Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eh..

facepalm.jpg

Hauska huomio. Nokia 900 ketjussa ei ole omenamiehiä itkemässä puhelimesta, mutta iPhone kerää muroja itkemään. Erikoista.

Mä avaudun joka leirissä tasapuolisesti ja morkkaan kaikkea. Oi kumpa muutkin tekisivät samoin, maailma olisi parempi paikka elää.

Mä avaudun joka leirissä tasapuolisesti ja morkkaan kaikkea. Oi kumpa muutkin tekisivät samoin, maailma olisi parempi paikka elää.

Jep, mä teen samaa. Parasta.
Muistelin kaiholla yksi päivä vanhaa 2G:täni, se oli paljon stailimpi kun nää muoviset jälkeläisensä. Oispa coolia kun sais samaa tyyliä uuteen iPhoneen, vaikka erittäin epätodennäköistä onkin :(

Edit. Snoukalle vielä sen verran että tarpeeks kun keräilet sieltä Rockista tai Cydiasta niitä ihania ilmaisia sovelluksia, alkaa luuri tahmaamaan niin maan perkeleesti. Ei mulla ainakaan oo oikeen ollut mitään tarvetta suurimmalle osalle niistä.

Ei luuria täällä häksättä eikä cräksätty eikä muutakaan. Ei ole ollut pienintäkään syytä siihen. Ja tosiaan, suuri osa iluurin (ei siis iluurin syy) takkuiluista johtuu näistä cydianin ohjelmista ym.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mulla toimi breikattu ihan kuten ei-breikattukin. En huomannut eroa.

Onko sulla jotain dataa tosta, että suurin osa johtuu noista?

Lukekaa homppuu, vaikka ehkä luetteki.

Riippuu tietty mitä sieltä cydianin paskasta lataa ja kuinka paljon, mutta paljon sen kanssa on ongelmia. Mulla 3GS ollu siitä asti ku sen sain ja EI YHTÄÄN KERTAA ole tökkiny ja ku hompusta lukee tökkimis ongelmia, niin lähes poikkeuksetta on cydianin paskaa luureissa.

Mulla ei varsinaisesti koskaan ole mitään ongelmia noiden kanssa ollut, mutta kyllä mä havaitsin että suuri osa softista hidasti puhelinta. Muuten toi jailbreikki skulaa normiluurin tapaan, kuten Mikelläkin.
En mä siihen mitään dataa tarttenut, että näin missä se ongelma tahmauksen kanssa oli. Cydianista tai Rock Your Phonesta on ihan hauska välillä testata kaikkea vammasta mutta ei niillä oikeesti tee vittujakaan loppujen lopuksi.

Iphonen selaimessa sivun saa vieritettyä pikavauhtia ylös näpäyttämällä sitä yläpalkkia, mutta onnistuuko sama alaspäin vastaavasti?

p.s. näihin foorumiviesteihin vastaaminen iphonella on todella ärsyttävää... onkohan tähän mitään pluginia millä saisi paremmin mobiilikäyttöön soveltuvan version aikaiseksi?

Ongelmana yhteyden muodostaminen Bluetooth:in välityksellä.

Eli olen parittanut koneen ja puhelimen. Koneen verkkoasetuksissa näkyy iphonen ja se että se on yhteydessä. Puhelimessa on yhteyden jakaminen päällä ja se näyttää sitä sinistä ruutua puhelimen näytössä (internet jako). Tämän jälkeen yritin avata sivuja firefoxilla, mutta sanoo: valittua sivua ei voi näyttää... Tämän oon nyt tehnyt pari kertaa ja sama lopputulos tullut aina. Yhteys toimii ihan hyvin kun USB- piuhalla on puhelin ja kone kiinni toisissaan..

Iphonen selaimessa sivun saa vieritettyä pikavauhtia ylös näpäyttämällä sitä yläpalkkia, mutta onnistuuko sama alaspäin vastaavasti?

p.s. näihin foorumiviesteihin vastaaminen iphonella on todella ärsyttävää... onkohan tähän mitään pluginia millä saisi paremmin mobiilikäyttöön soveltuvan version aikaiseksi?
On tähän yksi viritelmä, mutta se raiskasi forumin niin totaalisesti pelkäksi tekstiksi, etten ottanut käyttöön. Ihan appstoressa oli ostettavissa, lukuversio ilmainen, jos halusi kirjoittaa, niin se versio maksoi muutaman euron.

Ongelmana yhteyden muodostaminen Bluetooth:in välityksellä.

Eli olen parittanut koneen ja puhelimen. Koneen verkkoasetuksissa näkyy iphonen ja se että se on yhteydessä. Puhelimessa on yhteyden jakaminen päällä ja se näyttää sitä sinistä ruutua puhelimen näytössä (internet jako). Tämän jälkeen yritin avata sivuja firefoxilla, mutta sanoo: valittua sivua ei voi näyttää... Tämän oon nyt tehnyt pari kertaa ja sama lopputulos tullut aina. Yhteys toimii ihan hyvin kun USB- piuhalla on puhelin ja kone kiinni toisissaan..
Parita uudestaan jos tekee tuota, muista föönissä käydä unohtamassa laite bluetoothin kohdalla.

Testasikko Tapatalkia vai TouchBB:tä? Tommoset ainakin löyty AppStoresta. Pitänee ottaa tuo ilmainen versio koekäyttöön molemmista ja kattoa tekeekö niillä mitään.

Tapatalkkia testasin, aivan vammaista lukea. En siis asentanut plugaria forumille, vaan selasin muita forumeita.

TouchBB vaikuttaa astetta paremmalta, mutta sekin vaatii foorumille jonkun pluginin, eli varsin hyödytön kapistus siis jos ei tuota pluginia saa kaikille haluamilleen foorumeille asennettua...

Suositut

Back
Ylös Bottom