Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Juu eikä sen kosteusindikaattorin nyt pitäis laueta mistään muutaman minutin hikisessä taskussa olemisen jälkeen, ellei sitten oikeesti puske soijaa ihan homona :)
Eikä kyllä myöskään Suomen ilmanalasta huolimatta ulkona käyttämisen johdosta, ei sitten millään.
Se on tietty eri juttu jos luuri saa vettä oikein huolella, pari Nokian luuria lojuu mulla kaapissa korjauskelvottomina kun on kärsineet vesivahingon.
Yks putos puurokattilaan, yhden puhelimen lussuti paskaks meidän poika kun oli vauva, kuolaa pukkas läturin reijästä sisään ja homma nipussa. Mutta noi nyt on ihan selkeitä juttuja

Juu eikä sen kosteusindikaattorin nyt pitäis laueta mistään muutaman minutin hikisessä taskussa olemisen jälkeen, ellei sitten oikeesti puske soijaa ihan homona :)
Eikä kyllä myöskään Suomen ilmanalasta huolimatta ulkona käyttämisen johdosta, ei sitten millään.
Se on tietty eri juttu jos luuri saa vettä oikein huolella, pari Nokian luuria lojuu mulla kaapissa korjauskelvottomina kun on kärsineet vesivahingon.
Yks putos puurokattilaan, yhden puhelimen lussuti paskaks meidän poika kun oli vauva, kuolaa pukkas läturin reijästä sisään ja homma nipussa. Mutta noi nyt on ihan selkeitä juttuja

Mulla on tytöt lussuttanu kaks noksua paskaks :D

Mulla on kolme kertaa tippunut 3gs aika ikävästi.
Ensimmäisellä kerralla noin kahdesta metristä betonilattialle.
Seurauksena naarmu/hiusmurtuma takakanteen niiden tekstien päälle. Ei huomaa paitsi käännellessä puhelinta valoa vasten.
Olin aivan varma pudotuksen jälkeen, että siinä meni mun ihka uus jeesuspuhelin.

Toisella kerralla tippu metrin korkeudesta metalliselle alustalle. Samanlainen naarmu kosketusnäytön puolelle. Huomaa jos on puhelin kiinni. Jos sytyttää näytön, niin naarmua on vaikea saada näkyviin edes valoa vasten.

Kolmannella kerralla tippu rinnan korkeudelta sylistä jossa oli pari kirjaa ja kansiota. Luuri luiskahti pinon päältä asfaltille. Seurauksena asfaltti-ihottumaa alanurkkaan takakanteen ja ylänurkkaan kameran viereen. Kameran ympärillä oleva hento metallirinkula sai naarmun, mutta linssipinta pysy hirveellä munkilla naarmuuntumattomana.

Joka kerta vitutti ihan huolella, mutta elämää tämä vaan on. Kulutustavaraa.
En minä tota millään kumisukalla ala suojaamaan. Koko kasvaa ja käyttömukavuus kärsii.
Kenelle mun tarvii tota säästellä?
Ei tosta mitään saa käytettynä ja olen huono myymään mitään. Käytetään se mitä kestää ja hommataan uus, kunhan kestäis sen pari vuotta (nyt mennyt reilu kuukausi).

Ei ehkä kovin kestävää ajattelua luonnon tms. puolesta, mutta niin nille kaikille puhelimille käy. Nokian luureja löytyy pöytälaatikosta noin 8 vuosien varrelta. Pitäis varmaan viedä ne johonkin kierrätykseen. Ongelmajätettä ne on, eikä minkään arvoisia.

Ihan kiva tuo Spotify. Otin testiin kuukaudeksi. Saas nähä miten kauan tällä jaksaa leikkiä. :rock:

Mmm niin et sä varmaan sitä saa näppäinlukkoon, jos sulla on softa päällä kun ei tuo kapula tue sellasta kuin ipod-ominaisuuden kanssa.

Ois ne voinu laittaa siihen jonkun kotikuitosen näppäinlukon. Toki Home ja Sleep napit menis sen ohi, mutta vois silti tietyin varauksin pitää taskussa.

edit: Toi mun eka viesti oli siis kysymys Crimsomille spotifystä eikä yleisesti iPhonesta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mä unohdan ton spotifyn kokonaan. En viitsi maksaa 10e/kk oikeudesta kuunnella musiikkia. Nuita ku ei saa omaksi ladattua muuta ku siksi aikaa ku maksaa kuukausimaksua.

Ei taida olla Spotify tietokoneillakaan jenkeissä. Spotifyssä toimii kuitenkin näppäinlukko ja musiikki kuuluu vaikka laittaa luurin sleeppiin. Taas elettiin epätiedossa.

edit: Siis multitasking ei toimi, mutta voi laittaa luurin pimeeks ylänapista.

Nyt sitten tuli vihdoin SE musiikinteko-ohjelma joka on varmasti pakollinen hankinta kaikille kotimuusikoille. Jos FruityLoops on tuttu, niin tässä on paljon samaa (toki suppeampi, mutta kyllä tuolla saa riittävästi tehtyä inspiraation iskiessä tienpäällä).

Eli Xewton Music Studio.

Ilmeisesti saan kuin saankin huoltoon nakata omani ja nyt onkin sen aika. Ei se oikeen skulaa edelleenkään, 3G:n käyttö on aivan mahdotonta ja puhelut ei tunnu menevän perille millään. Nyt on sitten akkukin alkanut tyhjentyä täydestä sammumispisteeseen puolen päivän aikana, vaikka luuria ei edes käyttäisi.

Ei tää nyt oikeen rokkaa :(

Olen tässä taas kerran arpomassa puhelinsofta kehityksen kanssa ja edelleen vahvana olisi tuo iPhone,.. mutta mutta mitenkäs tämä tykkää siitä että en halua ns. maksullista "gsm" datalinjaa pitää auki ollenkaan ja hoitaisi ajoittaiset datasiirrot wlanin kautta?? Eli toimiiko puhelin puhelimena ja sovellukset ok ilman jatkuvaa data siirtoa vai pollaako puhelin väkisin kokoajan??? (joo, joku newby wiki auttas varmaan mutta pakkis oli nyt auki ;) )

Entä GPS, toimiiko hyvin ilman gsm-mastoja lähistöllä (a-GPS) Entä kartat, muistissa vai striimauksella?

Olen tässä taas kerran arpomassa puhelinsofta kehityksen kanssa ja edelleen vahvana olisi tuo iPhone,.. mutta mutta mitenkäs tämä tykkää siitä että en halua ns. maksullista "gsm" datalinjaa pitää auki ollenkaan ja hoitaisi ajoittaiset datasiirrot wlanin kautta?? Eli toimiiko puhelin puhelimena ja sovellukset ok ilman jatkuvaa data siirtoa vai pollaako puhelin väkisin kokoajan??? (joo, joku newby wiki auttas varmaan mutta pakkis oli nyt auki ;) )

Entä GPS, toimiiko hyvin ilman gsm-mastoja lähistöllä (a-GPS) Entä kartat, muistissa vai striimauksella?

Nii, siis ei GSM, vaan 3G/UMTS. Itse yritin tota "WLAN-ratkasua" 2 kk. Ei toiminu. Se 15e kuussa on ihan kohtuullinen summa siitä, ettei tarvii koko ajan stressata datamäärästä ja voi rauhassa käyttää laitteen ominaisuuksia sillon kun huvittaa.

Ja, ei, ei se puhelin mitään pollaa väkisin. Mutta väittäisin jopa, että jos oikeasti pärjäät iPhonella ilman flat rate dataa, et tarvitse koko laitetta ollenkaan. Sen verran keskeisessä roolissa nettiyhteys suurimmassa osassa softia on.

GPS toiminu itellä aina ihan täydellisesti. Kartat riippuu softasta. Google Maps on webbiversion lailla puhtaasti online. Löytyy myös offline softia.

Nii, siis ei GSM, vaan 3G/UMTS. Itse yritin tota "WLAN-ratkasua" 2 kk. Ei toiminu. Se 15e kuussa on ihan kohtuullinen summa siitä, ettei tarvii koko ajan stressata datamäärästä ja voi rauhassa käyttää laitteen ominaisuuksia sillon kun huvittaa.

Ja, ei, ei se puhelin mitään pollaa väkisin. Mutta väittäisin jopa, että jos oikeasti pärjäät iPhonella ilman flat rate dataa, et tarvitse koko laitetta ollenkaan. Sen verran keskeisessä roolissa nettiyhteys suurimmassa osassa softia on.

GPS toiminu itellä aina ihan täydellisesti. Kartat riippuu softasta. Google Maps on webbiversion lailla puhtaasti online. Löytyy myös offline softia.

Niin, kuten mainitsin, softakehitykseen, ei ole tarvetta sähköpostia, tai muita habituksia tuolla käyttää, riittäisi että kehityksen ohella GPS toimisi hyvin ja sille joku offline kartta olisi ja toki puhelimena ja WLANin kanssa tarvittavat uppaus ja imutus..

Näköjään 8Gt 3g malli olisi ollut hyllyssä paikallisella kauppialla mutta kieltämättä 3Gs mallin tuplanopeus ja videokamera olisi varmasti satkun lisähinnan väärtti, mutta niissä menee kuulemma lokakuulle kevyeen... siihen mennessä mieli pomppaa varmaan kymmenesti tämän ja jonkun Android puhelimen välillä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom