Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulin taas haukkumaan iPhonea ja SCF-huoltoa. Ehkä jollekin on taas hyötyä tästä vuodatuksesta.
1. Puhelin oli siis takuuhuollossa kun otti vähän huonosti virtaa, plugireiässä oli jotain kakkaa. Halusin kuitenkin yrittää takuuseen koska ajattelin että se on huono juttu jälleenmyyntiarvolle. Ei mennyt takuuseen, koska joku ruuvi oli kuulemma vinossa. Ruuvin kiristys olisi ollut sen 291e.
Noh, ei se mitään, kiristin ruuvia ja puhaltelin reikään ja ykskaks plugi toimiikin täysin eli puhelin on täysin kunnossa. Kaikki pelaa.
2. Puhelin menee pimeäksi, joku softavika tjsp. eli liity plugireikään mitenkään. Luuri huoltoon koska takuuaikaa edelleen. Tulee tieto "Edellinen kustannusarvio edelleen voimassa", koska edelleisellä kerralla takuu siis lähtenyt helvettiin ykskaks kun on katsottu ettei ruuvin kiristys olisi maksanut sen 291e enkä siihen suostunut. TAKUU SIIS RAUKEAA kun puhelin käy huollossa eikä sille tehdä mitään.
3. Tarkastusmaksu 32e siitä että katsoivat, "kappas, tämä luurihan oli täällä viikko sitten, ei me sitä korjata". Sonerapisteen eukon kanssa tästä oli juttuakin aiemmin eikä hän mitään tarkastusmaksusta sanonu vaikka miten yritin kinuta tietoa aiheesta.
Loppuyhteenveto: Eli jos en olisi kysellyt tuota plugijuttua aiemmin niin luuri olisi mennyt takuuseen. Olimpa tyhmä kun niin tein.
En osta enää iPhonea vaikka se kiva luuri onkin. Ei tällaista politiikkaa voi eikä saa sietää. Ei se kai SCFn vika ole, he noudattavat Apple säätöjä.
Taas se valittaa. Kohta sillä on joku Nokia ja puolen vuoden päästä se tulee kahville taas jeesuksen kanssa häntä koipien välissä.
Kerro toki sitten mihin päädyt.Niin ja jottei jäisi epäselväksi, minulla on aina markkinoiden paras puhelin merkistä riippumatta. Se on ollut iPhone nyt pari vuotta, mutta en minä niin merkkisokea ole etten arvoistaisi muiden tuotteita tai politiikkaa. Apple on juuri kussut muroihini enkä sitä anna anteeksi.
Älä selitä siellä, vaan tule stadiin, niin mennään Apple kauppaan onanoimaan. Eikös sun pitänyt tänään tulla?Niin ja jottei jäisi epäselväksi, minulla on aina markkinoiden paras puhelin merkistä riippumatta. Se on ollut iPhone nyt pari vuotta, mutta en minä niin merkkisokea ole etten arvoistaisi muiden tuotteita tai politiikkaa. Apple on juuri kussut muroihini enkä sitä anna anteeksi.
Tulin taas haukkumaan iPhonea ja SCF-huoltoa. Ehkä jollekin on taas hyötyä tästä vuodatuksesta.
1. Puhelin oli siis takuuhuollossa kun otti vähän huonosti virtaa, plugireiässä oli jotain kakkaa. Halusin kuitenkin yrittää takuuseen koska ajattelin että se on huono juttu jälleenmyyntiarvolle. Ei mennyt takuuseen, koska joku ruuvi oli kuulemma vinossa. Ruuvin kiristys olisi ollut sen 291e.
Noh, ei se mitään, kiristin ruuvia ja puhaltelin reikään ja ykskaks plugi toimiikin täysin eli puhelin on täysin kunnossa. Kaikki pelaa.
2. Puhelin menee pimeäksi, joku softavika tjsp. eli liity plugireikään mitenkään. Luuri huoltoon koska takuuaikaa edelleen. Tulee tieto "Edellinen kustannusarvio edelleen voimassa", koska edelleisellä kerralla takuu siis lähtenyt helvettiin ykskaks kun on katsottu ettei ruuvin kiristys olisi maksanut sen 291e enkä siihen suostunut. TAKUU SIIS RAUKEAA kun puhelin käy huollossa eikä sille tehdä mitään.
3. Tarkastusmaksu 32e siitä että katsoivat, "kappas, tämä luurihan oli täällä viikko sitten, ei me sitä korjata". Sonerapisteen eukon kanssa tästä oli juttuakin aiemmin eikä hän mitään tarkastusmaksusta sanonu vaikka miten yritin kinuta tietoa aiheesta.
Loppuyhteenveto: Eli jos en olisi kysellyt tuota plugijuttua aiemmin niin luuri olisi mennyt takuuseen. Olimpa tyhmä kun niin tein.
En osta enää iPhonea vaikka se kiva luuri onkin. Ei tällaista politiikkaa voi eikä saa sietää. Ei se kai SCFn vika ole, he noudattavat Apple säätöjä.
Siis mitä vittua? Pitäiskö mun olla huolissani jostain, mikä noissa takuuehdoissa sitten kusee? iPhone on tilattu, mutta en ole sitä vielä saanut ja vedän kyllä koko kaupan puihin jos siellä nyt joku oikeesti kusee puhelimen huollon suhteen tjsp.Applen takuuehdot ovat kyllä aika natsimaiset, ei pystyis moisten takia ostamaan yhtäkään tuotetta.
Lueppas noita huoltokokemuksia, niin saatpi selville.Siis mitä vittua? Pitäiskö mun olla huolissani jostain, mikä noissa takuuehdoissa sitten kusee? iPhone on tilattu, mutta en ole sitä vielä saanut ja vedän kyllä koko kaupan puihin jos siellä nyt joku oikeesti kusee puhelimen huollon suhteen tjsp.
Ei helvetti, käsittämätöntä toimintaa.Ei tällaista politiikkaa voi eikä saa sietää. Ei se kai SCFn vika ole, he noudattavat Apple säätöjä.
nWorkout appstoresta vois olla sopiva.Morotus, onko kellään tullut vastaan oivaa treenipäiväkirjasoftaa iphonelle? Oishan se makia jeesusluuriin reenit naputella.
Joo siis olen mä niitä lukenut, mutta en mä oikein saa selville niistä, että mikä niissä takuuehdoissa sitten kusee?Lueppas noita huoltokokemuksia, niin saatpi selville.
Siis mitä vittua? Pitäiskö mun olla huolissani jostain, mikä noissa takuuehdoissa sitten kusee? .
Ahaa, asia selkee. Jos asia tosiaan on noin niin aika perseestä onPahin huolenaihe on siis se että ei-takuunalainen korjaus maksaa AINA vähintään 291e riippumatta viasta. Käytännössä taitaa sisältää kaikki mekaaniset viat napeissa yms. pikkukilkkeet, joiden korjaus kestää 5min ja varaosat 20senttiä. Ja kuten huomattu, mekaaniset vauriot on aina helppo laittaa käyttäjän piikkiin. Kuten esim. tuo laturipään nirhautuminen kun on joutunut joka päivä lataamaan vähintään kerran.
nWorkout appstoresta vois olla sopiva.
No vittu ei oo tullut, 31.7 tilasin ja eilen TAAS soitin ja kysyin, lupasivat syyskuun lopussa, lokakuun alussa. Tokasin sitten, että eiköhän se jouluksi sitten tule. Siihen sanoivat, että luulis Luulis..Ei ne Sonerallakaan tiedä yhtään koska niitä tulee.Onko kaikki halukkaat saanut jo uuden luurinsa?