Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oliko se antenni nyt paska vai ei?

Näyttääkö softa nyt palkit oikein vai ei?

Missä tilanteessa näyttää oikein jos näyttää?

Vittu mitä venkoilua omenahomoilla.

Oliko se antenni nyt paska vai ei?

Näyttääkö softa nyt palkit oikein vai ei?

Missä tilanteessa näyttää oikein jos näyttää?

Vittu mitä venkoilua omenahomoilla.
Ketä vittua ne palkit kiinnostaa? Runkkaatko sä Nokias palkeille? Sama vitun palkkiongelma on ollut varmaan sitten jokaisessa iPhonessa ja minä en ole ainakaan huomannut yhtään mitään ikinä missään, mut mua ei kiihotakaan jotkut vitun puhelimen palkit kuten eräitä.

Tässä 'tietoyhteiskunnan irvikuvamaassa' en todellakaan kehuskelisi minkäänlaisilla verkoilla.
Ainoa suhteellisen kattava on toi vanha NMT-verkko.

voi kuule, kuka tahansa amerikkalainen gsm/3g käyttäjä olisi täällä kuin taivaassa. ihan sama minne menet niin hyvin todennäköisesti saat soitettua puhelun toisin kuin usassa. lisäksi operaattorien protektionistinen suosiminen jne tarkoittaa sitä että asiakkaat on suomen mittakaavalla persraiskattuja. (esim puhelujen vastaanottaminen maksaa....)

Ketä vittua ne palkit kiinnostaa? Runkkaatko sä Nokias palkeille? Sama vitun palkkiongelma on ollut varmaan sitten jokaisessa iPhonessa ja minä en ole ainakaan huomannut yhtään mitään ikinä missään, mut mua ei kiihotakaan jotkut vitun puhelimen palkit kuten eräitä.

Minua ne kiinnostaa. Kiinnostaa se kuuluvuus, vaikka pitäisin kättä antennin päällä, munissa tai perseessä. Haluisin myös tietää sen kuuluvuuden tarkasti. En omenakoodattuna.

Minua ne kiinnostaa. Kiinnostaa se kuuluvuus, vaikka pitäisin kättä antennin päällä, munissa tai perseessä. Haluisin myös tietää sen kuuluvuuden tarkasti. En omenakoodattuna.
Kuin paljon sä tuijotat sitä palkkiriviä kun puhut? Eikö kuuluvuus vähän niinkuin ole selvä kun puhut siihen luuriin? Mikä ihmeen palkkifetissi sulla on? Oikeesti, onko maailmassa ihmisiä, jotka katsoo aina paljonko on palkkeja ja sitten soittavat puhelun? Mikä niissä palkeissa viehättää? Mulle ainakin on yksi vitun hailee näkyiskö niitä laisinkaan, kunhan puhelimella voi soittaa ja olla netissä.

En minä niitä erikseen tuijota. Haluan vaan nähdä, jos haluan, mitä se kuuluvuus oikeasti on.
No eihän sulla edes ole iPhonea, mikäs hätä sulla on? 99,9999% luurin käyttäjistä ei paljoa palkeista kiinnostu. Ja jos kiinnostuu, valehtelee. Ite en tajua edes niiden funktiota. Kuuluu tai ei kuulu, simppeliä.

En ole tiennyt, että munkin iPhonessa on tommoinen palkkiongelma ollut, mut en rehellisesti edes tiedä montako palkkia siinä maximissaan edes on, kun ei ne vain kiinnosta. Pitää varmaan lataa joku palkkiapplikaatio, voi tuijotella erivärisiä palkkeja.

excel-2007-chart-design-inspiration.png

Mä en ainakaan ymmärrä tätä vänkäämistä. Puhelimia mukaan iso joukko, jonnekin korpeen tai bunkkeriin heikkoon kenttään testaamaan kuuluuko erilaisilla otteilla ja toimii/ei toimi tulokset.
Varmaan jokaiselle kuitenkin on selvää että "kovemmat" eräluurit ja vastaavat, vanhoilla ulostyöntyvillä antenneilla varustetuista puhuttamakaan, kuuluvat paremmin heikoissa kentissä kuin nämä hienot älypuhelimet.
Käsittämätön aivopieru kuitenkin tämä Applen antenni, mobiililaitteen kriittisimpiä osia...

No eihän sulla edes ole iPhonea, mikäs hätä sulla on? 99,9999% luurin käyttäjistä ei paljoa palkeista kiinnostu. Ja jos kiinnostuu, valehtelee. Ite en tajua edes niiden funktiota. Kuuluu tai ei kuulu, simppeliä.

En ole tiennyt, että munkin iPhonessa on tommoinen palkkiongelma ollut, mut en rehellisesti edes tiedä montako palkkia siinä maximissaan edes on, kun ei ne vain kiinnosta. Pitää varmaan lataa joku palkkiapplikaatio, voi tuijotella erivärisiä palkkeja.

excel-2007-chart-design-inspiration.png

Jos kaupunkialueella käyttää pelkästään luuria niin eipä noilla palkkien määrillä ole väliä, mutta sitten kun mennään huonolle kuuluvuusalueelle tai alueelle jolla ei ole kuuluvuutta niin palkeista on helppo siirtyä paremmalle kuuluvuusalueelle. Itse työskentelen tällä hetkellä alueella jolla ei ole aina kenttää niin palkeista on kätevä katsoa missä kuuluu ja missä ei. En henkilökohtaisesti ainakaan haluaisi, että luureissa olisi pelkästään on/off kenttä, koska sitten puhelut pätkisi koska soittelesi siltä kentän rajamailta jossa just ja just näyttäisi olevan kenttää. Helpompi varmistaa puhelu kun pari palkkia löytyy. Työpuhelimena 6303 Nokia ja muuten käytän HTC:n desireä.

Näköjään tuosta saa kentän häviämään jos oikealla tavalla paketoi puhelimen kahden käden väliin. Taskusta otettaessa aina hyvin kenttiä ja nyt kun puheluita on jo vähän enemmän ei puhelun aikana ole kentät hävinnet kertaakaan. Turha huoli tuo kenttien häviäminen ainakin omalla puhelimella. Akku on kestänyt ekan latauksen jälkeen paljon paremmin kuin vanhassa luurissa ekan latauksen jälkeen. GPS toimii todella hyvin ja gyroskooppi on aika pätevä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Apple oli nyt jakanut jengille kuoria ilmaiseksi nyt ketkä on tuon nelosen ostaneet, kai siinä nelosessa jonkun sortin vika on, ilmeisesti ei suuren suuri kuitenkaan, eiköhän Apple selviä tästä puhtain paperein, tuolla älypuhelinkeskustelussa joku oli linkannut sen puhelinvertailun jonkun uusimman, jossa iphone 4nen tuli kakkoseksi ja 3gs tais olla neljäs tai viides, tosta nelosesta sanottiin et jos antenniongelmaa ei ole, puhelin olisi ylivoimaisesti testivoittaja, eli, vähän matematiikkaa, ostat 600 puhelimen, siinä on antenniongelma joka poistuu 20 euron kuorilla, jonka jälkeen kädessäsi on tämän hetken maailman paras puhelin, ja tätäkään kuorta et tarvitse kuin huonoilla kuuluvuus alueilla, et kaupungissa missä suurin osa sitä käyttää.. eiköhän Steve saa tostakin laitteesta omansa pois :P

No vaikuttaa se käsittääkseni sen verran kuitenkin että kaikki nettikäyttö jne. on sitä hitaampaa mitä paskempi kenttä:
http://www.youtube.com/watch?v=OumcNvP-Dfw

Että sikäli aika perseestä jos selailu tökkii 600€+ luurissa vaan sen takia että pitelet laitetta normaalisti kädessä.

Itse ainakin odottelen 4.1 version saapumista ennen luurin päivitystä. Joku vammainen kuori kiinnostaa yhtä paljon kuin urpo nahkainen 90-luvun vyökotelo.

Apple oli nyt jakanut jengille kuoria ilmaiseksi nyt ketkä on tuon nelosen ostaneet, kai siinä nelosessa jonkun sortin vika on, ilmeisesti ei suuren suuri kuitenkaan, eiköhän Apple selviä tästä puhtain paperein, tuolla älypuhelinkeskustelussa joku oli linkannut sen puhelinvertailun jonkun uusimman, jossa iphone 4nen tuli kakkoseksi ja 3gs tais olla neljäs tai viides, tosta nelosesta sanottiin et jos antenniongelmaa ei ole, puhelin olisi ylivoimaisesti testivoittaja, eli, vähän matematiikkaa, ostat 600 puhelimen, siinä on antenniongelma joka poistuu 20 euron kuorilla, jonka jälkeen kädessäsi on tämän hetken maailman paras puhelin, ja tätäkään kuorta et tarvitse kuin huonoilla kuuluvuus alueilla, et kaupungissa missä suurin osa sitä käyttää.. eiköhän Steve saa tostakin laitteesta omansa pois :P

se on hienoa että usko pysyy niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin. lisäksi pieni ymmärrys antennihommista ei olisi pahitteeksi jos lähtee noin kovia väitteitä (vastoin lähteiden tietoja) esittämään.

se on hienoa että usko pysyy niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin. lisäksi pieni ymmärrys antennihommista ei olisi pahitteeksi jos lähtee noin kovia väitteitä (vastoin lähteiden tietoja) esittämään.

No kerroppa missä meni metsään.

Lontoon applestoressa maksoi tämä 32G 4G iphone n. 740 euroa. Siihen kaverille tuontissa vähän provikkaa päälle niin maksoin puhelimesta sen 800€. Kyllähän tämän hintaisen tuotteen pitää toimia, mutta niinkuin sanoin ei ole omassani mitään vikaa ja kenttiä on ainakin saman verran kuin edellisessä iphonessa. Ei siis kannata vikistä mistään antenni ongelmista, jos niitä ei itse totea. Jos puhelimessa esiintyy jotain vikaa lähtee se UPS:llä takaisin britteihin ja laittavat uuden puhelimen muutaman päivän sisään tulemaan.

26475ty.jpg

Näitä "antenniongelmia" on muissakin luureissa, kuten jopsi näytti videolla. Onko se koko luuri pakko peittää jollain kädellä ja onko se sormi juuri laitettava siihen kohtaan missä se antenni on, kun se paikka vielä näkyy erikseen, missä se antenni on. Mua ei asia huoleta, ainakaan vielä ku ei oo luuria vielä kädessä. Olisiko se vika käyttäjässä eikä luurissa??? Lisää tästä antenniasiasta sitten kun olen saanut omat kokemukset onko se ongelma käyttäjälle vai ei.

En edes viitsi laittaa tonne älypuhelin keskusteluun tätä linkkiä kun siitä nousisi niin saatananmoinen haloo, mutta hauskat kaaviot, Apple vs muut isot kännykkäyhtiöt nokia mukaanluettuna, Apple myy 3% laitteista näihin verrattuna, ja hankkii tuplasti enemmän kuin muut yhteensä.. Siinä sitä kiinniotettavaa muilla :P

http://www.businessinsider.com/you-...et-industry-until-you-see-these-charts-2010-7

En edes viitsi laittaa tonne älypuhelin keskusteluun tätä linkkiä kun siitä nousisi niin saatananmoinen haloo, mutta hauskat kaaviot, Apple vs muut isot kännykkäyhtiöt nokia mukaanluettuna, Apple myy 3% laitteista näihin verrattuna, ja hankkii tuplasti enemmän kuin muut yhteensä.. Siinä sitä kiinniotettavaa muilla :P

http://www.businessinsider.com/you-...et-industry-until-you-see-these-charts-2010-7

Aika paljon tyhjää applen luurien hinnoissa siis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom