Heh, sun luuri ei osaa edes skaalata pakkista.
*rumpujen pärinää* OWNED.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, sun luuri ei osaa edes skaalata pakkista.
hacksätkää ne iphonet saatte ilmasia pelejä,teemoja ja sovelluksia. Maksullista tavaraa maksutta. =)
hacksätkää ne iphonet saatte ilmasia pelejä,teemoja ja sovelluksia. Maksullista tavaraa maksutta. =)
Hauska huomio. Nokia 900 ketjussa ei ole omenamiehiä itkemässä puhelimesta, mutta iPhone kerää muroja itkemään. Erikoista.
Mä avaudun joka leirissä tasapuolisesti ja morkkaan kaikkea. Oi kumpa muutkin tekisivät samoin, maailma olisi parempi paikka elää.
Mulla toimi breikattu ihan kuten ei-breikattukin. En huomannut eroa.
Onko sulla jotain dataa tosta, että suurin osa johtuu noista?
On tähän yksi viritelmä, mutta se raiskasi forumin niin totaalisesti pelkäksi tekstiksi, etten ottanut käyttöön. Ihan appstoressa oli ostettavissa, lukuversio ilmainen, jos halusi kirjoittaa, niin se versio maksoi muutaman euron.Iphonen selaimessa sivun saa vieritettyä pikavauhtia ylös näpäyttämällä sitä yläpalkkia, mutta onnistuuko sama alaspäin vastaavasti?
p.s. näihin foorumiviesteihin vastaaminen iphonella on todella ärsyttävää... onkohan tähän mitään pluginia millä saisi paremmin mobiilikäyttöön soveltuvan version aikaiseksi?
Parita uudestaan jos tekee tuota, muista föönissä käydä unohtamassa laite bluetoothin kohdalla.Ongelmana yhteyden muodostaminen Bluetooth:in välityksellä.
Eli olen parittanut koneen ja puhelimen. Koneen verkkoasetuksissa näkyy iphonen ja se että se on yhteydessä. Puhelimessa on yhteyden jakaminen päällä ja se näyttää sitä sinistä ruutua puhelimen näytössä (internet jako). Tämän jälkeen yritin avata sivuja firefoxilla, mutta sanoo: valittua sivua ei voi näyttää... Tämän oon nyt tehnyt pari kertaa ja sama lopputulos tullut aina. Yhteys toimii ihan hyvin kun USB- piuhalla on puhelin ja kone kiinni toisissaan..
Tapatalkkia testasin, aivan vammaista lukea. En siis asentanut plugaria forumille, vaan selasin muita forumeita.