ns. läppä / vitsi kuten ainakin itse luulin vaan kauppa käy:

http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/article477002.ece?s=r&wtm=mikropc/-23072010

"Avasimme myyntisivun perjantaiyönä ja siitä lähtien olemme saaneet tilauksia joka minuutti”, Dorfman sanoo.

- H

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Now, a worker from Lens' quality control department has allegedly admitted that the company's screen-printing workshop may currently be dealing with some issues with the white iPhone 4 covers. Specifically, the factory's still working out the perfect combination of paint thickness and opacity -- the former to ensure the next sub-contractor has enough clearance for the digitizer overlay, and the latter for the absolute whiteness that Jony Ive and co. strive for"

Massavalmistuksessa on aina omat jutskansa joita ei tavikselle yleensä tule edes mieleen. Mutta tiukat on toleranssit jos liian paksu maalikerros aiheuttaa onkelmia.

"Now, a worker from Lens' quality control department has allegedly admitted that the company's screen-printing workshop may currently be dealing with some issues with the white iPhone 4 covers. Specifically, the factory's still working out the perfect combination of paint thickness and opacity -- the former to ensure the next sub-contractor has enough clearance for the digitizer overlay, and the latter for the absolute whiteness that Jony Ive and co. strive for"

Massavalmistuksessa on aina omat jutskansa joita ei tavikselle yleensä tule edes mieleen. Mutta tiukat on toleranssit jos liian paksu maalikerros aiheuttaa onkelmia.

Vain paras on Applelle kyllin hyvää!! :)

No kerro ihmeessä miten saman puhelimen tekeminen valkoiseksi voi olla vaikeampaa/mahdotonta kuin mustaksi. Kysehän on vain kuoren väristä :hyper: ?
Sä vissiin tiedät noista jotakin, niin mistä materiaalista noi valmistetaan, miten värjäys tapahtuu ja millä tavalla se väriaineen määrä vaikuttaa kuoren kestoon? Minkä väristä kuorissa käytettävä materiaali on luonnostaan ja miten sen valkaisu vastaavasti tehdään? Materiaalejahan on suhteellisen helppo värjätä mustaksi, mutta valkaisusta en tiedä.

mites vanhemmat valkoiset mäkpuukit. ruskee tai valkoinen, kysehän on vaan kuoren väristä?!? :hyper:

tummentaa voi aina mutta jos oikeasti puhtaan valkoista hakee niin varsinkin massatuotannossa on n+1 kohtaa missä voi mennä pieleen ja valkoinen on esim keltainen.

mielikuvaharjoitus: ota valkoinen ja musta paperi. sit ota värikynät. loput arvannetkin?

Itsellä nyt jailbreakattu ja unlockattu iluuri 3g iOS 4.0.1 ja hyvin toimii ainakin itselläni. Ainut mikä ei toimi on Cycorder. Muuten kyllä tosi hyvä luuri mun mielestä ja hyvin toimii tuo ios4, kunhan ei ota multitasking jne mukaan. En tiä sitten olisko 3.1.3 nopeampi paljon?

Kyllähän Noksuillakin on ollut samaa ongelmaa heti siitä lähtien, kun antennikeppi piiloitettiin puhelimen sisään.
Ja kaikki puhelimet näyttävät kentät väärin gsm-signaalien katvealueilla. Näyttävät esim 3 kenttää ennenkuin alat soittamaan ja tiputtavat sitten kenttämäärät yhteen tai nollaan kun yrität soittaa. HTC muistaakseni näytti täydet kentät lepotilassa vaikkei edes soitot lähteneet.
Elisa on btw mennyt ohi Sonerasta kuuluvuuden osalta ainakin Keski- ja pohjoissuomessa.

Toihan koskee lähinnä itse tekniikkaa, ja tarkemmin 3G ja siitä uudempia johtuen uusista tavoista siirtää informaatiota. Hyvä kuvaus olisi sanoa, että puhelun signaali on niin kauan hyvä, kunnes se lakkaa toimimasta kerralla. Eli puhelu joko toimii tai ei. Vanhassa GSM:ssä signaali huononi pikkuhiljaa ja linjassa kuului häiriöitä kunnes puhelu katkesi. Nykyään se näkyy käyttäjälle yhtäkkisellä puheen katkeamisella.

Itse antenniongelmasta: Varmasti jokaisen puhelimen kanssa puhelun saa katkeamaan kuhan vähän aikaa näpertelee. Applella nyt vaan sattui tulemaan suunnittelumoka ja laaduntarkkailu ei ole toiminut.

Toihan koskee lähinnä itse tekniikkaa, ja tarkemmin 3G ja siitä uudempia johtuen uusista tavoista siirtää informaatiota. Hyvä kuvaus olisi sanoa, että puhelun signaali on niin kauan hyvä, kunnes se lakkaa toimimasta kerralla. Eli puhelu joko toimii tai ei. Vanhassa GSM:ssä signaali huononi pikkuhiljaa ja linjassa kuului häiriöitä kunnes puhelu katkesi. Nykyään se näkyy käyttäjälle yhtäkkisellä puheen katkeamisella.

Itse antenniongelmasta: Varmasti jokaisen puhelimen kanssa puhelun saa katkeamaan kuhan vähän aikaa näpertelee. Applella nyt vaan sattui tulemaan suunnittelumoka ja laaduntarkkailu ei ole toiminut.
No nuo minun ongelmani olivat nimenomaan normigsm-verkossa. Ei puhettakaan, että 3g toimisi.

Samsung jakaa ilmaisia puhelimia uuteen Iphoneen tyytymättömille. Mielenkiintoinen kamppanja, ainakin saa näkyvyyttä.
http://www.digitoday.fi/bisnes/2010/07/26/samsung-jakaa-ilmaisia-puhelimia-iphoneen-tyytymattomille/201010270/66

Miten kun näyttävät että tuon kännykän hinta on noin halpa, mutta eihän se todellisuudessa voi maksaa vain 199 dollaria? Joutuuko aina olemaan jonkun liittymän vanki ja sitten maksamaan tuon 199 dollaria?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom