Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
iPhone nappasi hienosti 2. sijan erittäin objektiivisessa kilpailussa maailman parhaan puhelimen titteilistä. Onneksi olkoon applelle!

Ps. niin ja kannattaa katsoa se paraskin... :pano: tv. androidkäyttäjä

Tasanhan noilla pisteet tais mennä ykkösellä ja kakkosella, laittoivat vaan sen takia androidin ykköseks et joku muukin saa olla välillä siellä, kuten itsekkin sanoivat, "its not probably any better, but not any worse either." nokialainen tais päästä kasisijalle parhaimmillaan.. no mut kuiteskiin, Harmittaa nokian puolesta kun eivät osaa enää.. :D no ei mua kyl harmita

Harmittaa nokian puolesta kun eivät osaa enää.. :D no ei mua kyl harmita
Harmittaa sun puolesta kun et vaan osaa. Ja harmittaa oikeasti.

Katsohan Q3/09 mobiilikäyttisten myyntimäärät. Oikea maailma on jotain muuta kuin applemiesten märät unet....

Ai et jos mobiilikäyttiksiä on myyty enemmän niin tuosta arvostelusta huolimatta nokia on hyvä? vertailet aina sitä kohtaa puhelimesta mikä sopii tarkoituksiin paremmin? siellä on 1. ja 2. HTC ja iPhone, ja 8. on nokia, se on lopputulos, ei mun tarvii vertailla Q3sia silloin.
Mutta saat tottakai käyttää Nokiaasi, enkä jaksa sun kanssa siitä enempää väitellä on käynyt jo selväksi että pidät nokiasta, hyvä niin, mä pidän Applesta, enkä Nokiaan takaisin tuu.

Mitähän ossipena siihen sanoo, että nokiakin siirtyy kehityksessä eteenpäin n900 jälkeen ja tuo luureihinsa sen oikean kosketusnäytön eli kapasitiivisen. :D ja iluurissahan tuo on ollut jo vuositolkulla. No, toiset tulee aina perässä.

Nokiasta tuli siirryttyä iPhoneen pari viikkoa sitten. Olin kuullut, että iPhone on hyvä. Muttei mulla ollut odotuksissa, että se olisi näin hyvä! Käyttömukavuus :5: Meinasin jo tuossa puhelinta odottaessa perua ja vaihtaa n900:seen. Onneksi en sitä tehnyt. Mikäli joku puhelin on parempi. Aivan sama. Tämä puhelin toimii mulle erittäin hyvin.

No on siinä vikakin... Akku

Nokiasta tuli siirryttyä iPhoneen pari viikkoa sitten. Olin kuullut, että iPhone on hyvä. Muttei mulla ollut odotuksissa, että se olisi näin hyvä! Käyttömukavuus :5: Meinasin jo tuossa puhelinta odottaessa perua ja vaihtaa n900:seen. Onneksi en sitä tehnyt. Mikäli joku puhelin on parempi. Aivan sama. Tämä puhelin toimii mulle erittäin hyvin.

No on siinä vikakin... Akku

Vikakin akussa? Oikea vika vai et ole tyytyväinen akun kestoon? Kaikilla älyluureilla tulee kikkailtua niin paljon, että ne syö akkua.

Mitähän ossipena siihen sanoo, että nokiakin siirtyy kehityksessä eteenpäin n900 jälkeen ja tuo luureihinsa sen oikean kosketusnäytön eli kapasitiivisen. :D ja iluurissahan tuo on ollut jo vuositolkulla. No, toiset tulee aina perässä.

Varmaan hehkuttaa sitä samalla tavalla kuin sitä hakutoimintoa tänään, tyyliin "kohta Apple miehiltä lurahtaa taas housuun, nokiaan tulee kapasitiivinen näyttö!!!"

:offtopic:

Vikakin akussa? Oikea vika vai et ole tyytyväinen akun kestoon? Kaikilla älyluureilla tulee kikkailtua niin paljon, että ne syö akkua.

Niin siis juuri akkukestoon en oo tyytyväinen. Toki kun laittaa wifit ja 3g:t pois päältä niin akkua piisaa pidemmäksi aikaa.

X6:ssa on kapasitiivinen kosketusnäyttö..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Niin siis juuri akkukestoon en oo tyytyväinen. Toki kun laittaa wifit ja 3g:t pois päältä niin akkua piisaa pidemmäksi aikaa.
No joo, tässä viime päivät ollut niin kiire töiden takia, että olen tehnyt iphonella vain ne perusasiat mitä entisillä Nokioilla eli puhelut ja viestit sekä emailit tsekkaillut ja jumalauta kyllä se iphonen akku kestää oikeesti pitkään. Heti kun sitä räplää ja pelailee niin tottakai kuluu.
Mun mielestä akussa ei ole mitään vikaa.

Ai niin, oli mulla tossa hetken Nokian E90 ja vaikken sitä läheskään niin paljon räplännyt kun iphonea niin sen akku se vasta nopeasti simahtikin.
Iphonen akku on varsin hyvä!

japi eli ei ole paskankaan väliä onko markkinoiden parhaat puhelimet kunhan tarjonta on tarpeeksi laajaa. Se oli se pointti. Ja sillä nokia on mennyt viime aikoina eteenpäin

Mistäs sä tuollaisia tarinoita oot lueskellut? Maemo6:een tulee multitouch, mutta se taas ei välttämättä vaadi kapasitiivista näyttöä.... Itse jätän ottamatta jos ei ole resistiivisen tarkkuutta kun tykkään myös skissailla ja se jos mikä on sieltä ja syvältä käyntikortin kokoiseen "lappuun" sormivärit vs 0,3 lyijytäytekynä.. Eli ei ole olemassa yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa tehdä asioita. Toinen sopii toiselle, toinen toiselle.

Niinpä. Sitä mitä muut edellä, niin Nokia perässä.
Nokia on verrattavissa Mikkisoftaan. Myydään paskaa isoille joukoille, jotka eivät tiedä paremmasta ja pelkäävät muutoksia.

"Miljardi kärpästä ei voi olla väärässä, syö sinäkin paskaa"

Nokia on verrattavissa Mikkisoftaan. Myydään paskaa isoille joukoille, jotka eivät tiedä paremmasta ja pelkäävät muutoksia.

"Miljardi kärpästä ei voi olla väärässä, syö sinäkin paskaa"

:offtopic: En tykkää microsoftin tuotteista hirveesti mutta mitä vähän oon vertaillut niin eipä ole vaihtoehtojakaan olemassa. Joko mikkisofta jolla voi tehdä kaikki työ, harrastus ja viihdejutut kohtuu hyvin tai sitten kolme erillistä konetta omilla käyttiksillään... ei kuulosta sekään kivalta...

(yksittäisissä softissa suosin sitten kyllä muuta kuin mäsää, joka tosin ei tarvisemiani ohjelmia yleensä teekkään...)

Onkos Applelta tulossa uutta luuria milloinka? Kunnon multitaskingiä jo kaipaisi, vaihtuu iphone android- tai mameopuhelimeen varmaan kohta puoliin.

Kesälläkös tää nykyinen tuli, joten samoihin aikoihin ensi vuonna kai seuraava. Dual-core prossu on ollut huhuissa, puhuisi vähän multitaskingin puolesta käyttiksen puoleltakin.

Kesälläkös tää nykyinen tuli, joten samoihin aikoihin ensi vuonna kai seuraava. Dual-core prossu on ollut huhuissa, puhuisi vähän multitaskingin puolesta käyttiksen puoleltakin.
Elokuussa sain oman, mutta ei tietoa milloin ilmestyi. Ei ollut vanhaan 3G:hen eroa niin paljon kuin olisi toivonut, akku kestää kyllä paremmin.

Elokuussa sain oman, mutta ei tietoa milloin ilmestyi. Ei ollut vanhaan 3G:hen eroa niin paljon kuin olisi toivonut, akku kestää kyllä paremmin.
Mitä konkreettista eroa noissa on? Voisko joku heittää pikaset plussat GS:n ja normi G:n välillä. tänks.

kahlaan kyllä ketjuakin läpi jos sieltä osuis noita vielä silmiin.

En oikein jaksa ymmärtää porukkaa puhelimiensa kanssa

- Ei kapasitiivinen näyttö ole mikään näyttöteknologian huipentuma. Parhaimpaan lopputulokseen päästään luultavasti resistiivisen ja kapasitiivisen yhdistelmällä: RIMin Blackberry Stormissa on itseasiassa näyttötekniikka, joka on sekä kapasitiivinen että resistiivinen. Lisäksi ei multitouchin edellytyksenä ole kapasitiivinen näyttö.

tuntuu, että Iphonen omistajista tulee sellaisia laput silmillä kulkijoita, jotka eivät pidä muita puhelimia minään. Kyllä Iphonen ohi ollaan menty jo monessakin asiassa:

- Samsungin OLED-näytöt on uskomattoman hyvännäköisiä lisäksi eivät syö virtaa kovin paljoa. Iphonen näyttö taas vetää akun tyhjäksi alta aika yksikön jos on täydet kirkkaudet päällä.

- Androidin muokattavuus on jotain sellaista, johon Iphonen modaajat nyt yrittää epätoivoisesti päästä. Ennen esim WM-scenessä yritettiin saada WM:ää modattua Iphonen UI:n näköiseksi, nyt se on toisinpäin esim HTC-Sensen hienon ulkonäön ja toiminnallisuuden takia.

-Androidin käyttis on jo muutenkin mennyt Iphonen ohi ja jatkaa menoaan avoimuutensa takia. Toivoinkin että nämä nykyiset Iphone-fanaatikot eivät hankkisi silloinkaan Android-puhelimia, koska en yksinkertaisesti jaksa kuunnella niiden ininää silloin kun joku toinen puhelin on oikeasti parempi ja he eivät sitä taaskaan myönnä.

-Miksi kuluttajat haukkuvat Nokiaa? Kilpailutilanne on kuluttajan kannalta vain hyvä ja pitää olla melko sokea ja historiaan perehtymätön teknologian saralla, jos ei tajua sitä yksinkertaista faktaa, että Noksu tulee vielä. N900 ja Maemo on hyvä esimerkki. Lisäksi Noksu voi tehdä milloin vain Android-puhelimenkin ja zazam: ollaankin jo samalla viivalla kuin muutkin.

En siis missään nimessä sano, että Iphone on huono puhelin. Muutamat puutteet vain ärsyttää. Alkoi oikeastaan ärsyttämään vasta n. vuoden käytön jälkeen, joka ei ole ollenkaan huonosti.

Nyt kiinnostaa esim Motorola Droid ja N900:n. Molemmat varsin hienoja puhelimia ja sisältää kivoja ominaisuuksia... kunnes on taas vuoden sisällä tullut niin paljon hienompaa puhelinta, että se oma puhelin tuntuu taas ihan antiikilta :)

T: Iphonen omistaja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom