Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketä vittua ne palkit kiinnostaa? Runkkaatko sä Nokias palkeille? Sama vitun palkkiongelma on ollut varmaan sitten jokaisessa iPhonessa ja minä en ole ainakaan huomannut yhtään mitään ikinä missään, mut mua ei kiihotakaan jotkut vitun puhelimen palkit kuten eräitä.Oliko se antenni nyt paska vai ei?
Näyttääkö softa nyt palkit oikein vai ei?
Missä tilanteessa näyttää oikein jos näyttää?
Vittu mitä venkoilua omenahomoilla.
Tässä 'tietoyhteiskunnan irvikuvamaassa' en todellakaan kehuskelisi minkäänlaisilla verkoilla.
Ainoa suhteellisen kattava on toi vanha NMT-verkko.
Ketä vittua ne palkit kiinnostaa? Runkkaatko sä Nokias palkeille? Sama vitun palkkiongelma on ollut varmaan sitten jokaisessa iPhonessa ja minä en ole ainakaan huomannut yhtään mitään ikinä missään, mut mua ei kiihotakaan jotkut vitun puhelimen palkit kuten eräitä.
Kuin paljon sä tuijotat sitä palkkiriviä kun puhut? Eikö kuuluvuus vähän niinkuin ole selvä kun puhut siihen luuriin? Mikä ihmeen palkkifetissi sulla on? Oikeesti, onko maailmassa ihmisiä, jotka katsoo aina paljonko on palkkeja ja sitten soittavat puhelun? Mikä niissä palkeissa viehättää? Mulle ainakin on yksi vitun hailee näkyiskö niitä laisinkaan, kunhan puhelimella voi soittaa ja olla netissä.Minua ne kiinnostaa. Kiinnostaa se kuuluvuus, vaikka pitäisin kättä antennin päällä, munissa tai perseessä. Haluisin myös tietää sen kuuluvuuden tarkasti. En omenakoodattuna.
No eihän sulla edes ole iPhonea, mikäs hätä sulla on? 99,9999% luurin käyttäjistä ei paljoa palkeista kiinnostu. Ja jos kiinnostuu, valehtelee. Ite en tajua edes niiden funktiota. Kuuluu tai ei kuulu, simppeliä.En minä niitä erikseen tuijota. Haluan vaan nähdä, jos haluan, mitä se kuuluvuus oikeasti on.
No eihän sulla edes ole iPhonea, mikäs hätä sulla on? 99,9999% luurin käyttäjistä ei paljoa palkeista kiinnostu. Ja jos kiinnostuu, valehtelee. Ite en tajua edes niiden funktiota. Kuuluu tai ei kuulu, simppeliä.
En ole tiennyt, että munkin iPhonessa on tommoinen palkkiongelma ollut, mut en rehellisesti edes tiedä montako palkkia siinä maximissaan edes on, kun ei ne vain kiinnosta. Pitää varmaan lataa joku palkkiapplikaatio, voi tuijotella erivärisiä palkkeja.
![]()
No eihän sulla edes ole iPhonea, mikäs hätä sulla on? 99,9999% luurin käyttäjistä ei paljoa palkeista kiinnostu. Ja jos kiinnostuu, valehtelee. Ite en tajua edes niiden funktiota. Kuuluu tai ei kuulu, simppeliä.
Apple oli nyt jakanut jengille kuoria ilmaiseksi nyt ketkä on tuon nelosen ostaneet, kai siinä nelosessa jonkun sortin vika on, ilmeisesti ei suuren suuri kuitenkaan, eiköhän Apple selviä tästä puhtain paperein, tuolla älypuhelinkeskustelussa joku oli linkannut sen puhelinvertailun jonkun uusimman, jossa iphone 4nen tuli kakkoseksi ja 3gs tais olla neljäs tai viides, tosta nelosesta sanottiin et jos antenniongelmaa ei ole, puhelin olisi ylivoimaisesti testivoittaja, eli, vähän matematiikkaa, ostat 600 puhelimen, siinä on antenniongelma joka poistuu 20 euron kuorilla, jonka jälkeen kädessäsi on tämän hetken maailman paras puhelin, ja tätäkään kuorta et tarvitse kuin huonoilla kuuluvuus alueilla, et kaupungissa missä suurin osa sitä käyttää.. eiköhän Steve saa tostakin laitteesta omansa pois :P
se on hienoa että usko pysyy niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin. lisäksi pieni ymmärrys antennihommista ei olisi pahitteeksi jos lähtee noin kovia väitteitä (vastoin lähteiden tietoja) esittämään.
En edes viitsi laittaa tonne älypuhelin keskusteluun tätä linkkiä kun siitä nousisi niin saatananmoinen haloo, mutta hauskat kaaviot, Apple vs muut isot kännykkäyhtiöt nokia mukaanluettuna, Apple myy 3% laitteista näihin verrattuna, ja hankkii tuplasti enemmän kuin muut yhteensä.. Siinä sitä kiinniotettavaa muilla :P
http://www.businessinsider.com/you-...et-industry-until-you-see-these-charts-2010-7