Tulin taas haukkumaan iPhonea ja SCF-huoltoa. Ehkä jollekin on taas hyötyä tästä vuodatuksesta.
1. Puhelin oli siis takuuhuollossa kun otti vähän huonosti virtaa, plugireiässä oli jotain kakkaa. Halusin kuitenkin yrittää takuuseen koska ajattelin että se on huono juttu jälleenmyyntiarvolle. Ei mennyt takuuseen, koska joku ruuvi oli kuulemma vinossa. Ruuvin kiristys olisi ollut sen 291e.
Noh, ei se mitään, kiristin ruuvia ja puhaltelin reikään ja ykskaks plugi toimiikin täysin eli puhelin on täysin kunnossa. Kaikki pelaa.
2. Puhelin menee pimeäksi, joku softavika tjsp. eli liity plugireikään mitenkään. Luuri huoltoon koska takuuaikaa edelleen. Tulee tieto "Edellinen kustannusarvio edelleen voimassa", koska edelleisellä kerralla takuu siis lähtenyt helvettiin ykskaks kun on katsottu ettei ruuvin kiristys olisi maksanut sen 291e enkä siihen suostunut. TAKUU SIIS RAUKEAA kun puhelin käy huollossa eikä sille tehdä mitään.
3. Tarkastusmaksu 32e siitä että katsoivat, "kappas, tämä luurihan oli täällä viikko sitten, ei me sitä korjata". Sonerapisteen eukon kanssa tästä oli juttuakin aiemmin eikä hän mitään tarkastusmaksusta sanonu vaikka miten yritin kinuta tietoa aiheesta.
Loppuyhteenveto: Eli jos en olisi kysellyt tuota plugijuttua aiemmin niin luuri olisi mennyt takuuseen. Olimpa tyhmä kun niin tein.
En osta enää iPhonea vaikka se kiva luuri onkin. Ei tällaista politiikkaa voi eikä saa sietää. Ei se kai SCFn vika ole, he noudattavat Apple säätöjä.