Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pystyykö Iphone:lla tai Ipod Touch:illa katella HQ tasoisena noita youtube videoita..?

Mulla on Touch telakoituna kotiteatteriin, kiinnostas vaan katella noita videoita parempi laatuisina.

Ajattelin pistää tilaukseen/varaukseen ton Iphonen. Noi liittymät vaan hiukka mietityttää, Soneralta joku paketti vai Telefinland....
Soneralla olis hyvä tarjous nyt sen data teho plussan suhteen, onko se tuntuvasti nopeampi verrattuna tohon Telefinlandin 384:seen?

Otat minun sonera liittymän, johon puhelupaketti ja tekstaripaketti, sen mitä luulet tarvitsevasi ja sitten se data teho. Megasella menee jo tosi mukavasti 3G alueella. 384:lla on aika kituuttamista.

Tsekkaa soneran sivut.

Otat minun sonera liittymän, johon puhelupaketti ja tekstaripaketti, sen mitä luulet tarvitsevasi ja sitten se data teho. Megasella menee jo tosi mukavasti 3G alueella. 384:lla on aika kituuttamista.

Tsekkaa soneran sivut.
Jep.
Tsekkailin läpi noita liittymävaihtoehtoja ja kyllä se kiikunkaakun keikkuu Telefinlandin ja Soneran välillä. Tulee puhuttua välillä ihan törkeesti ja tekstareita myös tulaa hakattuna liikaa. Pitäis karsia niistä niin sais ton Soneran hyvän ja halvan netin käyttöön.
38,95e/kk Telia Finlandin koko paketti ja siinä riittäisi takuulla minuutit ja viestit, siihen päälle meganen netti 19,80e/kk.
Ei kovin kallis toi vaihtoehto ja eiköhän se toi meganen riitä kun tähän asti tottunut puljaan Nokian törkeen hitaalla kapulalla ja 384:sella.

Jep.
Tsekkailin läpi noita liittymävaihtoehtoja ja kyllä se kiikunkaakun keikkuu Telefinlandin ja Soneran välillä. Tulee puhuttua välillä ihan törkeesti ja tekstareita myös tulaa hakattuna liikaa. Pitäis karsia niistä niin sais ton Soneran hyvän ja halvan netin käyttöön.
38,95e/kk Telia Finlandin koko paketti ja siinä riittäisi takuulla minuutit ja viestit, siihen päälle meganen netti 19,80e/kk.
Ei kovin kallis toi vaihtoehto ja eiköhän se toi meganen riitä kun tähän asti tottunut puljaan Nokian törkeen hitaalla kapulalla ja 384:sella.

Itellä koko paketti megasella liittymällä oli ed. 3G:llä n. 40e/kk. Nyt uuteen 3Gs:n paketti tulee n. 10e halvemmaksi, kun puhelut on aika minissä. Tekstareita lähtee ja töissä ym. tulee netit kyllä surffattua. Mulla siis menee kk n. 30-40e väliin. Meganen skulaa hyvin, mutta se isompi EHKÄ vielä paremmin, mutta hyötysuhde megaseen verratuna ei ainakaan itsellä hyödytä.

On tuo iluuri vaan hieno peli, jos haluaa surffata netissä ihan missä vaan, kun sen käytettävyys on ihan ykkönen verrattuna muihin luureihin.

viikko...ehkä kaksi... tai pahimmillaan kolme menee ku uusi luuri tumpussa.

Oli jollain nettisivulla juttuu jostain aukosta mitä kautta pystyy kaappaamaan minkä tahansa iphonen. Apple ei kuulema parissa viikossa viittiny sitä korjata.. aika härski

Itellä koko paketti megasella liittymällä oli ed. 3G:llä n. 40e/kk. Nyt uuteen 3Gs:n paketti tulee n. 10e halvemmaksi, kun puhelut on aika minissä. Tekstareita lähtee ja töissä ym. tulee netit kyllä surffattua. Mulla siis menee kk n. 30-40e väliin. Meganen skulaa hyvin, mutta se isompi EHKÄ vielä paremmin, mutta hyötysuhde megaseen verratuna ei ainakaan itsellä hyödytä.

On tuo iluuri vaan hieno peli, jos haluaa surffata netissä ihan missä vaan, kun sen käytettävyys on ihan ykkönen verrattuna muihin luureihin.

viikko...ehkä kaksi... tai pahimmillaan kolme menee ku uusi luuri tumpussa.
Kyllä mä Soneralta otan koko tsydeemin, en lähde kahden vuoden määräaikaista sopimusta tekemään pelkästä liittymästä jos käykin niin, että puheluita ei enää tarvikkaan niin paljon jne.

Eikös noita Soneran paketteja pysty muokkaamaan halutessaan ihan milloin vaan? Onko tietoa?
Netti nyt on koko laitteen sopimuskaudeksi, mutta puhelu ja tekstaripaketit..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä mä Soneralta otan koko tsydeemin, en lähde kahden vuoden määräaikaista sopimusta tekemään pelkästä liittymästä jos käykin niin, että puheluita ei enää tarvikkaan niin paljon jne.

Eikös noita Soneran paketteja pysty muokkaamaan halutessaan ihan milloin vaan? Onko tietoa?
Netti nyt on koko laitteen sopimuskaudeksi, mutta puhelu ja tekstaripaketit..

Paketteja voi muokkailla joo.

Allright, musta 16gb Iphone tilattu Soneran liittymällä. Nyt vaan odotellaan koska luurin saan :)

Menin aamukympiltä noutamaan omaani.
Sonera ei ole pystynyt vielä toimittamaan puhelimia.
Laittavat vielä tänään viestin kun puhelimen voi noutaa.

Jos ostan tommosen Soneran 1.99e/kk (12kk soppari) luurin 492eurolla niin saankos tuon toimimaan jotenkin vaikkapa Elisan simmillä? Entäs jos mukisematta käytän Soneraan tuon 12kk ajan, mitenkäs sen jälkeen? Onko luuri käyttökelvoton virallisesti muilla kuin Soneran Simmeillä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom