Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
saisko siihen iphoneen spotifyn? siinähän on kaikki maailman piisit sit hienosti, eikä vie tilaa yhtään....

Storesta löytyy pariki softaa millä pystyy käsitteleen spotifya jotenkin langattomasti, löyty ihan kun haki tolla spotify nimellä ..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olenko väärässä jos muistelen, että applella on jokin hieno systeemi niille jotka haluavat vaihtaa vanhan malliset puhelimet 3gs:ään, vai onko ainoa tapa maksaa entinen puhelin loppuun, myydä se pois huutonetissä ja ostaa uusi tilalle?

Kyllä nyt on taas aika haukkua iPhone-huoltoa (Sonera>SCF). Mitään ei saa korjattua kohtuullisella hinnalla, kaikissa korjauksissa hinta alkaa 291eutolla. Melkein olisi jonkinlainen kuluttaja-asiamiehen työllistämisen paikka, aika härskisti käytetään monopoliasemaa korjauksen hinnoittelussa. Onneksi löytyi ammattilainen tekemään pikku näpräyksen viidesosahinnalla.

Mites tämä firma on saanut haalittua kaikki merkit itselleen? Onko muilla merkeillä yhtä kalliit huollot vai onko iPhonen kohdalla jatkuvaa rahastusta?

Noh, nyt on sitten 3Gs tilattu.
Hauskin homma on, että mullahan olisi vielä 2010 kesään asti tuota vanhaa liittymää jäljelä. Silloiset paketit myytiin 250min-250txt-250Mt 500-500-500 tai 1000-1000-1000, eikä noista voinut mitään muuttaa. Koska data menee useasti yli, otin tuon kalleimman ja kokonaiskustanne puhelimen 22€ (sis.ALV) osuuden kanssa on 109.93€

3Gs tulee minulle siis sillein, että siihen saa Minun Sonera liittymän ja tämä liittymä korvaa edellisen liittymän. Ainoa mitä 3G:stä jää on vuoden päivät se 22€ laitemaksu. Uusi liittymä maksaa kuussa 73€ kahdella simillä ja sisältää 600min- 50txt ja Data+ palvelut ja sisältää tuon 3G:n ja 3Gs:n laitemaksut. Eli itseasiassa tuo tulee huokeammaksi, mitä vanha systeemi ja sitten mulla on 2 puhelinta lapasessa...

Pitäisköhän tuo 3G pistää myyntiin, tosin purkukoodi tulee vasta kesällä 2010, joten se pitää jailbreakata ;)

Millon tuo 3G muuten tuli myyntiin? Mietin vaan, että millonkas niitä saa ostettua käytettynä ilman kytkyä...
Ostin uutena ilman kytkyä samaan aikaan kun kytkykin tuli markkinoille, eli joskus viime kesänä;)
Voin myydä omani pois kun ostan tuon uuden ässän.

Ajattelin pistää tilaukseen/varaukseen ton Iphonen. Noi liittymät vaan hiukka mietityttää, Soneralta joku paketti vai Telefinland....
Soneralla olis hyvä tarjous nyt sen data teho plussan suhteen, onko se tuntuvasti nopeampi verrattuna tohon Telefinlandin 384:seen?

Soneralla olis hyvä tarjous nyt sen data teho plussan suhteen, onko se tuntuvasti nopeampi verrattuna tohon Telefinlandin 384:seen?

On, se on sitten helvetisti nopeampi. Jos oot 3G alueella, niin parhaillaan jopa 3.6 Megaa voi olla liike.
"Liikkuva laajakaista, maksiminopeus 3.6 Mbit/s (Data Teho Plus)"

nimenomaan parhaillaan :) Ite oon päässy testatusti max n. 1 megaan (en nyt tietenkään oo joka yhteyttä testannut) joka nyt on sekin tietenkin lähes 3 krt nopeempi.

Noin puoleen tuon data teho plussan maksiminopeudesta olen parhaillaan päässyt. Sekin on kuitenkin jo lähes 5 kertaa nopeampi kuin tuo perusnopeus ja kun hintaeroa ei ole kuin vitonen kuussa, on tuo mielestäni ihan järkevän hintainen liittymä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom