Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Muutaman tunnin käytön perusteella ei voi muuta todeta että iphonen käytön helppous on vienyt sanat suustani. Aivan käsittämättömän mahtava luuri. Tätä ennen olen aina vannonut nokian nimeen, mutta voin näinkin lyhyen käytön jälkeen sanoa että paluuta nokiaan ei ole.

huuto.net sanoi:
Ei vaihtoja kiitos, vaihdan pois kun minulla on jo tuo 2G versio eikä tuo uudempi versio oikein jaksa kiinnostaa.

wat :lol2:

Ps. Meitsiltä saa kahden viikon päästä kevyesti naarmuuntuneen 2g luurin ostaa.

Muutaman tunnin käytön perusteella ei voi muuta todeta että iphonen käytön helppous on vienyt sanat suustani. Aivan käsittämättömän mahtava luuri. Tätä ennen olen aina vannonut nokian nimeen, mutta voin näinkin lyhyen käytön jälkeen sanoa että paluuta nokiaan ei ole.

Muista vielä lataa appstoresta kaikki ohjelmat mitä tarviit(shazam, facebook jne.) niin naurat nokialaisille vielä 2x enemmän sen jälkeen :D

Jos ostan tommosen Soneran 1.99e/kk (12kk soppari) luurin 492eurolla niin saankos tuon toimimaan jotenkin vaikkapa Elisan simmillä? Entäs jos mukisematta käytän Soneraan tuon 12kk ajan, mitenkäs sen jälkeen? Onko luuri käyttökelvoton virallisesti muilla kuin Soneran Simmeillä?
Niin? Eikö kukaan tiedä? Onko pakko käytellä Soneraa?

Imo on tosi röyhkeetä toi et ton 3GS saa 1vuoden sopparilla, mutta 3g:n vaan 2 vuoden.. vituttaa. haluisin päästä tost rötjäkkeestä eroon. 31e/kk on kuitenkin aika paljon, jos laskee niin sitähän joutuu vielä maskaa vielä melkeen 400e turhaan... En soita tolla, en tekstaa tolla (enää ikinä hirveetä paskaa) enkä käytä dataa, ja jos käytän niin sekin menee tolla wifillä

En tajua miksi Apple tahtoo naittaa luurinsa yhteen operaattoriin. Luulisi että myynti olisi räjähdysmäistä jos luuri olisi operaattorivapaa kaikissa maissa.

No en todellakaan ottas ipod touchia, mielummin ihan nanon.. Esim, musiikkia kuuntele muutenkun salilla koska korvat huutaa leipää, ja lenkillä ehkä. Ja siks en myy iphonea koska jos siitä sen 400e joutuu maksaa vielä ja 200e siitä saa.. Ehkä mä oon ainoo jota toi ''laginen käyttis'' häiritsee + liian isot sormet kapistukseen..

E: mä en tajuu miks apple on ollu niin keijo et se on myynyt oikeudet vaan SONERALLE, suomen paskimmalle ja kalleimmalle liittymälle, puhelun alotusmaksut <3

E2: sonera voi pitää hintoja korkeella kun ei oo kilpailua :(

Viimeksi muokattu:
En tajua miksi Apple tahtoo naittaa luurinsa yhteen operaattoriin. Luulisi että myynti olisi räjähdysmäistä jos luuri olisi operaattorivapaa kaikissa maissa.

Tätä joskus täällä kyselinkin, että mikä ihmeen ansaintalogiikka tuossa on? Itsekin varmaan Iphonen hankkisin vaikka firman kautta luurit ja liittymät aina tuleekin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Epäilemättä myynti olisi räjähdysmäistä, mutta Apple ottaisi tuolla strategialla isoja riskejä. Nykystrategia on Applelle äärimmäisen kannattava (taloudellisesti), ja samalla firma ottaa rauhallisen aloituksen uuteen teknologiaympäristöön; Applella kun ei ole mitään edeltävää kokemusta matkapuhelinverkoista ja vain niukasti kokemusta antennitekniikasta. Vaikka puhelimen baseband tulisikin/tuleekin pääasiassa ulkopuolelta, basebandin ja os:n rajapinnat ovat uudet, ja vaativat hiomista. Toinen ongelma on matkapuhelinverkkojen kapasiteetti. iPhone-käyttäjien datasiirtomäärä on paljon suurempi kuin älypuhelinkäyttäjillä keskimäärin, ja esim. AT&T:n verkko on jo nyt tukossa.

Sonera maksaa paljo enemmän ku muut et saa myydä yksinoikeudelle tod.näk
No turhaa se on ottaa enemmän rahaa /kpl kun suuremmalla myyntimäärällä saisi enemmän tuottoa rahallisesti vaikka puhelin olisikin halvempi ja kate pienempi.

No turhaa se on ottaa enemmän rahaa /kpl kun suuremmalla myyntimäärällä saisi enemmän tuottoa rahallisesti vaikka puhelin olisikin halvempi ja kate pienempi.

Hyvä vaan ku on kallis,muutenhan näitä olis kaikilla. Välillä kyllä tuntuu että näitä on kaikilla, Varsinkin lentokentillä huomaa että joka toisella on kädessä iluuri..

enivei pitäis huomenna käydä hakees 16gb 3gs. Tiedä sitte järkee vai ei vaihtaa 3g->3gs, mutta ku ei osaa olla..

No eikö näitä nyt olekkin joka toisella kädessä? Ainakin täällä Helsingissä näkyy kadulla lähes joka toisella tuo luuri kädessä. Kun yhdellä on niin kaikilla muilla pitää olla sama... ;)

Sehän olis just helvetin hyvä jos noita olis jokaisella. Kyllä se massasta erottuminen nyt jumalauta pitää tehdä jotenkin muuten kun jollain perkeleen puhelimella. Osta raipat ikivanha Mobira Cityman jostain niin ei ole jokatoisella :)

No älä nyt raippa panikoi. En mulla ainakaan oo... Ellen sitten halvalla ja puol ilmaiseksi saa jostain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom